Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Er superhappy for å ha gjenfunnet litt glede av å spille css for første gang på over ett år i går. En koselig halvtime med entreri, bloo, drozo, hesten og flere på åffis <3

Haha.. Jeg er glad for at jeg er på hytta i pissregn som ikke vil slutte. Da har jeg grunn til å ikke gjøre en dritt :D

Derfor du ikker er på CS :(

kos deg

Beklager :( Spiller litt med deg med en gang jeg kommer hjem :)

Er glad for at jeg begynte å blø neseblod i dusjen. Av alle steder, er det det beste stedet å blø neseblod. Da får du sett blod renne ned i sluket i sirklete bevegelser, akkurat som i skrekkfilmer.

Også glad for at jeg fikk jobbtilbud frem til 1. august og klarer å svare med "Hei [navn]!", men med feil navn...

Er glad fordi mariell er på tur, da slipper jeg å bli drept av den syke skauten hennes! :argh:

Er vel også litt glad for at lønna kommer i dag, selv om den sikkert er borte i løpet av helgen :p

Hahah.. Som om det skjer ofte :p Da følger jeg opp med at jeg er glad for jeg skal hjem idag. OG at jeg har fått lønn:D

• Like 1

Etter å endelig ha kjøpt inn en sykkelpumpe for en del uker tilbake, gjorde jeg for et par dager siden den tunge beslutningen om å faktisk gå ned i boden og pumpe opp dekkene på sykkelen som ikke har vært brukt på ca 12 år . Det viste seg at sykling nesten like gøy som jeg kunne huske det fra barndommen, det viste seg også at en sykkel ikke ligger og ruger på seg fantastiske egenskaper av å lagres lenge innimellom masse tunge ting som gjør hjulene skeive.

Brukte 40 min på å sykle en strekning jeg kan gå omtrent like fort.....sier vel kanskje mest om kondisen. Bremsene var mer hørbare enn følbare. Likevel utrolig herlig å kjenne vind i ansiktet igjen og oppleve den barnslige gleden :)

(kjøpte seff ny billigsykkel etter dette, og blir spennende å se om det er like dumt som enkelte påstår)

Sykling er faktisk overraskende morro når man ikke har gjort det på lenge, opplevde samme greia når jeg var ferdig med bearbeiding etter kneskade og for første gang på 5 år kunne sykle litt igjen. Er noe barnslige barndomsgreier der som får (i allefall meg) til å ville rope wiiiiiii når det går nedover :blush:

Glad for at billett til Ricky Gervais 2. desember er i boks

Er glad fordi jeg får fiber installert i leiligheten i dag, etter ca 2 måneder uten internett (kun 3G fra mobilen). Hooray :yahoo:

Glad for at vi tok det siste shottet av filmen i går! YES! Endelig kan jeg dra hjem til Sanniz. Kjenner jeg ikke trenger å bruke mer av sommerien med å henge på skolen her i Volda. digg! Woho!

Haha, Gabriel Iglesias er nok ikke noe mer spennende enn verdens feteste standup-komiker.

Og Thomas. Jeg kommer hjem på ødemarka i morgen ;)

Er glad fordi jeg får fiber installert i leiligheten i dag, etter ca 2 måneder uten internett (kun 3G fra mobilen). Hooray :yahoo:

Never mind. FML. !"#¤%&/()

Neimen, daaakkar.. Ble ikke nett allikevel!? :console:

Haha, fniser litt av det bildet. Hvem i alle dager har laget det? (ja, jeg ser det er litt slemt å bruke mennesker som ikke er like heldig som oss for å være morsom men hallo? Litt må man vel kunne trekke på smilebåndet?)

• Like 1

... Altfor meget man kan foreta seg da.. Tenker vi bør ramse opp en del oppgaver til Drozo nå! :)

Stakk en tur inn på OO i dag, for så å møte både Coolspin og Entreri der.

Slikt gjør en gammel traver glad <3

Stakk en tur inn på OO i dag, for så å møte både Coolspin og Entreri der.

Slikt gjør en gammel traver glad <3

Entreri har faktisk vært "ofte" inne på våre servere de siste ukene. Det gjør vel alle her på bruket glade. :)

Anyway, er glad fordi det er "sommer" og jeg skal på hyttetur i morgen dit jeg var mye som shitkid, typ 13 år siden sist. :DDDDD

Glad jeg hørte "how many licks" på P3 i går. Lurer på passende alder før jentungen kan høre...6-ish?

også er jeg glad rognpåsan funker såpass at jeg har klart å formere meg ENDA EN GANG!! :D

pappa-perm / gaming-perm i oktober. Coming to a server near you.

også blåbærmuffins.. jeg er glad fruen nylig mekka verdens beste blåbærmuffins.. og kaffe.. blåbærmuffins og kaffe.. Mmmmm..

Ny skjerm, Dell 27" u2711 :D

Og nettop kommet hjem fra 5-ukers USA-roadtrip, det var litt av en ferie!

grandcanyon1resized.jpg