Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Multicyber:

Tror det er litt seint. MEns meg og kollegaen min ryddet sløyd boden idag. Hadde rektor og styret intervjuer

Fredag fikk jeg vite at jeg er ferdig utdannet, og idag fikk jeg meg fast jobb innad i kommunen. Verden smiler til meg, og jeg gliser tilbake!! :D

• Like 3

I'm on a boat. Its called Norwegian Epic. It lives up to its name. Rome, Pisa, Cannes, Palma today. Barcelona tomorrow, then Sicilia and two nights by sea back to Rome and our departure back home. I'm having a good time! ! :)

Glad for at jeg nå er ferdig med tannlege-maraton så kontoen min slipper å blø mer :p

• Like 1

Har du ikke lært å pusse tenna du da, pus? :p

Joda, men tannlege har ikke vært på min prioriterte liste på en veldig, veldig lang stund. Hatt helt andre ting å tenke på. Pluss at jeg har en protese (ene fortanna) og det var der mesteparten av penga gikk siden jeg måtte ha en ny bro pluss helkrone tenna den var festa på. Tannteknikere tar seg godt betalt. Ja, også en rotfylling... Og trekke 3 visdomstenner.... Og noen hull :lol:

Men nå er alt på rett kjøl igjen, takk og lov :)

• Like 1

Glad for at jeg ikke tar noe ferie i år. Merkelig? Neida, fikk plutselig spørsmål på jobb om jeg ville ha Note 4 når den kommer i september som "kompensasjon" :grin:

Herlig å vær ferdig med skole foreløpig,flyttet og har hatt en bra start på min første uke som lærling, bare fagbrevet igjen nå X)

Its the start of the rest of your life! :D klisjeeee, men sant! :) Gjør det beste ut av det! vær smart og sett av MASSE penger på BSU etc! :p Du vil få igjen for det!^^

For det som såg ut til å bli ei grå og kjedelig helg har den blitt rektigt så flott.

Begynte med ein fin 2 timars tur i mitt einseters mikrofly, der eg blandt anna fekk att detta bildet av ein veldig flott solnedgang:

kveldsol_jorpeland.jpg

Var egentlig meldt regnbøyer og torden på lordag, men det blei istede flott

Og i dag har eg hatt med meg ein passasjer og flydd rundt i 1,5 time på jakt etter nye plasser å paraglide frå.

• Like 3

Er glad for at de to ukene med verdens verste ungdom i jobb er over! Fy faen for en slabbedask uten like! :p Kvitt idioten, og nå er det helg! :D Og det er 8 timer og 10 min til Planet of the apes :D

Er litt seint ute, men god sommer til alle. Sitter i solsteika på verandaen og svetter som en gris. Hører på god musikk og drikke kald brus (den kalde øllen kommer kveld).

Håper alle kjente (og ukjente) fjes der ute får en flott helg.

Klem.

En fyr måtte ihvertfall punge ut 300 euro for den, fikk steam penger for 260 euro. Kunne ha solgt den via csgolounge/paypal men for stor sjanse til å bli svindlet der så valgte å få steam cash istedet (mange spill som skal kjøpes fremover på steam uansett, farcry 4, Borderlands the pre-sequel, GTA V osv)

• Like 3

"This is better than standing still at a Radiohead concert"

:egyptian: