PuNky 7 Report post Posted February 8, 2009 KFC imponerte ikke meg for å si det sånn.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 8, 2009 Dra til for eks. miami og tell hvor mange smellfeite folk du ser før du ser en tynn en Spørs om du drar til stranda eller ikke (samme gjelder LA). Da vil du for det meste se folk som er ekstremt fine (subjektivt ofc) og få tjukke. Samme gjelder NY også pussig nok. Når jeg var der før jul la jeg ikke merke til noen som helst overvektig omtrent (noen som er litt husky selvfølgelig, men det er ikke feit i mine øyne). Storbyene i USA er ganske annerledes enn resten av landet når det kommer til slikt. Dra til Mississippi, Alabama og resten av midt-vesten....Da finner du dem lett som faen @ Punky: Du snakker faen meg ikke stygt om KFC. Cracker-ass ho! Gimme all the jibba-jabba you want, so long as I get me sum chicken Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 8, 2009 Det som er weird i LA (og Miami etter det jeg har hørt) er at alle er enten super-fit eller super-fat. Det er liksom ingen som er som meg, med ~10 kilo ekstra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
z0et :3 0 Report post Posted February 8, 2009 kammerat av meg var i miami, og han så ikke stort annet en feite folk nesten. men som sagt, det var nok neppe på stranda. Fast food industrien går jo over skaftet. Alt for lett å få tak i og alt for billig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 8, 2009 Jeg glemte ofc "Inner-City" områder, Der vil det være mye mer slik man tenker seg amerikanere. Du har helt rett, Prost. Er veldig enten eller i metropolene. Merk at de über-slanke og lekre oftest er folk med litt cash nip\tuck Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 8, 2009 Dra til for eks. miami og tell hvor mange smellfeite folk du ser før du ser en tynn en Spørs om du drar til stranda eller ikke (samme gjelder LA). Da vil du for det meste se folk som er ekstremt fine (subjektivt ofc) og få tjukke. Samme gjelder NY også pussig nok. Når jeg var der før jul la jeg ikke merke til noen som helst overvektig omtrent (noen som er litt husky selvfølgelig, men det er ikke feit i mine øyne). Storbyene i USA er ganske annerledes enn resten av landet når det kommer til slikt. Dra til Mississippi, Alabama og resten av midt-vesten....Da finner du dem lett som faen @ Punky: Du snakker faen meg ikke stygt om KFC. Cracker-ass ho! Gimme all the jibba-jabba you want, so long as I get me sum chicken Du er mer cracker enn meg foo! du som bor med isbjørner! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 8, 2009 Sjangser på at det ikke blir en dårlig ferie, nightzirch! Hm, mye av det jeg hadde tenkt til å foreslå har allerede blitt postet men, gl anyways Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 8, 2009 Takk takk Daniel! Husk a folkens, litt ontopic nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted February 9, 2009 Hvordan kan vi være ontopic når kfc disses ? Du må gjerne disse meg, min familie, mine ideologiske overbevisninger eller mitt land, men kfc disser man bare ikke Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 9, 2009 Jeg kan fortsatt huske min første bøtte hos KFC Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 9, 2009 Jeg og, min første og siste ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zona 0 Report post Posted February 9, 2009 Hadde noe av det samme med familien for et par år siden, den siste ordentlige "familieferien" vår gikk også i retning statene. Kan jo skrive en kjapp wrap-up av hvor vi dro her. Turen begynte i alle fulle fall i Hollywood, der vi tilbrakte en 3-4 dager (Mye å se, vært turen). Vi leide en bil hele tiden, og hadde aldri booket noe i forveien, vi bestemte oss for å ta alt "på sparket" istedenfor en av disse planlagte feriene som vi var så alt for lei av. Vi tilbrakte 1-2 uker rundt LA området og i det omegnet der. Etter en ukes tid tok vi turen innom Cuba(med fly selvsagt ) der vi var i en ukes tid før vi dro tilbake til USA og denne gangen landet i San Francisco, også et veldig artig sted hvor vi var i et par-tre dager... Etter dette kjørte vi leiebilen(som forøvrig var en Chrysler 300S) til Las Vegas, noe som var relativt skøy. Senere kjørte vi opp igjen til LA og tok fly derfra og hjem igjen. Som sagt, en veldig kort forklaring av hvor vi var, men det er hvertfall et par ting du MÅ gjøre: - Segway. i say no more, desidert det morsomste jeg har vært med på noensinne, tok en "tour" av havna i San Francisco. - Hooters. Også obligatorisk å dette innom en av disse sjappene - Hvis du skal til Las Vegas, bo på Bellagio. Tok en natt der, og må si at det var et ganske enormt hotell! Det er hvertfall hva jeg kommer på i farta, annet enn det kan jeg bare si god tur, kommer garantert til å bli en enorm opplevelse Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted February 9, 2009 Et par ting jeg skal i sommer hvertfall: Route 1 (også kalt highway 1), CA: Alt fra hippe surfebyer til Laguna beach og SF, besøke stedene rundt NY, PH, WA++ som hadde betydning i borgekrigen og som nå består av noen av USAs største og mest spennende byer, besøke minoritetene i Minesota (inc. mange norske og sør asiatiske) og great lakes. Las vegas er vel bortkastet når du er ikke er 21 ved mindre du og faren din skal kjøpe sex? