Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Ble en veldig god cover-up. Strålende fornøyd! Si hei til Freddy Krueger:

Del 1 gjort for noen uker siden:

A9FQk3O.jpg

Del 2 gjort i dag:

2pq7soz.jpg

Fortsatt noen detaljer igjen, men nå ser jeg målstreken.

Sliten nå :yawn:

Edit: hmmm. Freddy skremte visst Sepp Blatter så mye at han trakk seg. Jaja, godt det og :happy:

Edit2: Og enda mer grunn for meg å smile i dag! Please stand by Fallout 4? ;)

Edited by BcK

Ranket opp til DMG i matchmaking på CS:GO, spilte ESEA fikk 9.99 rws som sikkert ikke er så gale... Kjekk dag før operasjon imorgen :D

Jeg forsvarte masteroppgaven min igår og har nå en mastergrad! Studier har vært en stor del av livet mitt helt frem til nå. Er ganske surrealistisk at jeg er endelig ferdig :D

• Like 4

Gratulerer. Velkommen til en verden hvor du kan game/lese/pilse/runke uten dårlig samvittighet for at det var noe du skulle levert inn :D

Glad for at jeg skal 1 mnd til Havanna nå. Leve late dager. Crystal i glasset, Cohiba i munnen. En Cuba Libre evt pina colada for å skylle alt ned til slutt. Samtidig som det er fult betalt i samme slengen

• Like 2

LEGENDARY EAGLE!!! :D

Veien fra Silver 3 har vært lang, med to knekte håndledd har eg endelig kommet til 'ørneredet'. Nå er jeg bare 3 ranks fra Global Elite :D

• Like 1

And now, something else: Kom inn på master på NTNU. Etter 3 flotte år der allerede er det ingenting som føles mer riktig enn å skrive meg opp for to år til. Denne gangen blir utfordringen master i kunstig intelligens.

Hurra :)

• Like 5

Er glad for at jeg har kjøpt min første bolig, overtakelse i slutten av måneden :D

Grattis!

Er selv glad for at jeg er ferdig med min første uke i den nye fulltidsstillingen min på jobben hvor jeg har jobbet deltid tidligere i år, og stortrives! Er heller ikke så ille at det er fredag og at jeg akkurat hørte lyden av en ølboks som ble åpnet. *Glugg glugg* Ahhhhh...

• Like 2

Oi! Eksisterer denne tråden enda.! Det er JEG glad for :D

Synes jeg fortjener å skrive her nå!

For to uker siden vant jeg budrunden for min første leilighet og kom akkurat hjem fra kontraktmøte hvor jeg skrev under på kontrakt :D Overtakelse 29. desember, så blir en pinefull halvannen måned, men jeg skal klare å komme meg gjennom det :D Da blir det 90m² å spre seg utover, bl.a. 3 soverom hvor ett av de naturligvis blir gjort om til gaming-/musikkrom. Jeg gleder meg for mye!

For to uker siden vant jeg budrunden for min første leilighet og kom akkurat hjem fra kontraktmøte hvor jeg skrev under på kontrakt :D Overtakelse 29. desember, så blir en pinefull halvannen måned, men jeg skal klare å komme meg gjennom det :D Da blir det 90m² å spre seg utover, bl.a. 3 soverom hvor ett av de naturligvis blir gjort om til gaming-/musikkrom. Jeg gleder meg for mye!

Grats :D Ny bolig er kjempestas og kjempeskummelt! Kjøp deg et godt musikk/film/game-anlegg, ellers kommer jeg og smekker stumpen din!

Grats :D Ny bolig er kjempestas og kjempeskummelt! Kjøp deg et godt musikk/film/game-anlegg, ellers kommer jeg og smekker stumpen din!

Takk! Haha, du trenger ikke true meg, selvom en smekk på stumpen ikke hadde vært så ille. Allerede begynt å se litt på TV, anlegg og høyttalere. Jeg er aller mest i design-mode. Må finne ut åssen jeg har lyst å møblere og hvilke møbler jeg vil ha.

Har planer om å gjøre dette:

66_2113910301_xl.jpg

...litt mer lik dette:

modern-apartment-design-ideas-modern-decor-on-design-design-ideas.jpg

• Like 1