Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Softcorè

Valentine's Day

Recommended Posts

Noen mener at denne dagen bør feires, andre mener at det bare er oppskrytt. Hva mener du?

Selv så har jeg både kjøpt rose, valentines kake, og bestilt middag på restaurant til kl 20.00... og selvfølgelig så skal kvelden avsluttes med massasje :)

Jeg håper og regner med at dette faller i smak, selv om lommeboka ikke er enig.

Så hva er planene deres?

Jeg trenger ikke en amerikanisert tradisjon for at jeg skal gidda å gjøre noe spesielt for den jeg er glad i :)

Idag skal jeg lese til eksamen, vaske klær, gjøre unna oppvasken, rydde i leiligheten og game :)

Har kjøpt noen roser, men er egentlig prinsipielt imot å innføre amerikanske tradisjoner fordi handelstanden skal tjene penger...

Handelstanden er jo blant de viktigste næringene vi har, de må jo ha penger de også? De skal jo ha lønn, så høytider og sesonger er viktig imo.

Handelstanden er jo blant de viktigste næringene vi har, de må jo ha penger de også? De skal jo ha lønn, så høytider og sesonger er viktig imo.

Ja, men høytider skal være noe spesielt. Nå finner man på masse høytider for å "fylle opp" død-tida mellom de ordentlige høytidene og det er imo FAIL.

Ja, men høytider skal være noe spesielt. Nå finner man på masse høytider for å "fylle opp" død-tida mellom de ordentlige høytidene og det er imo FAIL.

Ketle 4 president!

Jeg og dama skal lage biff med fløtegratinerte poteter sammen og faktisk spise det med en god flaske vin.

Har ikke kjøpt noe gave til hu, men satser på at vi skal få en meget romantisk kveld sammen :)

drar av prinsipp ut og spiser dagen etter valentine i protest mot alle de syke tradisjonene som blir funnet på bare for at man skal bruke penger.

faen er det i dag. Kjærringa og jeg tok det i går vi.

ble jo en biff middag og en film da. og litt hekking senere. filmen var best syns jeg

Skal sette på en passende film som setter tonen og dele en pizza. I løpet av filmen blir det nok litt beføling og generell tafsing som bare eskalerer til begge ikke klarer å holde seg lenger og klærne rives av. Sofaen skal knirke og tror jaggu jeg må hente no lube etterhvert. Etter å ha gått gjennom et par manøvre og litt leking så kommer orgasmebrølet!

Så går jeg i dusjen og vasker høyrehånda ren

Hørtes litt synd ut det der Profeten, filmen var bedre?

Begynte og lure litt der BcK.... :) Begynte og lure når jeg kom til "lube".... Men har jo sett noe av det du har skrevet før så... :)

Nei faen, må få gang! Moar boose!