Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Vil sikkert være der med et par andre, men kan alltids joine inn, på metalfest er alle broz!

Også kan man jo lure på om Sektlederen kjenner sin besøkelsestid? Rimelig sikker på at han ikke gjorde det i fjor, den posern!

Vurderer å stikke innom der gitt, men hadde vært greit å sett de andre bandene som dukker opp. Kall meg poser en gang til så smekker jeg deg på posen din!

Jeg er glad for at jeg drikker karsk med gode venner :-) YOLO¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*!*!**!-%=*=/+9

Jeg er glad for at jeg drikker karsk med gode venner :-) YOLO¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*!*!**!-%=*=/+9

Jeg er glad fordi jeg er på vei til jobb.

.....Nei vent, dette skulle ikke være en ironisk tråd....... :(

• Like 1

Testet...kremt...penisen min for litt over en uke siden, fordi en av de jeg har "falt" på har plutselig fått noe greier.

Hun var mer eller mindre sikker på at det var jeg som var synderen, så jeg hadde nerver som faen. Helsestasjonen skulle ta kontakt på fredag om det var noe galt.

Ingen telefon mottatt = I WIN ZE WORLD.

Og nå sitter jeg på Værnes flyplass og er klar for å reise hjem og feire jul med familien og venner. Eneste nedturen er at jeg sitter med tidenes elefant på hodet etter eksamensfest i går. Aner ikke hvor det kommer fra. Ikke føler jeg meg fyllesyk eller noe, bare sinnsykt vondt i hodet.

Hurra.

Testet...kremt...penisen min for litt over en uke siden, fordi en av de jeg har "falt" på har plutselig fått noe greier.

Hun var mer eller mindre sikker på at det var jeg som var synderen, så jeg hadde nerver som faen. Helsestasjonen skulle ta kontakt på fredag om det var noe galt.

Ingen telefon mottatt = I WIN ZE WORLD.

Og nå sitter jeg på Værnes flyplass og er klar for å reise hjem og feire jul med familien og venner. Eneste nedturen er at jeg sitter med tidenes elefant på hodet etter eksamensfest i går. Aner ikke hvor det kommer fra. Ikke føler jeg meg fyllesyk eller noe, bare sinnsykt vondt i hodet.

Hurra.

Egentlig så har du AIDS, de har bare glemt å ringe pga resultatene forsvant i papirmølla. *Plante tanker i hodet ditt*

Tipper du er frisk nå, for i realiteten har du syphilis som har gått i dekning. Om 10-30 år dukker neurosyphilisen opp. Meld fra om noen av de følgende symptomene dukker opp:

Abnormal walk (gait)

Blindness

Confusion

Dementia

Depression

Headache

Incontinence

Inability to walk

Irritability

Numbness in the toes, feet, or legs

Poor concentration

Seizures

Stiff neck

Tremors

Visual disturbances

Weakness

Enhver helsestasjon med en viss medmenneskelighet, venter da til etter julaften, før de bringer dårlig nytt.

Lykke til optimus :p

Glad, for nå er det julefri :)

Haha home. Da er romjula ødelagt for min del. Nå kom nervene tilbake. Fu

*kosepå*

Egentlig så har du AIDS, de har bare glemt å ringe pga resultatene forsvant i papirmølla. *Plante tanker i hodet ditt*

Da skal jeg saksøke Nordre Tromsø Helsesektor for alle pengene de har.

Tipper du er frisk nå, for i realiteten har du syphilis som har gått i dekning. Om 10-30 år dukker neurosyphilisen opp. Meld fra om noen av de følgende symptomene dukker opp.

Sjekket meg faktisk bare for klamma, men har vurdert å ta en komplett penis-sjekk for å se om det er noe annet der. Så vidt jeg kan se er den i god form da, se bort fra byllene og den blå fargen :)

Edited by OptimusCrime