Nirex 26 Report post Posted February 6, 2009 Jeg tenkte at et slikt trivelig forum trenger en Glad tråd, så post hvorfor du er glad! Hvis du ikke er glad kan du gå å sutre en anne plass! Stay on topic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 6, 2009 jeg er glad for at jeg bor i et land jeg har mulighetene til å gjøre det jeg gjør. jeg er glad jeg får tilbud om videre utdanning. jeg er glad for at jeg skal på dead prez konsert den 11 feb, og Jedi Mind Tricks den 13. jeg er også glad for hytteturer, helgfyll og annet morro i vinterferien Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted February 6, 2009 Ble litt glad i denne tråden Glad for at helgen er på vei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted February 6, 2009 Det er helg eg har skate2 liggjande å vente på meg på PS3en min (elske) eg stig i lønn eg skal på Metallica-konsert i O2Arena i London 28. mars (eat your hearts out alle som skal i Spektrum) og så ligg snøen utanfor huset vårt, så då skal eg ut med døtrene mine og lage snølykter, ake og stå på ski (Koselig tråd) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simba 0 Report post Posted February 6, 2009 Har tatt fri i dag. Kunne sove lenge. Skal skifte jobb om noen uker. Skal ha litt ekstra tid med døtrene mine i morra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er lykkelig fordi jeg har verdens nydeligste datter og forlovede.Livet er herlig og Dice har annonsert Battlefield 1943 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad fordi det ordna seg med billånet (vi hadde sosa med desember-regninga, så selv om vi hadde betalt både januar og februar så sendte idiotene hele fuckings lånet til inkasso). Jeg er glad for at det straks er helg. Jeg er glad for at kjøleskapet er fullt av øl og champagne. Jeg er glad for at jeg skal bli pappa igjen til sommeren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad for kroppen min, er så utrolig sexy. Armene, magen, brystene ...alt perfekt. Jeg elsker meg selv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad for kroppen min, er så utrolig sexy. Armene, magen, brystene ...alt perfekt. Jeg elsker meg selv Selvdigger! :D :ohmy: :wub: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest (-1) Report post Posted February 6, 2009 jeg er glad for at jeg ikke kjenner Nirex, for da hadde jeg sittet i fengsel pga vold. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad jeg kjenner nirex, for han er en trivelig type. Jeg er glad for å være student Deilig med frihet, og mindre å gjøre enn på skolen. Og jeg er glad for at det er helg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad for kroppen min, er så utrolig sexy. Armene, magen, brystene ...alt perfekt. Jeg elsker meg selv Jeg er glad i kroppen til Avean! <: Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 6, 2009 Er glad for at jeg har starta med oppkjøringa til bil! Er glad for at det snør i helga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 6, 2009 Er glad for at jeg har overlevd to kollisjoner de siste to dagene og at ingen av de kollisjonene var med meg bak rattet, men to forskjellige venner av meg (Og seff at det gikk så bra som det gikk!) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 6, 2009 er litt apatisk idag sry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 6, 2009 Er gald fordi det er helg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted February 6, 2009 Er glad for at jeg har ordna med kjøring og billetter til TG er glad for at jeg har fått utvokst ett par sosiale antenner er glad for at matteprøven er over(kommer ikke til å være glad når jeg får den tilbake ) er glad for at jeg er meg selv er sur når folk kaller meg normal edit: er glad for at det er helg :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 6, 2009 skal alle skrive at de er glade for at det er helg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 6, 2009 jeg er glad for at jeg ikke kjenner Nirex, for da hadde jeg sittet i fengsel pga vold. hva faen? ot: glad for at jeg har funnet tema å skrive om til 2. bacheloroppgaven min glad for at hunden min ikke reagerte negativt på allergipillene sine og at vi derfor slipper avlive glad for å være igang med trening igjen, selvom jeg er halvert i skråbenken sykt glad for at det er så bra skiføre i marka Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted February 6, 2009 jeg er ikke glad, fordi matteprøva gikk til helvete og fordi jeg står foran ei hel helg med lekser (som vanlig) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Softcorè 0 Report post Posted February 6, 2009 #1 - Fordi det snart er helg. #2 - Fordi jeg har verdens beste kjæreste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted February 6, 2009 jeg er ikke glad, fordi matteprøva gikk til helvete og fordi jeg står foran ei hel helg med lekser (som vanlig) Vi sutrer ikke i denne tråden, vi er glade! Stay on topic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad for at jeg har fri i dag og kunne våkne halv 3, ta meg en runk og nå sitte her og poste at jeg er glad mens jeg tar morrarøyken min og lurer på om jeg skal kjøpe øl Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted February 6, 2009 Jeg er glad for at jeg har fri i dag og kunne våkne halv 3, ta meg en runk og nå sitte her og poste at jeg er glad mens jeg tar morrarøyken min og lurer på om jeg skal kjøpe øl you sir, are made of win! Hva er så oppskriften til drømmelivet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 6, 2009 sounds like a new thread Talg go4it! Quote Share this post Link to post Share on other sites