Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Jeg er glad for at jeg etter en rimelig intens arbeidsperiode med jobbing på UiB i romjula har fått ferdig min første artikkel :)

• Like 4

Glad for at jeg får PS4 i hus før helgen selv om det kostet meg 1000kr mer enn vanlig pris.

• Like 1

Jeg er glad fordi at vi knuste svenskene på BigWar4!!

Men når det kommer til attitude å taklingen av et solid tap, så gruser svenskene oss veeldig mye. Det står respekt over måten de tok det!! ^^ men vi vant :D

• Like 1

Jeg er nå kjempeglad for å ENDELIG ha fullført Assassins Creed 3! Er faen meg noe av det verste jeg har hatt den tvilsomme gleden av å spille. Historien er half-assed, kontrollene var faen meg gått tilbake til alpha-versjonen av AC1 og slutten var noe av det mest skuffende jeg har vært borti siden ME3.

Fremdeles ikke det verste jeg har spilt, det er Saints Row 2 som jeg ikke spilte mer enn 2 timer før jeg slo ihjel tastaturet. Men av alle spill jeg har fullført, gud bedre dette er det verste.

MEN FERDIG WOOOHOOO! :yahoo:

Jaggu!! Har lagt av noen lapper nå, så skal legge av en del hver lønning fremmover! Vanskelige valget er om jeg skal være 3 eller 4 uker! :p Hadde vært en drømm uten like å vært der en mnd!

Noen som joiner? ^_^

Guud.. gleder meg så sjuuukt! :p er faktisk overaskende billig folkens!! ;) Vil anbefale det for alle og en å sjekke ut siden!! :) Skal nok ivei mot slutten av året. :)

Jeg er glad for at det er Fredag og sola skinner OG fordi Thief kom ut i dag :D

Veldig glad jeg så den La Cream videoen. Helt glem hvor mange ståpikker ho ga meg i ungdomsåra

• Like 1

Glad for at vi har vært og hentet verdens søteste chihuahua valp. hun smeltet til og med selveste drozo :D

• Like 2

Glad for at vi har vært og hentet verdens søteste chihuahua valp. hun smeltet til og med selveste drozo :D

Jeg vil ha den valpen. Herregud så søt.

Krever forresten at dere poster bilde av den her også :)

• Like 1

-Truck sertifikat klasse T2 og T4 + T1 bestått.

-Lærekontrakt hos archewell som automatiker.

-Skal kjøpe bil snart.

-Snart 19 og skitten.

Flott start på året :D

• Like 2

Dro til en bekjent i går, som jeg har prata litt med nå og da siden 8. klasse.. Var litt skeptisk, men what the hell, hadde ikke noe annet å gjøre... Avtalte film å potetgull å brus å chille... Endte opp med å prate om alt og ingenting fra klokka 9-4 på natta :p instant bronection! :grin: