Its a war out here 236 Report post Posted December 20, 2014 Oioi, PhD? I hva da? Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted December 20, 2014 Fant akuratt ut at jeg er mye kjappere enn jeg trur.. For spermet beveger seg i en snedig hastighet på 45 km\t.. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 23, 2014 (edited) Fun fact om sperm: De første spermcellene dør ved ejakulasjon p.g.a. de enorme g-kreftene. Lille julaften, 3 liter vin fra jobben, fri til mandag.... ganske glad, ja Edit: Edited December 23, 2014 by BcK Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted January 8, 2015 Frokost, Klovn stil. Lunchbaren på Danmarksplass i Bergen lager de beste baguettene... MMMMMMMMMMMM Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 9, 2015 Offisielt ansatt som "driftstekniker". Glad, ja 1 Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 9, 2015 Grattis, BcK! Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted January 9, 2015 Frokost, Klovn stil. Lunchbaren på Danmarksplass i Bergen lager de beste baguettene... MMMMMMMMMMMM Hm. Hvor er den? Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted January 9, 2015 Frokost, Klovn stil. Lunchbaren på Danmarksplass i Bergen lager de beste baguettene... MMMMMMMMMMMM Hm. Hvor er den? 68 Solheimsgaten Bergen, Hordaland Rett vedsiden av Elfa https://www.google.no/maps/@60.375345,5.338458,3a,75y,45.38h,91.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sES0dS1ZKwR9-djyhvbq9tw!2e0 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 10, 2015 I dag er jeg glad fordi jeg sitter med dette akkurat nå: pic.twitter.com/rD0MaOZkO8 Bzzzzzzzzzzzzz Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 10, 2015 I dag er jeg glad fordi jeg sitter med dette akkurat nå: pic.twitter.com/rD0MaOZkO8 Bzzzzzzzzzzzzz Stilig! Og hvis du tenker at det der ikke er en arm, men låret ditt...så blir den busken i toppen der utrolig morsom *barnslig* Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 10, 2015 (edited) Enda nærmere pic.twitter.com/ghCo42taoM Edit: 6+ timer på tom mage + drittvær å gå hjem i... Er helt i ørska nå. Men så absolutt verdt det resultat: pic.twitter.com/Hb8rhseV3t Edited January 10, 2015 by BcK Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted January 11, 2015 ikke jeg som blir glad.. men pcen min. Etter 124 dager 59 min får den en liten restart 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 15, 2015 Glad for at Spidergawd kommer med en ny skive som er aaaaaawesome Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 16, 2015 Glad for at det er FREDAG! Her er en fredagslåt for å starte dagen! Innrømmer den er litt jalla og at originalen er bedre, men fikk meg i fredagsmode hvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 16, 2015 Har det awesome på skoletur i Åre, Sverige. Hilser fra liggende positur på sofaen, hvor jeg er relativt småsliten etter dagen i går. Ønsker alle en finfin helg. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted January 22, 2015 Opperet og fått motor havari samme dag er pent.. Fuck my life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 23, 2015 Er LAN på jobben idag! Kult? Ja! [READYNESS INTENSIFIES] 2 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 23, 2015 Det er FREDAG! 2 Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 25, 2015 Var på date på fredag, for første gang på 16 år (etter at kona bestemte seg for å bytte meg ut i fjor). Må si jeg er rimelig happy nå... Daten gikk over all forventning, og vi endte med å henge sammen i 42 timer! Vet seff ikke hvordan det går videre, men en bedre start på jakten på kjærligheten kunne jeg neppe fått! 9 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 26, 2015 OIoi, 42 timer. Vi vet hva det beyr. She stayed the night Gratulerer så mye Prost. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 30, 2015 Glad for at jeg endelig fikk de nye e-juicene i posten, så ut som jeg skulle gå tom en stund der. Nammenammenamm Whiskytiem! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 7, 2015 This pic.twitter.com/kdp0HV0YwA Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted February 9, 2015 Hyl! Skummel jo! Share this post Link to post Share on other sites