Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Glad for at jeg lever i 2014 og kan følge med på at Philae i dag skal lande på en liten flekk på en 4km bred komet etter en 10 år lang reise i rommet... Live! :D

Bilde av Philae, tatt av Rosetta, rett etter at landingsfartøyet koblet seg fra:

XWheVQl.jpg

Er på nachspiel medet 5 vest-afrikanerer. Party et tegn shit <3

Edit: for en natt :lol:

Edited by BcK
  • Like 1

HAR BRANN FAKTISK RYKKET NED? HAR FAKTISK VEDDEMÅL AT JEG SKAL MØTE PÅ HVER KAMP OM DE RYKKER NED OG SKRIKER PÅ FULLT HALS TIL DE RYKKER OPP IGJEN!!

FFS BRANN!!!!!!!!!!!!!! :angry:

Fikk synge/brøle en av favoritt låtene med favorittbandet mitt igår... det var drøm i oppfyllelse :')

Jeg er glad for at tråden min sprer glede på Battlefield.no og for at den nå har passert over 1000 poster! :D <3 <3

• Like 2

Glad for at jeg har overlevd det mest hysteriske julebordet ever. Ene fyren skrubba ansiktet i en fjellvegg og jeg måtte stelle han på en dass, hu ene ville danse med alle 24/7, to ukrainske hotties i baren, hele hotellet for oss selv, en stakkar med gitar underholdt og jeg kom i krangel med en 60 år gammel dame som etterpå ble bestevennen min. Kjørte rundt i en handlevogn gjorde vi og. Faen så herlig! :lol:

• Like 2

+1! Det var chill å logge inn i dag. Nå trenger jeg kun java til cirka alle fagene på skolen. Tjubing.

Er forresten glad for å være fyllesyk i dag, og fordi jeg har et helt vors å rydde opp i.