Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Vi tyvstarter festen

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7329&g2_serialNumber=1 Vi tyvstarter sommerferien

I sommer kommer Battlefield 1943 med stor nostalgifaktor. Vi tyvstarter allerede i dag!

Wake+Island_jpeg.thumbnail.JPGHvor det hele startet: Et nostalgidykk av dimensjoner. Vi ses!(Battlefield.no): Etter at Battlefield 1943 ble lansert havnet mange av oss i det nostalgiske hjørnet og lengtet tilbake til de gode stundene vi hadde med Battlefield 1942. I den anledning har vi nå satt opp en splitter ny Battlefield 1942-server forkledd som en Battlefield 1943-server. Den vil kjøre samme kart og ha like mange spillere som det kommende Battlefield 1943 vil ha.

Serverspesifikasjoner:

Servernavn: Battlefield.no #2 1943 Vorspiel
Kartrotasjon: Wake Island, Iwo Jima, Guadalcanal
Antall spillere: 24

Husk å oppdatere spillet

Har cdene til Battlefield 1942 ligget og støvet ned på hylla? Husk å laste ned de siste oppdateringene til Battlefield 1942 før du begir deg inn på servern vår. Husk å oppdatere spillet helt til versjon 1.61b. De fleste av oss vil trenge begge oppdateringene under.

1. Battlefield 1942 1.6-oppdatering

2. Battlefield 1942 1.6-1.61b-oppdatering

Vi ses på slagmarken, soldater!

Har dere noensinne opplevd at man har et knall vorspiel, og så stikker man på byen og der er det bare rævva?

Im just sayin.

12 mot 12 på Wake - litt få?

Blir selve kartet skallert for å passe 12 mot 12? Syns å huske at man bare får Wake i én størrelse.

Hva er "normalen" i antall spillere på Wake? 16 mot 16?

12 mot 12 på Wake - litt få?

Blir selve kartet skallert for å passe 12 mot 12? Syns å huske at man bare får Wake i én størrelse.

Hva er "normalen" i antall spillere på Wake? 16 mot 16?

Finnes bare en størrelse på kartet, det gjelder alle kartene i BF42, men 12 mot 12 går helt fint. Enkelte kan nok mene at det er få, men det er smak og behag spør du meg. 

Det finnes nok ingen normal, men i liga-sammenheng så går det mest i 8 mot 8 nå. smile.png 

Jeg er med! Møtes på serveren 21:00, BRING GUNS!

Har dere noensinne opplevd at man har et knall vorspiel, og så stikker man på byen og der er det bare rævva?

Im just sayin.

:blush: har litt problemer med å se hvordan du kan dra den metaforen noe særlig lengre, byen er stort sett hva du gjør det til selv smile.png

Det var en kos kveld :blush:

Med unntak av at punkbuster la meg for hat, hadde ikke før fått fiksa pnkbstra.exe, så begynte den å kaste meg litt sånn innimellom for windows api.noe :blush:

Maybe iz not 7 kompatibel til tider.

PB er bare litt av sjarmen det :panic:

Im just sayin.

:blush: har litt problemer med å se hvordan du kan dra den metaforen noe særlig lengre, byen er stort sett hva du gjør det til selv smile.png

Sånn er det vel med alt? Sikkert noe som liker å slikke ryggen til forskjellige insekter også, blir jo hva du gjør det til.

Kverrulant.

Im just sayin.

Sånn er det vel med alt? Sikkert noe som liker å slikke ryggen til forskjellige insekter også, blir jo hva du gjør det til.

Kverrulant.

Det heter faktisk "kverulant".

Vi må samle flere så vi får fyllt opp serveren, var jo kos i går. Men litt lite folk å skyte og når jeg traff folk så døde jeg, jeg fikk sniksprengt Col.Jensen et par ganger da biggrin.png

Vi må samle flere så vi får fyllt opp serveren, var jo kos i går. Men litt lite folk å skyte og når jeg traff folk så døde jeg, jeg fikk sniksprengt Col.Jensen et par ganger da ' />

Hmmm... Jeg synes jeg så "Nirex" i kjempehøye svev etter noen direkte-treff fra tanksen min, eller tar jeg feil? p

Col. Jensen

Im just sayin.

:blush: har litt problemer med å se hvordan du kan dra den metaforen noe særlig lengre, byen er stort sett hva du gjør det til selv ' />

Kverrulant.

Det heter faktisk "kverulant".

Jeg søker comfort i at 61 000 mennesker har skrevet det "feil" før meg: ..mens bare 57 400 har skrevet det "riktig": [url=http://www.google.no/search?hl=no&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=6yT&ei=geurSazKHYmb_gbe1tToDw&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Kverulant&spell=1'>http://www.google.no/search?hl=no&safe...ant&spell=1

Flertallet bestemmer; Kverrulant!

Holder på å laste ned førstedisken as we speak, siden den på ett eller annet vis har blitt borte.

I`l be there soon:) Kos med 42 da.

Testet litt FH2 i det siste, det er jo grisemoro!

Eg Ser' an!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...