Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Sugen på vorspiel?

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7329&g2_serialNumber=1 Sugen på vorspiel?

I kjølvannet av annonseringen av Battlefield 1943 har vi lekt med tanken om å sette opp en spesiell 1942-server.

Wake+Island_jpeg.thumbnail.JPGBack to the roots: Sugen på å besøke Wake Island igjen? Det er iallefall jeg!(Battlefield.no): Det er liten tvil om at nyheten om Battlefield 1943 skapte stemning her på bruket. Noen mottok nyheten med åpne armer og et smil om munnen, mens andre surmulte om hvor jalla dette kom til å bli. Akkuratt som det burde være når vi snakker om en remake av spillet som startet det hele for Battlefield.no. I denne ånden har vi lyst til å lufte stemningen for en server vi tenker å sette opp.

Vorspiel

I anledning annonseringen av Battlefield 1943 kunne vi tenkt oss å tyvstarte ballet litt med å sette opp en aldri så liten server for Battlefield 1942, om det er stemning for det.

Navn: Battlefield.no: #01 Battlefield 1943
Kart: Wake Island, Iwo Jima, Guadalcanal
Størrelse: 24 spillere
Ranked: Nei selvfølgelig ikke, her er det bare fryd og gammen

Hva sier så dere?

Er dette noe dere kunne tenkt dere? Tyvstarte ballet litt før Battlefield 1943 kommer i sommer (red.anm: I is a poet, and I knows it)? Sugen på å feriere litt på Wake Island? Gå barbeint på stranden og speile seg i det krystallklare vannet?

Så, meld av soldater! Meld av!

ca overalt? :)

Google mann, google!

Har 1942 liggende i hylla, så kan sikkert joine in hvis det blir noe felles-vors, spilte det bare et par ganger rett før BF2 frelsa sjelen min.

Smell in Shtalin/Berlin så skal vi se om ikke Andrej-teh-nade-shpammer dukker opp.

For all del vi kan sikkert sette opp en ny favorites sammen med vorspielet til Battlefield 1943 om det er stemning for det :)

Stalin/Berlin har jo det som faktisk gjør BF1942 teit. Konstant regn av granater blir fort kjedelig.

Ich agree, i BF42 skal man ha store baner, og en god porsjon med tropper!

Jeg har et uåpnet BF1942 liggende i hylla. Dette bryter jeg lett forseglingen på om en bf.no server blir satt opp ! :)

Jeg har et uåpnet BF1942 liggende i hylla. Dette bryter jeg lett forseglingen på om en bf.no server blir satt opp ! :)

I liek dat deal

Må vell rote fram cden og greier, men det høres awesome ut hvis det blir en del folk på den ^^

Kunne vært gøy med litt andre maps også da. ikke bare stillehavs maps...

Mine favoriter var berlin, market garden, el alamein og wake

YEEEEEEESSS!!

I'm in! :)

Litt pussig, min nye PC gikk dukken før i uka her, så nå bruker jeg min litt eldre PC, som BF1942 er installert på!!!! Perfect :)

må jeg skaffe det jeg også nå? :)

å åpne en server tror jeg desverre lite på,¨men å ha en eller to faste kvelder i uka har større sjanse for å slå igjennom..

Uansett flott tiltak.bf1942 er en klassiker som fortjener en egen server

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...