Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Grev Orlok fra stumklassikeren Nosferatu. :D

Nosferatu var, "som alle vet", første filmatiseringen av Dracula (1922), men de hadde ikke rettighetene så de endra bare navna.... Funka dårlig siden dette ble den eneste filmen de produserte av nettopp den årsaken :p

The film, shot in 1921 and released in 1922, was an unauthorized adaptation of Bram Stoker's Dracula, with names and other details changed because the studio could not obtain the rights to the novel (for instance, "vampire" became "Nosferatu" and "Count Dracula" became "Count Orlok"). Stoker's heirs sued over the adaptation, and a court ruling ordered that all copies of the film be destroyed. However, one print of Nosferatu survived, and the film came to be regarded as an influential masterpiece of cinema. As of 2014, it is Rotten Tomatoes' second best-reviewed horror film of all time.

Glad for at HBO har lagt til en "fortsett å se"-funksjon. Nå kan jeg endelig få slukt en del serier der. Sleit så jævlig med å huske hvilken episode jeg så sist så ble en del jeg bare droppa :blush.

Drar to uker til USA med deler av linjeforeningen i morgen. Tjubing. Det blir moro. Skal blant annet innom Google og spørre om de kan fikse søkeresultatene på navnet og nicket mitt ;)

• Like 1

Første sesong av alt er litt shaky, serien blir bare bedre og bedre. Vel, helt mot slutten ble det litt ustadig (sesong 8&9 er bare rare/tåpelige), men likevel: Gi sesong 2 og utover en sjanse. Den store story arcen, om den store konspirasjonen, er mer enn verdt det. Er en ganske insane mythos. Mange gode "monster of the week" i tillegg :)

Glad for at jeg oppdaga at sesong 2 av Axe Cop har begynt. Hvis du ikke har sett Axe Cop så aner jeg ikke hva du gjør med livet ditt :p

Axe Cop: Goorilla is attacking the city!

Sockarang: What are we going to do?

Axe Cop: I'm going to go back in time and get Ice Vikings!

Oppsummerer det hele ganske greit :D

Jepp. Lillebroren kom opp med spinnville historier så storebroren fant ut han skulle animere det. Resultatet ble Axe Cop. Starta som en youtube-greie (absolutt verdt å se, så hysterisk moro) og så ble det til en animasjonsserie på TV. Er faktisk Nick Offerman (fra Parks & Rec) som er stemmen til Axe Cop på TV-serien.

Det fanger så perfekt flyten i et barns fantasi. Er herlig (og hysterisk morsomt hvis man liker litt absurditet) :D

JEG FANT SCOOTERN MIN IGJEN!

Herregud så glad jeg er nå! Har låst henne inne i boden min så nå kan ingen stikke av med henne før jeg har skaffa meg skikkelig lås!

11212646_10155546378785557_949720346383274671_o.jpg

• Like 3

NYDELIG! :D

Grattis! Dagens gladnyhet! :Congrats:

Kan fortsatt ikke skjønne hvor flaks det var at jeg jogga bare forbi den, parkert ute på gata. Noob tyver azz...

• Like 1

Fikk mail fra Komplett at PC er reparert og klar til å sendes hjem til meg igjen :D

• Like 2

Sykt deilig å få spilt PC igjen etter håndledd nr 2 knakk og knuste.

Artig å bli ranket opp etter to matcher med CS:GO også :D

• Like 3

Buss fra Arendal til Oslo i dag. Så Bill Maher på Sentrum Scene i kveld :happy:

Edit: Var faen så funny! Bill Maher er bare awesome :D

Edited by BcK
  • Like 1

Spilte nettopp mot en proff spiller på CS:GO ( Schneider fra 1337, han spilte også med fnatic og vant en major med dem for noen år siden. Også er han favoritt spilleren min!!!!!!!), møtte han på en deathmatch server.

Kanskje det sykeste jeg har opplevd i CS gjennom mine 13-15 år med spillet.

Han var helt vanvittig... Skjøt han i ryggen, (bommet på hodet siden jeg er noob) og han insta snudde og hs'et meg. Innså nettopp hvor høyt nivået er når du er proff tror jeg :p

Klarte å drepe han 5, kanskje 7 ganger... Han drepte meg sikkert 50.

Not even mad :DDDDD Litt starstruck :wub:

• Like 2

Glad for at jeg nå blir kvitt 360'n. Grunnene er av juridiske årsaker ikke interessante og ikke relatert til følgende uttrykk: "øl", "ut", "smil", "egg" og "regn".

- Elden