Multicyber 376 Report post Posted August 26, 2014 Er glad for å ha oppdaget Pentatonix! ^_^ Småcrush på hu her: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted August 28, 2014 Endelig helg etter ei uke med kveldskift! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 2, 2014 http://www.ign.com/articles/2014/09/02/the-wire-is-returning-to-hbo-in-hd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted September 4, 2014 http://www.ign.com/a...ng-to-hbo-in-hd Det var nice nyheter 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 5, 2014 Glad for at sesong 8 av Trailer Park Boys er på Netflix 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 8, 2014 What multi....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 8, 2014 what what? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 8, 2014 Idag kjøpte eg drømmeforsterkeren (gitarforsterker) Kostet lommeboken og litt til men fy flate så god lyd 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 11, 2014 Idag fyller eg 21 år, og det er Vulture Industries konsert i byn. Oh yes, idag skal det drikkes med måte!1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 11, 2014 Gratulerer med dagen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 12, 2014 Så stikker man på firmatur til Dublin! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 12, 2014 Firmaturer er artige, men hold tunga rett i munnen. (prøv å) Ikke gjøre som jeg gjorde den gang årlige firmaturen satte kursen til Barcelona: Drikke for mye på strand-restaurant som plutselig ble nattklubb (var spinnvilt, ene sekundet spiser jeg kenguru og så plutselig blir lokalet omgjort til en "hipster dancehall"), surre bort fra gruppa og ende opp på stranda med en gjeng vest-afrikanere (Ghana fo shizzle) og drite seg kulturelt ut, til slutt bli røska vekk av daglig leder som fører til drosjetur fra helvete hvor magen gjør opprør for så å spy ved en container utafor fancypants-hotellet siden jeg ikke ville risikere å få tilsnakk av en resepsjonist i dyrere klær enn meg.... Og så sovne av ved nevnte container og bli vekt av feiebilen på morran med 100% angst. Angsten forsvant når jeg fant resten av gjengen ved bassengbaren på taket og så at jeg ikke var alene i "min situasjon". Regnskapsføreren vår så ut som han hadde sett sin døde oldemor prøve å voldta han. Vi presterte å sette øl for 12k på rommet til ene eiern på den 3-4 dagers lange turen 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted September 13, 2014 Nice one BcK! Begynner ikke du å bli for gammel for dette her snart Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 13, 2014 (edited) Var en god del år siden altså I dag hadde jeg ærlig talt ikke orket i det hele tatt Ble akkurat kjempeglad siden jeg fant denne versjonen av Method Mans Bring the Pain: Snakk om å blande to vilt forskjellige stilarter Edited September 13, 2014 by BcK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 15, 2014 Fyyyy..... er ødelagt. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 19, 2014 (edited) Redigert: Får bare et stort smil over trynet av den der. Sjarm til tusen Edited September 26, 2014 by BcK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 27, 2014 Vant nettop ett gavekort på Sport1 på 5000,- kroner! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 27, 2014 Takk for at du deltok for meg, now gimme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 27, 2014 Husk avtalen. BJ først. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 28, 2014 Glad for at min Note 4 kom i dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 4, 2014 Just sayin. Popcorn time ! <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 10, 2014 Glad for at ny sesong av The Newsroom har startet Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 11, 2014 Først "sloss" Telenor og NGT om å ha meg som bredbåndskunde, så jeg endte opp med å bli værende med NGT og spare godt over 100 kroner måneden. Og akkurat nå kjøpte jeg billett til Bill Maher i mai. Vært en god dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted November 11, 2014 Jævla glad det er eksamensperiode nå. Much joy 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted November 12, 2014 Ser ut til at jeg flytter hjem til Norge i Desember, etter over 3 år i Indonesia, wee. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites