Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FredsmeglarN

Har du spilt/spiller du ETQW?

Recommended Posts

Hei godtfolk!

Det nærmer seg en ny sesong av ClanBase OpenCup og påmeldingen er allerede godt i gang. Vi er 3 stk tidligere klanspillere i ETQW som har veldig lyst til å spille igjen, og tenkte derfor å prøve å få til et norsk/skandinavisk lag. Det er snakk om INF-turneringen (4on4) og vi trenger derfor minst 2 spillere til før vi vil melde oss på. Problemet vårt er at ET:QW er rett og slett helt dødt i Norge og Skandinavia (utrolig nok er det fortsatt en del liv ute i Europa, spesielt i Tyskland og Russland begynner det å bli mange klaner), så det er ikke akkurat lett å finne spillere. Vi ser derfor ikke etter spillere av høyt kaliber, og er villig til å la de fleste som vil få prøve seg, vedkommende trenger ikke nødvendigvis ha klanerfaring fra ETQW.

Krav vi stiller til deg:

• Bør kunne være med spille treningskamper noen ganger i uken i tillegg til cupen
  • Skal selvsagt kunne ETQW, selv om erfaringen kun er fra public er det ok
  • Bør helst ha prøvd kompetitiv klanspilling før, ikke nødvendigvis i ETQW
  • Kan godt være svensk eller dansk, så lenge du kan forstå og gjøre deg forstått på skandinavisk/norsk
  • Du er moden og innehar en god sportsånd
  • Har ikke noen pletter på rullebladet (cheats ol.)

Påmeldingen stenger den 1. mars, så jeg vil helst ha svar fra deg snarest om du kunne tenke deg å være med, det gjør du ved å sende meg en PM her, poste i tråden eller ta kontakt med meg på IRC (#et:qw.no og #glhf.no.) Vi gjør dette for moroskyld og har foreløpig ingen planer utover Opencup, så om du føler du har lyst på bare et lite ETQW-eventyr håper jeg du tar kontakt, også om du så er litt i tvil!

Nick på oss 3 andre er: XSquirrel, lexmyr og meglarN. Ventrilo er np. Tar gjerne imot spørsmål.

Mvh

FredsmeglarN

Sign in to follow this  

• Create New...