Irritum Starbreeze 0 Report post Posted March 8, 2009 Hadde planer om å kjøpe neste BF spill da jeg har noen venner som spilte BF2 en del. Men er ikke sikker hvis dette er andre verdenskrig. Litt lei hele settingen. Kunne gjerne tenkt meg mer nåtid som CoD4 eller BF2. Men mulig jeg ender opp med å kjøpe det, er litt usikker enda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hiiviir 0 Report post Posted March 8, 2009 De som har lyst å lære mere om Battlefield 1943 burde søke på youtube, er to fine vdeor der som lærer deg en del om spillet, kan ikke gi ut link pga kan ikke gi ut link enda:P men du får løse ut rebusen hvis du klarer så har du linken http://www (dot)youtube(dot)com/watch?v=TM4Fh8X7IuY http:// www(dot)youtube(dot)com/watch?v=VDDEAeW30T8 (dot) = punktom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted March 8, 2009 Kunne jo bare skrevet url'ene vanlig hvis du ikke får lov og legge ut linker Men ja vi får ta en titt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 1, 2009 Leste en plass at det muligens ikke kommer en demo til pc. Da er det jo greit å ha xbox Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheLeetMuffin 0 Report post Posted May 22, 2009 Likte 1942 mye, så ja! Det skal prøves! Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted May 28, 2009 virker som forventningene til spillet er så godt som ikke eksisterende når det er 54 poster her! Tilsvarende post før BF2 kom hadde vel 6-7 ganger så mange svar =\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted May 28, 2009 Nå er vel bf1943 ikke et helt nytt konsept i den grad BF2 var, MEN det skal bli kos å fragge litt bergenser igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted May 28, 2009 Eg ser poenget, men for å si det sånn da, En ny patch til BF2/42/nam/DC/FH1 hadde hatt flere replys! Fragge Bergensere? Skal ikke meg og deg være på samme lag da ? (( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted May 29, 2009 Jo, pleier det å stoppe oss? Vel stortsett så var det én bergenser som fragget meg, menmen.. Gleder meg ihvertfall som en unge, det er jo dette vi alle har whinet om i alle år, en remake av bf1942. Big love fra talg ihvertfall. Glæder meg. og så må du huske Odd, dagens bf.no generasjon er vokst opp med bf2 vettuh, er ikke så mange vanilla-travere igjen her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted May 29, 2009 æ skal prøve det, forhåpentligvis akkompagnert med en skokk herifra Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted May 29, 2009 Jeg joiner deg Crazy :> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted May 30, 2009 Jeg må si jeg gleder meg til å prøve 43, men litt skeptisk til at det kommer på konsoll først... Håper det ikke blir en port i god gammel EA standard... Og må slenge meg på bølgen av folk som sier Vietnam var the shit for det var det virkelig! Helt konge! Huey med radion på, dodge noen heatseekere og pwnpwnpwne n00bs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Musearm 0 Report post Posted May 30, 2009 Det er et nytt Battlefield-spill og det er alt jeg trenger å vite. Blir kjøpt til PC og PS3 instantly. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 31, 2009 It's a sign Quote Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted May 31, 2009 Ja, jeg skal prøve, eie og bli avhengig av Battlefield 1943Sitèr meg gjerne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Sensible 0 Report post Posted June 3, 2009 Det er et nytt Battlefield-spill og det er alt jeg trenger å vite. Blir kjøpt til PC og PS3 instantly. As will I!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISTER 0 Report post Posted June 8, 2009 Jeg har kjøpt spillet. Og fikk LANG nese. I mailen fra EA sto det nemlig...: Produktnavn: Battlefield™ 1943 (Reservert)Ventet lanseringsdato: 24. januar 2010 Totalsum: 129,00 kr. Så... Jeg er fornøyd! L. E . N . G . E før tiden... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted June 8, 2009 Ifølge produsenten hos DICE er spillet klart for release på PS3 og 360, de venter bare på sertifikat fra Sony og MS. Spillet kommer ikke på PC før tidligst i august-september. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pheonix 0 Report post Posted June 13, 2009 Selvsagt skal det prøver! det skal ikke bare prøves det skal spilles... MASSE!! Håper mange andre av de gode gamle 1942 gutta trekker tilbake Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen. Saegrov 0 Report post Posted June 14, 2009 Ja, jeg skal prøve, eie og bli avhengig av Battlefield 1943Sitèr meg gjerne. Hvis 43 blir så bra som folk flest håper tror jeg mange gode gamle 42 hjerter kommer tilbake, hvertfall jeg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lynet 0 Report post Posted July 12, 2009 (edited) Q. What game modes will there be?A. Head-on Conquest! Both sides must capture flag points and hold them until a ticket system runs out to win. Q. Is there a commander like previous bf games? A. No. Q. How does the health and ammo system work? A. You have unlimited ammo and regenerating health. When ammo runs out, it has a replenish timer that will regenerate ammo and health regenerates when you aren’t taking damage. Q. How long until it comes out? A. Summer 2009 for consoles and Autumn 2009 for PC. Q. Will a player be able to spawn on the squad leader like in BF2? A. We have improved squad support in 1943. Four man squads, with the option to spawn on any squad member instead of flags. You can either join open squads or create your own squads by inviting friends. Q. How will spawning be handled? A. Three different ways to spawn in BF1943: Auto (close to the action), Flag (of your choosing) or Squad (any member). Q. Will there be vehicles? A. Yes! Tanks, light vehicles and fighter planes. Q. How many planes are spawning on the maps? A. Five, two per carrier and one at a controlled base. Q. Say your tank gets hit with a rocket launcher, does the tank health regenerate? A. There is no armor regeneration on vehicles. Infantry fix them with their wrench. There are also the classic repair stations in some places. Q. Will you be able to spawn on somebody that's in a vehicle? A. If there is a free seat in the vehicle, yes. Kan godt hende dette kan spilles kompetitivt, eventuelt med en promod/clanmod hvis f.eks flyene(5stk pr map :s) utgjør for mye.Så gjenstår det vel å se om det i såfall blir 10v10, 8v8, 12v12? etc. Edited July 12, 2009 by Lynet Quote Share this post Link to post Share on other sites