FredsmeglarN 51 Report post Posted February 22, 2009 Hei godtfolk! Det nærmer seg en ny sesong av ClanBase OpenCup og påmeldingen er allerede godt i gang. Vi er 3 stk tidligere klanspillere i ETQW som har veldig lyst til å spille igjen, og tenkte derfor å prøve å få til et norsk/skandinavisk lag. Det er snakk om INF-turneringen (4on4) og vi trenger derfor minst 2 spillere til før vi vil melde oss på. Problemet vårt er at ET:QW er rett og slett helt dødt i Norge og Skandinavia (utrolig nok er det fortsatt en del liv ute i Europa, spesielt i Tyskland og Russland begynner det å bli mange klaner), så det er ikke akkurat lett å finne spillere. Vi ser derfor ikke etter spillere av høyt kaliber, og er villig til å la de fleste som vil få prøve seg, vedkommende trenger ikke nødvendigvis ha klanerfaring fra ETQW. Krav vi stiller til deg: Bør kunne være med spille treningskamper noen ganger i uken i tillegg til cupen Skal selvsagt kunne ETQW, selv om erfaringen kun er fra public er det ok Bør helst ha prøvd kompetitiv klanspilling før, ikke nødvendigvis i ETQW Kan godt være svensk eller dansk, så lenge du kan forstå og gjøre deg forstått på skandinavisk/norsk Du er moden og innehar en god sportsånd Har ikke noen pletter på rullebladet (cheats ol.) Påmeldingen stenger den 1. mars, så jeg vil helst ha svar fra deg snarest om du kunne tenke deg å være med, det gjør du ved å sende meg en PM her, poste i tråden eller ta kontakt med meg på IRC (#et:qw.no og #glhf.no.) Vi gjør dette for moroskyld og har foreløpig ingen planer utover Opencup, så om du føler du har lyst på bare et lite ETQW-eventyr håper jeg du tar kontakt, også om du så er litt i tvil! Nick på oss 3 andre er: XSquirrel, lexmyr og meglarN. Ventrilo er np. Tar gjerne imot spørsmål. Mvh FredsmeglarN Share this post Link to post Share on other sites