Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ZoNoX

SRCDS

Recommended Posts

Hei, Jeg gikk igjennom guiden step for step for å installere SRCDS server men jeg får ikke laste ned mer en den nye versjonen fra SRCDS version 35. men den har ikke planer om å installere selve serveren i det heletatt... har googla meg i hjel etter svar men ingen lykke. Det ser egentlig ut som det er bare jeg som har hatt problemet som bekymrer meg enda mer.

Bruker du HldsUpdateTool?

ja

Hvilken kommando kjører du?

På snarveien kjører jeg " -command update -game "Counter-Strike Source" -dir F:\SRCDS" har også prøvd download istedet for update

Edited by ZoNoX

altsså hvis jeg skal forstå rett, så lager han en source dedicated server som han vil ha opp å kjøre 24/7? Unskyll men har ikke riktig forstått dette, men vil gjerne hjelpe.

-command update -game "cstrike" -dir F:\SRCDS for cs:s, er det ikke cool?

Prøvd :blush:

cstrike er 1.6, "Counter-Strike Source" er CSS.

Men når du starter srcds, hva kommer frem når du skriver version i srcds.exe-console?

cstrike er 1.6, "Counter-Strike Source" er CSS.

Men når du starter srcds, hva kommer frem når du skriver version i srcds.exe-console?

Jeg er ikke på server PCen ATM men skal prøve når jeg kommer meg hjem :blush: Men når jeg starter den på nytt så bare laster den ned den samme oppdateringa igjen.

erm..

Det er ikke fordi du bruker "-command update" da? det må kanksje finnes en liste med andre commandoer, som gjelder for å laste ned hele installasjonen i stedet for å laste ned siste update?

prøvde med bare -command å da tok det ikke 1 sec en gang før det hadde gått vekk igjen.

EDIT: Det ser ut som den ikke fatter commandoen "Counter-Strike Source" har prøvd "CSS"

Edited by ZoNoX

hmmm - skal da vitterlig bare være:

hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir "F:\SRCDS" <- står directory i "" og eksisterer folderen fra før?

hmmm - skal da vitterlig bare være:

hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir "F:\SRCDS" <- står directory i "" og eksisterer folderen fra før?

ingen ting står i "" og ja mappen er der

ENDELG fant jeg ut, var et eller annet som ikke ruteren hjemme som ikke likte dette. så jeg prøvde på et annet nettverk og fikk laste ned der.

EDIT:

Det var ikke det som var problemet alike vell, hadde "cstrike" som kommando og lasta ned 1.6 filene. MEN jeg spurte på SRCDS sitt forum og spurte ette hjelp der og fikk en guide som var VELIG detaljert og viste hvordan du fikser errors og sånn.

Fikk denne guiden http://forums.steampowered.com/forums/sh...p?t=189717

Edited by ZoNoX