Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Glad tråden!

Recommended Posts

Jeg er glad fordi jeg er hjemme med musikk på spillern etter en lett bedriten dag med butikktyveri :( Får jeg tak i kuken hadde jeg most ansiktet hans nedi asfalten :angry:

Også er jeg meget glad for at jeg snart er godkjent hjelpekorpser i Norges Røde Kors om et par uker, bare få tatt siste kursene og hjelpekorpsprøven :D

• Like 1

Jeg er på en måte glad for at jeg er syk, for da kan jeg spille og kose meg uten å ha dårlig samvittighet fordi jeg burde ha lest pensum :p

Glad for at jeg har bestilt ny rifle :D

Samt at den nye Xboxen og laptopen kommer i morra(mista den forrige treseksti'n ned trappa ..)

• Like 1

Jeg er på en måte glad for at jeg er syk, for da kan jeg spille og kose meg uten å ha dårlig samvittighet fordi jeg burde ha lest pensum :p

Ønsker deg nå likevel god bedring, eller i alle fall at du ikke blir så syk at du ikke orker å spille - for det er kjipt!

WoW grattis :)

Jeg er glad for at det er minimalt med pasienter denne nattvakta, og at dem sover....*studerer TV programmet*

Førstegangstjensten høres ut som noe dritt. Glad jeg slapp på grunn av nedsatt hørsel!

Glad fordi jeg ikke er så fyllesyk som omstendighetene skulle tilsi. Glad fordi det er ny uke og nye muligheter snart. Glad for at jeg har en fin jobb å reise til i morgen :)

(Ikke så glad for å måtte stå opp tidlig)

Glad for at jeg fikk igjen på skatten, fikk grei karakter på eksamen, glad for at jeg har igjen bare noen få dager av lederpraksis, glad for at jeg får besøk i påsken :D

Til de som vil tafses litt i påsken så er jeg besøket, møtes gjerne over en kaffe/pils/ale/glass vann og real skitprat? :)

Glad for at jeg fikk igjen på skatten, fikk grei karakter på eksamen, glad for at jeg har igjen bare noen få dager av lederpraksis, glad for at jeg får besøk i påsken :D

å sheit, glemte å si at påsken er no good. Blir nok ikke besøk av meg allikevel :(

Vi kan prøve å ta det til helgen da? :)

Glad fordi jeg fikk igjen frikkin 2335,- på skatten. Hurra meg rundt.

Samtidig et par hakk gladere for at det begynner å bli varmere ute. Meldt 16 grader og stor sol i Oslo-områdene de neste dagene. Det er verdt et stort smil i fjeset :D

hæ? kan du ikke se bilde? gidder du melde fra i forumtråden om bug isåfall?

grattis Jensen <3

gratulerer så mye Cool;P snart nok til et egent 5vs5 team;P (med mindre jg bomma der xD) hehe

uansett hola und con gratts=)