Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Grattis Punky! Pappa-perm er konge! ...også er det seff litt kult med selve barna også da... så lenge de oppfører seg sånn nogenlunde. (Jeg har lov til å si sånt, siden jeg har 3 barn selv).

Takkar båda två!

3 barn høres gøy ut! Gamle? Spent på hvordan hverdagen blir fremover, har jo vært helt konge med tulla(16mnd)som beiner rundt om dagen og sier "bil" som en gammel tannløs trønder.

Fordelen med perm er jo den delen med at når de er <6mnd så sover de nesten mer enn de er våkne, hvertfall gjorde vår det, så da er det jo kjempemuligheter for gam... jeg mener husarbeid..

også er jeg glad rognpåsan funker såpass at jeg har klart å formere meg ENDA EN GANG!! :D

Gratulerer! :D

Jeg er happy idag siden det er 3 uker ferie nå :yahoo:

Ble så glad etter en lang dag med hagearbeid, at hjemmelaget pizza sto klar på kjøkkenbenken <3

Gratulerer punky. Pass nå på å oppdra de til å bli like likandes som deg, så blir det bra dette :)

• Like 1

Ble så glad etter en lang dag med hagearbeid, at hjemmelaget pizza sto klar på kjøkkenbenken <3

Blir ikke bedre :)

Glad for at jeg nettopp at vært på noe av det beste jeg har sett på konsert noensinne. Patti Smith, FOR EI DAME :D 65 år og rocker som faen!

Glad fordi jeg nettopp har spist masse sjokolade til frokost, sukker og fett ftw :lovecrazed:

Glad for at jeg nettopp at vært på noe av det beste jeg har sett på konsert noensinne. Patti Smith, FOR EI DAME :D 65 år og rocker som faen!

Så henne på Bergenfest i år. Jeg hadde aldri forventet så mye energi fra en 65-åring. Sammenlignet med f.eks. Dylan må jeg si hun har holdt seg godt ... :p Definitivt årets konsert for min del ihvertfall.

Edit: Glad-tråden dette, ja. Jeg er glad fordi jeg ikke er alene om å synes at Patti Smith er uforglemmelig live!

Edited by Reinsdyret

4 uker uten nett og her er jeg tilbake igjen. Nå det er noe å være glad for!

Man kan også være glad for at lærlingkontrakten snart er i boks, man får lånet sitt og lever sine glade dager på vestkanten av Norge.

4 uker uten nett og her er jeg tilbake igjen. Nå det er noe å være glad for!

Man kan også være glad for at lærlingkontrakten snart er i boks, man får lånet sitt og lever sine glade dager på vestkanten av Norge.

Som man sier i Toten: vælkømmin tebasjat!

Vil også legge til at jeg er glad for at jeg ikke lenger trenger å bruke rektalsalve og kan sitte uten å holde tilbake tårer

Glad jeg kjøpte meg en nyere bruktbil i dag, sånn at den gamle Mitsubishien kan sendes til de evige jaktmarker eller mer eller mindre gies vekk. Glad jeg fikk den billig og, for jeg kommer til å trenge litt ekstra penger om Dekra: http://www.used-car-report.com driver å lyver om kvaliteten på den siste generasjonen av Renault Megane. Bilen : http://www.finn.no/f...nnkode=35032251

Glad for tråden som står under her:D Glad for at Liverpool fortsetter der de slapp. Glad for at United spiller i morra:D

Er superglad for at jeg nå har fått min Nad M51 DAC, så nå har jeg oppnådd nirvana og har drømmeanlegget mitt :D Dette blir en fabelaktig helg med mye god musikk!