Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Jeg er glad fordi jeg fikk tilbake Diablo 2 accounten min etter den ble hacka, så fant jeg 7,5 mill i actionhouse som venta på meg :D

Ingen awesome champs elns da... Tydeligvis brukt den som "bot"..

Ser ut som jeg endelig skal få ordentlig behandling for foten etter jeg fikk ei 200 kg's metal plate oppå den!

Og dette skjedde i august i fjor...

Så er happy for det! :)

Jeg er glad fordi jeg fikk tilbake Diablo 2 accounten min etter den ble hacka, så fant jeg 7,5 mill i actionhouse som venta på meg :D

Håper du mener Diablo 3.

Om de har pressa inn AH-driten i Diablo 2 blir jeg lei meg :(

Ikke snakk stygt om D2 og D2:LoD.

Var på besøk hos en venn i kristiandsand nylig, begge to var blitt syke og dårlige og vi brukte storparten av helgen til å runde D2 på nytt.. Storkoste oss og fikk et nytt syn på runewords!

Mente diablo 3 ja... Men i hodet mitt er det diablo 2, fordi diablo "2" er en ekspension bare :p

!!?!! Hva i helvete ! Det der er det desidert dummeste jeg har lest på veldig lenge, si unnskyld med en gang ditt ukulturerte laverestående svin. Du må gjerne brenne bibler og pisse på dine forfedres graver, men man disser ikke diablo 2, skjønner du ? Ett sted går grensen :hitler:

Misforstår jeg eller, er det ikke Diablo 3 han sier er en expansion til Diablo 2 da?

Det er vel rimelig irrelevant uansett, dette er jo "glad tråden", og jeg får si jeg er veldig glad i jobben min på UiB som resulterer i stadige utenlandsopphold. Stikker til spania en ukes tid fra søndag av.. Schnakkes! :)

For å forklare nærmere hva som skjedde...

Det som ble skrevet, var av meg etter 30 timer uten søvn.

Om du tror jeg disser diablo, så kan du få tro det, men jeg er en vaske ekte fan.

Jeg spilte diablo når det først kom ut i 1996. Jeg spilte videre på expansion som addet monk i 97..

I 2000 kom diablo 2 ut, som er uten tvil et av de beste spillene jeg har vært borti noen sinne, og har mest timer på... Og når exp kom ut i 2001, og addet druid og assasin, så ble jeg i ekstase fordi man hadde 9 nye muligheter for å spille igjennom. Ja, jeg spilte gjennom de 9 gangene, og mainet et skillsett om gangen.

Så jeg vil ikke godta fraser som: "

!!?!! Hva i helvete ! Det der er det desidert dummeste jeg har lest på veldig lenge, si unnskyld med en gang ditt ukulturerte laverestående svin. Du må gjerne brenne bibler og pisse på dine forfedres graver, men man disser ikke diablo 2, skjønner du ? Ett sted går grensen :hitler:

"

Come on... give a brother some faith?

Jeg er glad fordi det snart er helg og at vi skal bort fra byen og opp på fjellet i ettermiddag! Heia hyttatur!

On/off (blir confused av hva som er on topic her??): Admins som går off topic igjen ja - begynner virkelig å bli en vane det her xD

Mente diablo 3 ja... Men i hodet mitt er det diablo 2, fordi diablo "2" er en ekspension bare :p

:lol:

Hahah. Det der var noe sånt jeg også ville skrive, men ja. Han glemte seg bare bort og virker som et ekte barn av Diablo-frenchise. Vi får la denne gå :)

Ja, hvis man ikke har sovet på 30 timer så kan man ende opp med å si og gjøre litt rare ting, så han er tilgitt....under tvil ;)

• Like 2

Ja... Gikk til godstolen å plukka opp tvkontrollen for å se på tv, så sto jeg å så på tv'n i 20 min før jeg kom på at jeg kunne sette meg ned.. :p

Jeg er glad for jeg er tilgitt! :D

og fordi jeg har huset alene! Yaaay, 52 tommer på dataen :D