Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Glad for at komplett kjørte tilbud på komplett-PCen jeg siklet litt på, så nå venter jeg på å få hente ny PC til neste uke kanskje :D

Fikk nettopp Meget Godt bestått på fagprøve i automasjon! Überglad! :D

Wiii, grattis så mye (på etterskudd) Siggi-min :wub:

Glad fordi det snart er helg, besøk av venner oppe i bartebyen og alt er bra.

Hurra for meg.

Selv om dette er en liten stund siden jeg fikk vite det så må jeg skryte litt her :wub:

Filmen vår "But Milk Is Important" har blitt valgt ut til ANNECY International Animation Festival! YEA! Vi stiller med det eneste Norske bidraget som ble plukket ut til årets festival. Dette er helt vilt og vi skal SELVFØLGELIG ned! Skal du dit så kan du se filmen vår i Graduation Film Competition programmet :cool:

Mjau!

• Like 2

Wheyyy! Grattis!

Mulig å se filmen på nettet? Så artig.

In other news er jeg snart ferdig med eksamenstiden for denne gang. Det er jo happymood. Problemet er at det ene faget jeg har, har tidenes bredeste pensum, så jeg leser meg opp om alle mulige rammeverk og foundations i C# og .NET. HERREGUD så mye dritt og kjedelig. Det blir litt sadmood, så jeg kommer ut av det hele nøytralt. Vi burde nesten hatt en tråd for det også.

Men om to uker. To uker. Da er helvete over :)

Selv om dette er en liten stund siden jeg fikk vite det så må jeg skryte litt her :wub:

Filmen vår "But Milk Is Important" har blitt valgt ut til ANNECY International Animation Festival! YEA! Vi stiller med det eneste Norske bidraget som ble plukket ut til årets festival. Dette er helt vilt og vi skal SELVFØLGELIG ned! Skal du dit så kan du se filmen vår i Graduation Film Competition programmet :cool:

Mjau!

Grattis!

Takker! :D Vi har fått avtale med Norsk Film Institutt så de hjelper oss litt med kostnader osv. DCP kopi koster skjorta!

Siden folka her på battlefield.no er så koselige så seff!

"A man afraid of people gets followed by a curious and clumbsy creature. Terrified the man tries to escape, unaware that the creature is a helper with slightly unconventional methods..."

https://vimeo.com/50600924

passord

milk

passord er for at den ikke ligger ute offisielt.. enkelte festivaler tillater ikke det..

Tenk så digg den pilsen smaker etter eksamen da Optimus :cool:

• Like 2

In other news er jeg snart ferdig med eksamenstiden for denne gang. Det er jo happymood. Problemet er at det ene faget jeg har, har tidenes bredeste pensum, så jeg leser meg opp om alle mulige rammeverk og foundations i C# og .NET. HERREGUD så mye dritt og kjedelig. Det blir litt sadmood, så jeg kommer ut av det hele nøytralt. Vi burde nesten hatt en tråd for det også.

Men om to uker. To uker. Da er helvete over :)

Nå, det er nå. å så deilig :D :D

God sommer folkens! Nå har jeg ørten fester her oppe å delta på, masse vasking, rydding og pakking å gjøre. Hurr hurr :)

• Like 1

Takk Prost! :) Lå et ganske godt x antall timer i den :p

Vi vant forresten Grafills Visuelt konkuranse i helga.

I morgen er det Annecy! Weppa!!! Blir spennende!

Optimus: Grats! Sykt digg følelse når man er ferdig med alt og kan bare finne frem pilsen. Kjipt med rydding og slikt da men.. :p

• Like 1

Er glad for at jeg snart er ferdig med tverrfaglig eksamen. fikk alt til å fungere som det skulle i dag, nå er det bare en muntlig høring igjen i morgen.

JAAAAAAAAAAAA

Til tross for at PLS-panelet fucka til kommunikasjonen(fikk ikke vist hvordan det fungerte da måtte bare fortelle utifra komponentene og programmet jeg hadde på pc'en) når jeg skulle vise frem dette til sensor så fikk jeg en firer, godt fornøyd med det.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...