Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Tror du har misforstått julen zenox :p

Nix, har ikke hatt matlyst eller hungerfølelse siden dama gjorde det slutt i midten av desember. Nesten akkurat på vår 1 års forlovelsesdag.

Uff... Sånt er alltid kjipt, Er fort gjort å miste matlysten etter ett langvarig forhold blir brutt....

Jeg kjenner deg jo ikke heller, men på forum så virker du isåfall som en flott fyr, så du får stikke til noen kompisser å gjøre det dere gjør.. Eneste som funka for meg isåfall ;)

Kom til Trondheim skal jeg spandere øll!! :p Og en good saftig baconcheeseburger fra burgerking, den som heter " Steakhouse" :3 sprøstekt løk, barbQsaus å snaadder, så stor pomfri på siden med ketchup å grillkrydder! Oh lord, ble sulten x)

Jau det suger max! Hvertfall når du har gitt alt i forholdet. Men får ta tiden til hjelp og se hva som skjer, selv om det er hardt og trist!

Ja jeg har nesten ikke vært i leiligheten etter hun dro. Men uansett hvor mye ute jeg er med venner så er det eneste hun som går igjen i tankene mine, klarer ikke og slappe av. Er ikke for ingen ting jeg begynte med WoW igjen. Bare for og få tankene på noe helt annet!

Haha ja skulle gjerne gjort det Multi! :)

zenox <3

leit å høre mannen, ikke noe vi kan si om tid som hjelper der du er nå, men man kommer seg videre etterhvert. Og man ville ikke vært det foruten i etterkant.

• Like 1

Norsk kampgruppe mot en eller annen polsk kavalerigruppe i Wargame Airland Battle. Til nå har jeg bare fått bank, men så klarte man en uavgjort mot cpu på easy i en skirmish og som det smaker. Satan så dyktig jeg er :iiiiik:

Ja, forstår hvordan du har det, gikk igjennom det for 7 mnd siden... Jeg tok også opp mer gaming.. Men som du sier, det vil ta tid, men etter hvert så vil ting normalise seg, og du vil fortsette livet med med mer erfaringer! ;-) Det er isåfall det jeg sitter igjen med!

• Like 1

Jau det suger MAX. Vi har heldigvis fortsatt en veldig god tone og følelsene er der for og si det sånn. Men hun har en tvil om ett eller annet som hun selv ikke vet (Mye har skjedd opp i gjennom livet hennes). Så for min del nå så blir det og ta livet helt med ro og begynne aktivt og svømme et par ganger i uken og gå mere tur og spise mye mindre. Dyrt med mat, spesielt nå som det var hennes oppgave og handle inn :p

Så mitt fremtidsmål nå er og gå ned en 20-30kg. Har til nå gått ned 3kg på 4-5 dager. Samt ta igjen litt tapt gamingtid med vennegjengen ;) Rett og slett få kropp og sinn på noe helt annet enn familie tenking :)

kjipe greier :cry:

no har eg jailbreak'et iphonen(kommet jb for iOS 7.0.1-4), gamet noen timer og satt på sovemusikk :) så då sover eg til 2014, får vi håpe det blir bedre enn 2013 ;) så då sier eg godt nyttår og god natt!

Høres bra ut! Jeg vil anbefale deg, selv om det er vanskelig å kutte kontakten en stund, så ting blir enklere for deg. :) Men høres ut som du har en konge plan!!

Jeg må seriøst få snudd døgnet tilbake.. sovner ikke før 5-6 tiden og blir vekt 12-13:00... søvnmangel som fy :p og idag SKAL jeg spise en baconcheeseburger med sprøstekt løk!! :D

Glad for at den hardeste romjulen til nå snart er forbi, og døgnrytmen forhåpentligvis kommer tilbake igjen :p Føler jeg har levd i en boble i en uke nå med lan, fest, lan, fest :p

Skål for et fantastisk år gutter og jenter! Og ha et riktig godt nytt år!!! :wub: :wub: :wub:

• Like 2

Hahahaha.

herlig pazuzu!

hvordan fant hun de?

Hun titta på humortråden fordi jeg har linket så ofte til ting der. Så var veien kort til perledykk hvor hun seff la merke til tråd med nicket mitt...

Nei, hun har ikke en brukerkonto her. Nei, hun kommer ikke til å ha det. :p

Jeg våkna halv 5 i natt å var sikker på at jeg hadde forsovet meg, men lykkeligvis så kunne jeg sove 2, 5 timer til! Elsker sånt ^_^

• Like 1

Jeg er glad for at jeg har begynt i ny jobb og for at Glad tråden min enda lever! :D