Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Idag kjøpte eg drømmeforsterkeren (gitarforsterker) :D Kostet lommeboken og litt til men fy flate så god lyd :D

• Like 1

Idag fyller eg 21 år, og det er Vulture Industries konsert i byn. Oh yes, idag skal det drikkes med måte!1

Firmaturer er artige, men hold tunga rett i munnen. (prøv å) Ikke gjøre som jeg gjorde den gang årlige firmaturen satte kursen til Barcelona: Drikke for mye på strand-restaurant som plutselig ble nattklubb (var spinnvilt, ene sekundet spiser jeg kenguru og så plutselig blir lokalet omgjort til en "hipster dancehall"), surre bort fra gruppa og ende opp på stranda med en gjeng vest-afrikanere (Ghana fo shizzle) og drite seg kulturelt ut, til slutt bli røska vekk av daglig leder som fører til drosjetur fra helvete hvor magen gjør opprør for så å spy ved en container utafor fancypants-hotellet siden jeg ikke ville risikere å få tilsnakk av en resepsjonist i dyrere klær enn meg.... Og så sovne av ved nevnte container og bli vekt av feiebilen på morran med 100% angst.

Angsten forsvant når jeg fant resten av gjengen ved bassengbaren på taket og så at jeg ikke var alene i "min situasjon". Regnskapsføreren vår så ut som han hadde sett sin døde oldemor prøve å voldta han. Vi presterte å sette øl for 12k på rommet til ene eiern på den 3-4 dagers lange turen :lol:

• Like 2

Var en god del år siden altså :p

I dag hadde jeg ærlig talt ikke orket i det hele tatt

Ble akkurat kjempeglad siden jeg fant denne versjonen av Method Mans Bring the Pain:

Snakk om å blande to vilt forskjellige stilarter :p

Edited by BcK

Redigert:

Får bare et stort smil over trynet av den der. Sjarm til tusen :happy:

Edited by BcK

Først "sloss" Telenor og NGT om å ha meg som bredbåndskunde, så jeg endte opp med å bli værende med NGT og spare godt over 100 kroner måneden.

Og akkurat nå kjøpte jeg billett til Bill Maher i mai.

Vært en god dag :happy: