Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Vi arrangerer AIX-kveld I

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7297&g2_serialNumber=1 Vi arrangerer AIX-kveld I

Førstkommende mandag inviterer vi til baluba med den spennende BF2-modden AIX. O'lala!

GunRecognitionGuide2.thumbnail.jpgMasse snadder: Mye digg våpen å leke seg med i AIX 2.0. Det liker vi.(Battlefield.no): Vår Eminente Battlefield-ansvarlige (med stor E) Col.Jensen inviterer førstkommende mandag til ablegøyer med Battlefield 2-modifikasjonen Allied Intent Xtended 2.0. Modden blir betegnet som en av de absolutt ypperste, og anses av flere som bedre enn selve Battlefield 2. Fetere kart, fetere våpen, fetere kjøretøy, you name it - they've got it.

Ny server

Førstkommende mandag klokken 21:00 braker det løs på Battlefield.no #05 AIX. Vi åpner for 32 spillere, slik at vi slipper at noen står i kø. Kartene som står i fokus denne gangen er Snowy Park, The Push Day, Urban Jungle, Kursk og Falklands. Vi takker [xo] switch som kom med kartønskene.

Last ned

Har du ikke lastet ned enda, kan du laste ned filene du trenger under. Husk å installere disse i den rekkefølgen de er satt her og les README-fila i Map Pack.

1. AIX 2.0 Core

2. AIX 2.0 Core maps

3. AIX 2.0 Map pack 

Vi ses på mandag, soldater!

Dette hadde vært sååå snasent å fått med seg. Men seff er det eftermidda på jobben, så denne gangen utgår det med særs høye kneløft

Ligger desverre å kaver og plasker oppetter kysten da jeg :blush:

Men,good luck Pyle :blush::panic: :panic: :blush:

Dette hadde vært sååå snasent å fått med seg. Men seff er det eftermidda på jobben, så denne gangen utgår det med særs høye kneløft

det å være på jobb er vel ingen unnskyldning for ikke å spille, man setter jo bare opp en gaming rigg der også :blush:

Skjer med klokka ni?

Jack Bauer skal drepa terrorister klokka 21:40 har jeg jo sagt!

Jaja...får vel installere BF2 på den mobilen PC-en for å se hvordan det fungerer. Funker det bra laster jeg nok med modifikasjonen. Våpnene så digge ut. Rekker jo ca. en halvtime med kuleregn.

Alle som vil at mandagsspilling fra nå av skal starte klokka 20 rekker opp en hånd.

@ Lygre, hva med å skaffe deg digital tv-mottaker (PVR) med opptaksmulighet. Da er alle tidsklemmer ute av verden.

Gengus

@ Lygre, hva med å skaffe deg digital tv-mottaker (PVR) med opptaksmulighet. Da er alle tidsklemmer ute av verden.

Gengus

Den er på vei.

Hvor kan jeg få tak i BF2, sånn typ KJAPT!!!. Jeg har original cd key osv. Trenger bare BF2, men om noen vet en plass man kan kjøpe det billigt å få det i postkassa asap ahdde jeg blitt glad :blush:

Hvordan er moden? Er det BF2 med nye våpen, maps, osv., eller er det noe alà Project Reality?

Etter min mening er AIX en bedre mod enn PR og PoE2 for den saks skyld. Det er nye våpen, helis, fly, kart (over 60 stk.) og noen "modda" vanilla kart.

Klikk på bildet øvers i nyheten, så får du et godt inntrykk av våpnene.

Col. Jensen

AIX er kjempegøy...

Supersweet AT granatkaster, og sniperriflene er jo bare nammenam.

Også best av alt. Warthog i lufta. Huzzah..

I'm in! :blush:

Hey, må nesten testes!:blush:

OFFTOPIC: Eg har ikkje special forces... men vil gjerne ha dei våpenoppgraderinga den har (slik at eg får unlocka 2 nye våpen isteden for ett) Har nåken ett tips? eg har tilgang på ein Special Forces cd, men ikkje key (trur eg)

Har du en kamerat som har SF?

Isåfall kan du logge på med din bruker hos han, og spille SF en runde. Tror du lurer statssystemet til å tro at du har SF da, og du får derfor unlocksa. Er ikke helt sikkert på dette, men mener det er slik :blush:

Testet forresten moden nå, ganske artig.

Tar meg en tur. Skal prøve og la være og team kille Col. Jensen :blush:

Kill er kill :blush:

Edited by Likferd

blir konstant kastet ut av servern , lost connection to server

har kun det problemet hos bf.no

Dessverre hadde mange dette problemet. Samt at PB gikk kollektivt bananas.

Col.Jensen skal ta det opp med drifterne. Vi setter stor pris på tilbakemld om dette, siden Col. jobber hardt for at alt skal gli på skinner.

Fortsett med å si ifra. Haster det, når dere oss via PM eller msn.

:blush:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...