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted February 9, 2009 Thailand i to uker.. LEie meg et par ladyboys. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 9, 2009 Uuuuh chibi Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 9, 2009 Thailand i to uker.. LEie meg et par ladyboys. Den er jeg glatt med på! Ennå ikke kommet meg til asia....må se å få gjort noe med det etter at feriepengene tikker inn i år Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted February 10, 2009 Jeg var i New-York på Jackass 2 premieren, største jeg har vært med på Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 10, 2009 Tenkte også på noe Theme parks av noe slag. Var snakk om Universal-ettellerannet. Skal visstnok være bra! Evt gå til Hollywood og se etter kjendiser Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nixon 0 Report post Posted February 10, 2009 Ville sjekka ut sånne småsteder som Prosten snakket om, fått med meg småkulturen (samt severdigheter). Men det er hovedsaklig fordi jeg ikke kan fordra fastfood, donuts, wal-mart og alt det andre big and american. Likte meg ikke i South Beach, Miami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 11, 2009 Likte meg ikke i South Beach, Miami. der blir man vel frastjålet stort sett alt man har på seg uansett... (det jeg har hørt da) Quote Share this post Link to post Share on other sites
toffe 0 Report post Posted February 14, 2009 USA ja! Er utrolig fint land å reise i. Var der borte i sommer, på en 3 ukers tur me den norske Elvis Presley fan klubben, å det var et minne for livet! Alle amerikanere er så hyggelige. Hvor er det dere skal da ? Vi begynnte i Las Vegas 1 uke, så til Los Angeles 1 dag, derfra videre til Hawaii 1 uke, etter det til Memphis TN 1 uke, der vi var innom Nashville, og en plass kalla Tupelo. Hadde mellomlandinger i Detroit og Minneapolis, så fikk oppleve en del statet da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted February 14, 2009 Likte meg ikke i South Beach, Miami. der blir man vel frastjålet stort sett alt man har på seg uansett... (det jeg har hørt da) ble ikke vi naar vi tok en tur ned dit 4. Juli. Er dog morro aa sitte paa en restaurant ved south beach og se alle poserne som gaar og kjoerer ved den gata der. Er helt utrolig =). naar det gjelder vestkysten. Six flags magic mountain er vel det beste du har mtp fornoeyelsesparker der borte. Yosemite er vel der ogsaa om jeg ikke husker feil, husker det var et tre der vi kunne kjoere bilen igjennom edit: universal studios hollywood er ogsaa verdt aa faa med seg ja. De har ikke all verden rollercoasters, men mer en oppevelsespark. Jurassic park riden er vel den beste om jeg husker riktig ;p edit: btw KFC suger balleneger... Vi spiser sikkert paa diverse fast-food greier her borte 3-4 ganger i uka, og Wendy's, McDonnalds, burger king, krispy kreme, steak and shake, chilly's, Friday's, ALT er bedre enn KFC. Har vaert paa KFC 2 ganger paa 1.5 aar, og jeg drar dit ikke igjen as edit2: wing house er bedre enn hooters ;p. Bedre damer og bedre uniformer, haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 14, 2009 Nightzirch. HØR PÅ PHOTON !!! Han er vår USA konsporisident(Eller hvordan faen det skrives) på Forumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 14, 2009 Haha, takker mye for svar i denne tråden! Dette hjelper mye Six Flags u say? Det skal definitivt checkz out! @Toffe: det står i førsteposten min hvor jeg skal. Og jeg som suger veldig i Amerikansk geografi, vet jeg bare at det er i midt-vest-området i USA Og chill, fried chicken er ikke helt mah thaang. Og Yosemite har jeg hørt om. Hadde vært qlt om vi hadde fått det med oss også. Red Wood Forest tror jeg det heter, der trærne er rundt 2000 år gamle! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 14, 2009 edit2: wing house er bedre enn hooters ;p. Bedre damer og bedre uniformer, haha Jeg en annen på jobben ville gjerne stikke til Hooters en kveld når vi var på firmatur i NY. Men det ble bastant sagt nei til av rødstrømpene på jobben. For no piss Quote Share this post Link to post Share on other sites