BcK 221 Report post Posted November 12, 2014 Glad for at jeg lever i 2014 og kan følge med på at Philae i dag skal lande på en liten flekk på en 4km bred komet etter en 10 år lang reise i rommet... Live! Bilde av Philae, tatt av Rosetta, rett etter at landingsfartøyet koblet seg fra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 12, 2014 For en tid å være i live BcK Utrolig tøft de har klart det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 17, 2014 GTA V til PS4 er sendt fra Komplett og er forhåpentligvis i postboksen idag, eller imorgen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted November 17, 2014 Fikk Farcry 4 om lørdagen å GTA V til Xbox one ankom idag! Sweet! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 19, 2014 Far Cry 4 og en kald en Hurraaa....så kos 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 21, 2014 Hurra.. for første gangen har jeg fått en karakter i et spill 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 22, 2014 Dette: Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 23, 2014 (edited) Er på nachspiel medet 5 vest-afrikanerer. Party et tegn shit <3 Edit: for en natt Edited November 23, 2014 by BcK 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 26, 2014 Skadefryd over at Brann toppet hele sesongen med nedrykk er vel passende for Gladtråden det Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 26, 2014 Nja. Kjedelig å ikke kunne slå Brann i serien. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 26, 2014 @ Brann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 27, 2014 HAR BRANN FAKTISK RYKKET NED? HAR FAKTISK VEDDEMÅL AT JEG SKAL MØTE PÅ HVER KAMP OM DE RYKKER NED OG SKRIKER PÅ FULLT HALS TIL DE RYKKER OPP IGJEN!! FFS BRANN!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 27, 2014 Nu har de nu ihvertfall en sjanse til å vinne nåkka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted December 6, 2014 Fikk synge/brøle en av favoritt låtene med favorittbandet mitt igår... det var drøm i oppfyllelse :') Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 6, 2014 <- fra Mjøndalen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 10, 2014 Glad for at bigwaren var veldig jevn, og ekstremt morsom!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted December 10, 2014 Jeg er glad for at tråden min sprer glede på Battlefield.no og for at den nå har passert over 1000 poster! <3 <3 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 14, 2014 Glad for at jeg har overlevd det mest hysteriske julebordet ever. Ene fyren skrubba ansiktet i en fjellvegg og jeg måtte stelle han på en dass, hu ene ville danse med alle 24/7, to ukrainske hotties i baren, hele hotellet for oss selv, en stakkar med gitar underholdt og jeg kom i krangel med en 60 år gammel dame som etterpå ble bestevennen min. Kjørte rundt i en handlevogn gjorde vi og. Faen så herlig! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted December 14, 2014 Jeg har ikke vært full eller fyllesyk på to uker. Antar det er en grunn for å være glad i utgangspunktet, men jeg savnet det også 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 18, 2014 HURRAAAAAAAAAAAAAA.... pakken er snart fremme... Julegave til meg selv 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted December 19, 2014 Ekstatisk over at nettbanken min har sluttet å bruke Java! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted December 19, 2014 +1! Det var chill å logge inn i dag. Nå trenger jeg kun java til cirka alle fagene på skolen. Tjubing. Er forresten glad for å være fyllesyk i dag, og fordi jeg har et helt vors å rydde opp i. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted December 19, 2014 Kjøpte julepresang til megselv, FY FAEN for en god stol!! Mye bedre å sitte foran pc'en i lange strekk nå https://www.komplett.no/akracing-premium-style-gaming-chair/810290 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 19, 2014 Min julepresang var en DXracer MAXIMUM 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted December 19, 2014 Starter også på min PhD den 5 Januar. Whoho. Strengt tatt større enn at nettbanken har sluttet å bruke Java 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites