Avean 161 Report post Posted May 29, 2009 Glad for at jeg om 3 dager drar nedover til paradis og 30 varmegrader og sammen med love of my life i en hel måned vekke fra alt Data Bare oss og naturen og ninjaer i skogen Quote Share this post Link to post Share on other sites
WOOT? 0 Report post Posted May 29, 2009 NINJA.....Me Like Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted May 29, 2009 Glad for å være ferdig med alle 8 eksamene som jeg har hatt over de siste 3 ukene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 29, 2009 Glad fordi mamma kommer hjem fra sykehuset idag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted May 29, 2009 Er glad for at jeg fikk lappen på Mandag Grattis tøsa mi Nå kommer jeg og henter deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 29, 2009 Glad for at jeg om 3 dager drar nedover til paradis og 30 varmegrader og sammen med love of my life i en hel måned vekke fra alt Data Bare oss og naturen og ninjaer i skogen Har du shæææste eller ska du ha med PS3`n? Glad bestevennina mi nettopp var på besøk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted May 29, 2009 Glad for at det er sol, langhelg og bilen min har blitt reparert! Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted May 29, 2009 Rocksource er opp over 100% siste måneden (Ticker: rgt) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muldvarpen 0 Report post Posted May 29, 2009 Glad fordi mamma kommer hjem fra sykehuset idag. Sånt er absolutt verdt å bli glad for Jeg er glad fordi jeg antakeligvis går på et av verdens artigste studier, fordi jeg snart skal begynne med feltarbeidet til bacheloren og fordi jeg skal til USA til høsten i to uke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arenz 0 Report post Posted May 29, 2009 Glad det snart er Søndag så jeg kan sove ut etter er en rimelig hard uke med 11 timers nattskift Nattskiftet i seg selv er ok, men legger man på 4 timer med pendel (sammenlagt til og fra) så har man plutselig lite tid til overs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted May 30, 2009 Glad for at jeg fikk cloak and dagger + huntsman Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 30, 2009 Vil også ha Huntsman! Fikk Force-A-Nature i kveld tho Men den var skuffende >D >D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted May 30, 2009 Vil også ha Huntsman! Fikk Force-A-Nature i kveld tho Men den var skuffende >D >D den er god til en ting. spawn campe snipere på 2fort. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klistrian 0 Report post Posted May 30, 2009 Jeg er glad fordi jeg har hatt en fantastisk dag. Første dag hjemme, første rafteturen for sommeren med fin elv og strålende sol, etterfulgt av en kveld med downhillsykling ned en sykt digg løype. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted May 31, 2009 Glad jeg fikk levert søknaden igår! Og at eksamen gikk kjempebra! Venter spent på resultatet. Også glad for at jeg fant mobilen! Den lå under stolen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted May 31, 2009 Alltid samma sted Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted June 1, 2009 Glad for 6 i norsk muntlig og at det er så deilig vær! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted June 1, 2009 Nei haha veiret er ikke til å klage over! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted June 1, 2009 Er glad for at jeg leverer in bachelor om noen få timer.. Skal bli deilig åå slippe å tenke på den! Og så er jeg superheldig som har bare noen få eksamener igjen før endt 3-årig utdanning.. Gled dere unger og ta imot meg dere voksne Quote Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted June 1, 2009 Er glad for at jeg har 3 måneders ferie nå, for at jeg hadde vært sammen med dama i 1 år på lørdag, og for at jeg har 18 årsdag om 10 dager Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted June 1, 2009 glad for at jeg skal til københavn i uke 29 med bestevennen min! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted June 9, 2009 Glad fordi jeg fikk 5 på muntlig prøve eksamen i samfunnsfag. Hjalp på selvtilliten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeeroN 0 Report post Posted June 9, 2009 jeg er glad for at jeg ikke dro på byen i natt. for det var såvidt jeg kom meg opp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted June 9, 2009 Jeg er glad jeg fikk lappen i dag Quote Share this post Link to post Share on other sites