BcK 221 Report post Posted May 16, 2014 Hvis man ikke har sett TPB før... Vel, dette er en av 100 grunner til at man burde det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted May 17, 2014 We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, OH ARSENAL, WE LOVE YOU!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 24, 2014 Så inni helvetes deilig vær! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 24, 2014 Så inni helvetes varmt :antiduske: Savner vinteren allerede. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted May 24, 2014 Enig med du Daniel-! Lite gøy og våkne svett som fy om morningen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 25, 2014 Kan være litt varmt om natta siden jeg foretrekker kjøleskaptemperaturer på soverommet, men er da ikke verre enn å åpne et vindu tbh. Vintern er hyggelig sånn sett, men vintern har også denne forjævlige snøen og isen. HATER snø og is! Summertime is best time Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted May 29, 2014 Er sabla glad for at jeg er ferdig med eksamner og praksisrapport og ENDELIG bare har arbeid! Men nå er det fri frem til mandag først! YAAY 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted May 29, 2014 Glad for at det er langhelg! http://youtu.be/KnR2Pytms-0 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 2, 2014 Til dere som er glad i dag. GoT. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 2, 2014 Fuck! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted June 5, 2014 Bachelor i boks! Bachelor i IT med spesialisering i Interaksjonsdesign 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 9, 2014 Jeg er glad for at jeg nå har sommerferie, og at den skal tilbringes med å arbeide 100 % ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted June 9, 2014 Jeg er glad for at jeg nå har sommerferie, og at den skal tilbringes med å arbeide 100 % ^_^ Har hatt ferie i to uker, bare en mnd igjen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 9, 2014 Fint for deg! ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 11, 2014 I dag slo det endelig inn over meg som et elektrisk sjokk: IMORRA ER DET VM! Å, jeg elsker den følelsen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 11, 2014 Jeg er glad for at jeg sto på den ene eksamen min! Mangler bare en til så er jeg ferdig med det helvettet som kalles skole. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 16, 2014 http://www.vg.no/sport/motorsport/schumacher-har-vaaknet-fra-koma/a/23232025/ <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted June 16, 2014 http://www.vg.no/spo...oma/a/23232025/ <3 Det ble nesten dagens høydepunkt for meg, siden jeg har elsket den mannen der siden jeg var jomfru og hadde null kjønnshår! <3 Dagens høydepunkt: Avreise til magaluf om 6 timer! WOOHOO!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 16, 2014 Det ble nesten dagens høydepunkt for meg, siden jeg har elsket den mannen der siden jeg var jomfru og hadde null kjønnshår! <3 Er ikke det en ganske grei beskrivelse på dagen i dag også? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 18, 2014 Glad idag, Vært med jobben til i Kongeparken . Lettjente penger 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 19, 2014 Glad for å fått lønn og feriepenger! ^_^ Kommer skatten også nå, så føler jeg meg veldig rik En liten periode... Det er jo Steamsalg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 20, 2014 Jeg er jævla glad for jeg har bestått alle eksamnene og er nå herved utdannet førskolelærer! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 22, 2014 Gratulerer! Så da er det full lærer jobb på deg til Høsten av? :-) Vet vi søker lærer nå, men Haugesund blir vel litt langt borte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted June 22, 2014 Satser på det ja! Har antageligvis fast jobb her i Oppdal, men kan alltids søke! Jeg har jo lyst til å høre om den zombieplanen din som du ALDRI forteller 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted June 23, 2014 Bestått tverrfaglig eksamen, ferdig me skole. nå er det bare fagbrevet igjen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites