Sign in to follow this  
veXed

Anbefal èn serie

Recommended Posts

Har sett NCIS, Homeland og chuck av de som er ramsa opp her som jeg likte, har sett alle sesongene med ncis og chuck å sitter å venter spent på hver eneste nye episode av homeland! smile.png

Laster ned Person of interest nå, se om det er noe goodie!

helt ærlig, jeg synes suits var veldig veldig middelmådig. Her tror jeg viva må ha noen spesielle preferanser eller noe han kjenner seg igjen i tongue.png

Er vel egentlig en slags "kopi" av det visuelle uttrykket til Mad Men (dresser, slick hår, witty osv osv) bare at det er satt i nåtidens advokat-yrke. Var artig nok for min del, men datt av og har ikke sett på en stund, det må jeg bare innrømme. Er det bare jeg som er begynt å bli litt lei den der "witty-comeback-repelled-by-new-witty-comeback" formelen som har blitt så poppis i diverse teen-dramas, perfeksjonert i "The Social Network"? Går meg bare på nervene nå. Ikke er det witty, ikke er det "originalt" og ikke gir det mening siden ingen jeg noensinne har sett/hørt/møtt snakker på en måte som er i nærheten av det skribentene til disse programmene/filmene ønsker så hardt at sine karakterer skal snakke.

Terra Nova er den nye "filler-serien" min for tiden mellom episoder av andre serier eller for å samle opp noe episoder og ta en daffedag osv. Utrolig cheesy, men på den gode Babylon 5-måten der man ligger og slasker mens man ser på noe som ikke krever særlig av de små grå :p

Er Boardwalk Empire verdt å sjekke ut? Da tenker jeg typ. kjøpe sesong 1 på blu-ray. Verdt det?

Generation Kill

7428-generation-kill.jpg

År: 2008

Sjanger: Drama/Krig

Regissør: Susanna White

Hovedroller: Alexander SkarsgÅrd, James Ransone, Lee Tergesen.

A Rolling Stone reporter, embedded with The 1st Recon Marines chronicles his experiences during the first wave of the American-led assault on Baghdad in 2003.