Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Vi arrangerer BF2-kveld II

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7295&g2_serialNumber=2 Vi arrangerer BF2-kveld II

Da er det snart på tide å skille mann fra mus, klinten fra hveten, puddingene fra... vel... mennene... GIV AKT!

BF2_3.thumbnail.jpgPass opp: Det gjelder å skygge banen når gamle Jensen bytter ut rullatoren med tyngre skyts.(Battlefield.no): Førstkommende mandag braker det løs igjen. Vår eminente Battlefield 2-ansvarlige, Col. Jensen, har plukket ut noen utmerkede kart for mandagens basketak. Denne gangen skal spesielt dem som liker litt kjøretøy få kjørt seg. Vi gleder oss allerede til å høre drønnet fra kanoner og hviningen av beltene til tanks.

Stridens arena

Denne gangen er det kartene Sharqi Peninsula, Zatar Wetlands, Road To Jalalabad som står for tur. Kartstørrelsen settes til 32-spillere og vi åpner denne gangen for 32 spillere. Denne gangen er det særlig kjøyretøysentusiastene der ute som skal få kjørt seg.

Når og hvor?

Klokken 21:00, førstkommende mandag, samles vi på Battlefield.no #04 Fun Event med blankpussede feltstøvler og et smil om munnen. Unge og gamle, menn og kvinner, folk som liker Idol og folk som ikke liker Idol - alle er velkommne.

GIV AKT!

Pøh, Col.Jensen hadde ikke klart å treffe en flue på 3 meters avstand med kanon!

*hide*

Pøh, Col.Jensen hadde ikke klart å treffe en flue på 3 meters avstand med kanon!

*hide*

Sier han som kom ned som en meteoritt, etter noen riktige fulltreffere fra tanksen min. :blush:

Col. Jensen

Får vi lov til å slippe bomber ifra fly også? :blush:

mener at alle fly er satt på bakken pga finaskrisa......

bilene er byttet ut med el.bila for å spare miljøet.....

men ellers så skal vi ha det kjempeartig :blush:

Armin er høyr oppe før krigen som vanlig. Rart hvor stilt det blir fra den kanten etter at kvelden er over :blush:

Grunnet finanskrisen er dessverre "lyset i enden av tunnelen" rammet av sparetiltak, og slås derfor av permanent.

Dette for alle som ikke er med i [xo] der vi fyrer for kråka og har masse lys i enden av tunnelen takket være Col.Jensens rullatorbatteri som drifter det hele.

:blush:

:blush:

Fytte den var bra

Bare synd at kråka sjelden viser seg, så da kan dere fyre så mye dere vil for han :blush:

Skal droppe 10 tonn bomber i hue på jensen :blush::blush:

Ikke mobb kompisen min :blush:

Armin er ikke noe å bry seg om. Han er som eplene: Høyt henger de, og sure er de. :panic::panic:

Col. Jensen

*hide*

Sier han som kom ned som en meteoritt, etter noen riktige fulltreffere fra tanksen min. :blush:

Col. Jensen

Har du mista brillene dine igjen det var Ravn du skøt ned , jeg stod jo bak deg klar til å skyte på deg med vannpistolen min!

Jeg trenger btw et stk fungerende BF2 Image, cd/dvd leseren min er kaputt så får ikke spil! HILFE!

Skriv til meg på PM om du har, du får en klem!

Åhå, vurderer sterkt og hive meg med, lenge siden jeg har patruljert den gyldne veien til jalalabad

Anbefaler også alle å møte opp på TeamSpeak for litt flaming av Col.Jensen og co på live.battlefield.no :( i kanalen Fun Event :(

Teamspeak infoen finner dere på forsiden av Battlefield.no

tar jeg feil eller er det ingen "fun event"-kanal der/her inne?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...