SniperFemDom 0 Report post Posted March 6, 2009 Hey. Har spilt Battlefield 2 i noen uker nå, og holdt meg inne på Dragon hele tiden. Begynner å bli greit nok kjent med spillet, så nå føler jeg at jeg vil prøve noen andre kart. Er veldig glad i det lyse i Dragon, så ser etter ett lyst kart. Liker også at det er bra med "sniper-gjemmesteder" og at det er ett lett oversiktlig kart. Noen som har tips på andre kart, som kan ligne Dragon på de punktene jeg nevnte, men samtidig gi meg nye utfordringer og nytt "miljø"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 6, 2009 Kubra Dam er åpent og lyst, Road to Jalllalalallabad er også rimelig åpent og sniper-vennlig. Sharqi Peninsula var en favoritt de få gangene jeg gikk sniper. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperFemDom 0 Report post Posted March 6, 2009 Kubra Dam er åpent og lyst, Road to Jalllalalallabad er også rimelig åpent og sniper-vennlig. Sharqi Peninsula var en favoritt de få gangene jeg gikk sniper. :-) Takk, skal sjekke de ut. Det har seg også sånn at jeg er litt glad i den kinesiske sniper-rifla, er det noen av de kartene du nevnte som har Kina som ett av lagene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 6, 2009 Nei, Fushee Pass, Daqing Oilfields, Shongua Stalemate og Wake Island er alle US/PLA-kart som egner seg for sniping om du går inn for det. Eneste fordelen med Kina-rifla er kikkertsiktet, den er mer upresis og svakere enn M24 og begge unlock-sniperne. SVD som MEC har er i hovedsak samme våpenet som kina-sniperen, eneste forskjellen er siktet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperFemDom 0 Report post Posted March 6, 2009 Nei, Fushee Pass, Daqing Oilfields, Shongua Stalemate og Wake Island er alle US/PLA-kart som egner seg for sniping om du går inn for det. Eneste fordelen med Kina-rifla er kikkertsiktet, den er mer upresis og svakere enn M24 og begge unlock-sniperne. SVD som MEC har er i hovedsak samme våpenet som kina-sniperen, eneste forskjellen er siktet. Whaaaat? Jeg er fortsatt en NOOB, så der var det mye jeg ikke skjønte. Hehe! US forsto jeg, men hva er PLA, SVD og MEC? Æsj, nå føler jeg meg skikkelig teit, men jeg har bare spilt i 3-4 uker, så jeg har vel lov til å være litt "dum"? Det jeg liker med sniper-rifla til Kina er at den har flere skudd på en gang. Er ikke så treffsikker ennå gitt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 6, 2009 PLA - Peoples Liberation Army - Den kinesiske folkehær (Kina mao.) SVD - Dragunov - Sniperrifla til turbanmafian. MEC - Midtøsten soldater. M24 - Sniperrifla til US Quote Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted March 6, 2009 PLA = Kina MEC = "Midt-østen" laget SVD = Sniperrifla til MEC M24 = Sniperrifla til US Type 88 = Sniperrifla til PLA (Kina) EDIT: Gaahr... For sen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperFemDom 0 Report post Posted March 6, 2009 Takk folkens. Da skal jeg inn å sjekke - etter at jeg har spilt ett par runder på Dragon først. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 6, 2009 Sharqi Peninsula og Wake Island var de banene jeg gikk til hvis jeg skulle være sniper. Gikk for det meste i L96A1 og M24 når jeg var sniper. L96A1 er da en battlefild 2 special forces unlock (altså tileggspakka) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted March 9, 2009 Karkand, nuff said Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperFemDom 0 Report post Posted April 5, 2009 Karkand, nuff said Ja, jeg har blitt helt opphengt. Sinnsykt artig. Nå føler jeg at Dragon er ett bittelite kjedelig sted det ikke skjer noenting. Opplever og finner ut masse med dette spillet, og skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten hele livet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted April 5, 2009 Velkommen i gjengen! "Et tygg, og du er hekte" Quote Share this post Link to post Share on other sites