BcK 221 Report post Posted June 2, 2015 (edited) Ble en veldig god cover-up. Strålende fornøyd! Si hei til Freddy Krueger: Del 1 gjort for noen uker siden: Del 2 gjort i dag: Fortsatt noen detaljer igjen, men nå ser jeg målstreken. Sliten nå Edit: hmmm. Freddy skremte visst Sepp Blatter så mye at han trakk seg. Jaja, godt det og Edit2: Og enda mer grunn for meg å smile i dag! Please stand by Fallout 4? Edited June 2, 2015 by BcK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted June 6, 2015 Weeee, endelig the real thing og ikke simulator . 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted June 6, 2015 Gratulerer EDIT: Jeg flyr veldig mye, så vær snill! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted June 6, 2015 Med Ryanair? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted June 8, 2015 Ranket opp til DMG i matchmaking på CS:GO, spilte ESEA fikk 9.99 rws som sikkert ikke er så gale... Kjekk dag før operasjon imorgen Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted June 16, 2015 Jeg forsvarte masteroppgaven min igår og har nå en mastergrad! Studier har vært en stor del av livet mitt helt frem til nå. Er ganske surrealistisk at jeg er endelig ferdig 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 16, 2015 Gratulerer. Velkommen til en verden hvor du kan game/lese/pilse/runke uten dårlig samvittighet for at det var noe du skulle levert inn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 16, 2015 Gratulerer så mye! Leverte for ikke så lenge siden bachelor-oppgaven min, så henger 2 år bak deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted June 16, 2015 Tusen takk! Fapping har jeg alltid gjort uten dårlig samvittighet uansett Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted June 22, 2015 Det er mandag og jeg har sommerferie med barneskole-lengde! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted June 27, 2015 Glad for at jeg skal 1 mnd til Havanna nå. Leve late dager. Crystal i glasset, Cohiba i munnen. En Cuba Libre evt pina colada for å skylle alt ned til slutt. Samtidig som det er fult betalt i samme slengen 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 27, 2015 En uke på Kreta her Lever livets glade dager her nede også Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted July 15, 2015 LEGENDARY EAGLE!!! Veien fra Silver 3 har vært lang, med to knekte håndledd har eg endelig kommet til 'ørneredet'. Nå er jeg bare 3 ranks fra Global Elite 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 16, 2015 And now, something else: Kom inn på master på NTNU. Etter 3 flotte år der allerede er det ingenting som føles mer riktig enn å skrive meg opp for to år til. Denne gangen blir utfordringen master i kunstig intelligens. Hurra 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 7, 2015 Er glad for at jeg har kjøpt min første bolig, overtakelse i slutten av måneden 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 7, 2015 Er glad for at jeg har kjøpt min første bolig, overtakelse i slutten av måneden Grattis! Er selv glad for at jeg er ferdig med min første uke i den nye fulltidsstillingen min på jobben hvor jeg har jobbet deltid tidligere i år, og stortrives! Er heller ikke så ille at det er fredag og at jeg akkurat hørte lyden av en ølboks som ble åpnet. *Glugg glugg* Ahhhhh... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted August 11, 2015 Glad for å fått mitt gopro kamera, redda en ål og lært meg å blåse bobler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 5, 2015 Oi! Eksisterer denne tråden enda.! Det er JEG glad for Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 30, 2015 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 9, 2015 Synes jeg fortjener å skrive her nå! For to uker siden vant jeg budrunden for min første leilighet og kom akkurat hjem fra kontraktmøte hvor jeg skrev under på kontrakt Overtakelse 29. desember, så blir en pinefull halvannen måned, men jeg skal klare å komme meg gjennom det Da blir det 90m² å spre seg utover, bl.a. 3 soverom hvor ett av de naturligvis blir gjort om til gaming-/musikkrom. Jeg gleder meg for mye! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 9, 2015 Synes jeg fortjener å skrive her nå! For to uker siden vant jeg budrunden for min første leilighet og kom akkurat hjem fra kontraktmøte hvor jeg skrev under på kontrakt Overtakelse 29. desember, så blir en pinefull halvannen måned, men jeg skal klare å komme meg gjennom det Da blir det 90m² å spre seg utover, bl.a. 3 soverom hvor ett av de naturligvis blir gjort om til gaming-/musikkrom. Jeg gleder meg for mye! Grats Ny bolig er kjempestas og kjempeskummelt! Kjøp deg et godt musikk/film/game-anlegg, ellers kommer jeg og smekker stumpen din! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 9, 2015 Synes jeg fortjener å skrive her nå! For to uker siden vant jeg budrunden for min første leilighet og kom akkurat hjem fra kontraktmøte hvor jeg skrev under på kontrakt Overtakelse 29. desember, så blir en pinefull halvannen måned, men jeg skal klare å komme meg gjennom det Da blir det 90m² å spre seg utover, bl.a. 3 soverom hvor ett av de naturligvis blir gjort om til gaming-/musikkrom. Jeg gleder meg for mye! Grats Ny bolig er kjempestas og kjempeskummelt! Kjøp deg et godt musikk/film/game-anlegg, ellers kommer jeg og smekker stumpen din! Takk! Haha, du trenger ikke true meg, selvom en smekk på stumpen ikke hadde vært så ille. Allerede begynt å se litt på TV, anlegg og høyttalere. Jeg er aller mest i design-mode. Må finne ut åssen jeg har lyst å møblere og hvilke møbler jeg vil ha. Har planer om å gjøre dette: ...litt mer lik dette: 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted December 7, 2015 Da var jeg ENDELIG hjemme! Skal jaggu bli godt med julefri 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted December 13, 2015 Hjemme fra et flott julebord med jobben på danskebåten. Kan vell si at det fortsatt gynger litt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 13, 2015 Glad for at visse nettsteder har knalltilbud på våpen i disse (snøfjerne) dager! Quote Share this post Link to post Share on other sites