Icenor 0 Report post Posted February 7, 2009 Innholder litt integrert video jeg ikke får vist her, så jeg linker bare til nettsiden: http://www.luftfartsfag.no/index.php?optio...ler-det-cockpit Det trengs vel ikke å nevnes at det amerikanske luftfartstilsynet ikke er noe videre imponert av pilotens multitasking evner og det hjalp vel ikke akkuratt at dette skjedde over en by Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted February 7, 2009 Vi gratulerer David Martz med å sette ny utholdenhetsrekord blant helikopterpiloter på hele 47.5 sekunder. Da vi så han hadde gifteringen sin på, håper vi kona hans er like stolt av han som resten av oss. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted August 17, 2009 hahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 18, 2009 haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 18, 2009 r3sp3kt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loxi 0 Report post Posted August 18, 2009 Beste jeg har lest og sett på lenge Quote Share this post Link to post Share on other sites