Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Battlefield 1943 annonsert!

Recommended Posts

rglaf er 1337 klanspiller, han driter i BF42-fansen :)

De aller fleste BF42-spillere syntes Berlin/Stalinggrad var de beste mapsene. Pacific mapsene var forferdelige i '42. Om jeg så tar feil, kan du jo forklare hvorfor samtlige urbane maps i BF-serien har alltid vært mest populære (berlin, stalingrad, karkand, mashtuur, sharqi), men hva vet jeg, jeg baserer bare meningene mine etter spillerfaring og tall. Majoriteten av BF-spillere er på bakken til fots, er jo ikke verre enn å legge sammen 2+2. Rent salgsmessig ville det sannsynligvis blitt tidenes mest solgte BF-spill, se bare på CoD4; selv om spillet i seg selv er helt latterlig tragisk dårlig, så er konseptet noe majoriteten av spillere foretrekker. For å ikke nevne 1.6. Kjøretøy blir i 90% av spill altfor overpowered uansett.

Kommer ikke til å spille det.
Ser ikke det negative i det! :)

Don't get it.

rglaf er 1337 klanspiller, han driter i BF42-fansen :)

De aller fleste BF42-spillere syntes Berlin/Stalinggrad var de beste mapsene. Pacific mapsene var forferdelige i '42. Om jeg så tar feil, kan du jo forklare hvorfor samtlige urbane maps i BF-serien har alltid vært mest populære (berlin, stalingrad, karkand, mashtuur, sharqi), men hva vet jeg, jeg baserer bare meningene mine etter spillerfaring og tall. Majoriteten av BF-spillere er på bakken til fots, er jo ikke verre enn å legge sammen 2+2. Rent salgsmessig ville det sannsynligvis blitt tidenes mest solgte BF-spill, se bare på CoD4; selv om spillet i seg selv er helt latterlig tragisk dårlig, så er konseptet noe majoriteten av spillere foretrekker. For å ikke nevne 1.6. Kjøretøy blir i 90% av spill altfor overpowered uansett.

Hvem faen er du og bare drar du noen maps ut av ræva? Å påstå at Nadinggrad og nading helvette Berlin er de to beste/mest populære mapsene blir for dumt.

jiiz

begynner motstanderne fra bf2tiden å flashe e-penis her så kommer jeg rundt med staur. Hold nå diskusjonen omkring bf 1943. Kommer sikkert masse nyheter fram mot sommeren, det desidert viktigste blir jo om vi får lov til å drifte servere selv eller om det blir som i heroes. Der har de jo virkelig gjort tidenes blunder. De får sikkert fin kontroll over driften, men de fjerner jo all grobunn for communitys, og med det mister de trofaste spillere.

Så først nå at BF:BC2 skal komme allerede til jul. Nå forstår jeg ingenting.

Hvordan passer 1943 da inn? En BFBC2 demo med et par retro maps og skins? :/

Hvordan passer 1943 da inn? En BFBC2 demo med et par retro maps og skins? :/

Aka "en mod"? Jupp - ser sånn ut. Tipper noen lager en BF42-mod til BF43.. :-D

De aller fleste BF42-spillere syntes Berlin/Stalinggrad var de beste mapsene.

Tror heller vi kan konkludere med at de aller fleste BF42-spillere _du_ kjenner til syntes det. I en normal klan fant man gjerne opptil 3-4 flyhorer, like mange tankhorer og tilsvarende antall infanterihorer. De to førstnevnte gruppene var sjelden fornøyd når man skulle kamp på Berlin/Stalin. Resten var likeglad bare man spilte BF42. Dernest har man publichorene - som for det meste gjorde det de kunne for å komme i fly og/eller tank. Konklusjon? De aller fleste BF42-spillere _jeg_ kjenner til syntes ikke at de nevnte kartene var noe særlig stas.

Infing er mye bedre og gøyere på battleaxe og bocage :) På stalin/berlin er nade"skill" det viktigste.

Battleaxe er ganske så ille med tanke på nades det og. :)

Steam er genialt, kjøper ca alle spillene mine der. :)

Ikke så kult at de har endret fra dollar til euro som betyr at vi må betale 100-150 kroner mer :) Mange har klaget og boikottet dem pågrunn av det.

Er det noe spesielt med random deviation i bf42? Ikke en eneste nabb herfra som har en mulighet til å vinne over meg der så jeg tviler egentlig :)

BF1942 var det ikke mye nei. Hence sniping med engyrifla. :tafse:

BF2 var en helt annen historie. Klart, så lenge alle bare løper rundt og skyter noobtube i bakken så har det jo ikke så mye si.

Haha... Eide enkelte spillere i klanen min med panzerschreck det var tider det :)

Og EA viser med all tydelig synlighet at de er fullstendig uinteressert å ha et spill med den levetiden BF1942 hadde, som blir patchet og flikket på over tid, og som det krever noen innsats å sette seg inn i.

De vil ha et enkelt spill som Ola casualgamer kan sette seg ned med og skyte noen skudd, før han kjøper Battlefield 1944 ca sju måneder senere.

Bare innse det: Vi får aldri noe bra BFspill fra EA igjen.

Mindre økonomisk for EA skjønner du... Her gjelder det å sende nytt spill trutt og jevnt så de kan hele tiden dra inn penger. Blir som The sims spilla dems. Tema er det samma, men må lage 3245426246 expansion pakker med minimale endringer. Bare for å tjene ekstra penger.

Steam er genialt, kjøper ca alle spillene mine der. :)

Ikke så kult at de har endret fra dollar til euro som betyr at vi må betale 100-150 kroner mer :) Mange har klaget og boikottet dem pågrunn av det.

Alltid masse 14-åringer som løper rundt og spør "Hvorfor det?" til alt mulig.

Som 37åring så liker jeg heller ikke at Steam setter $=€. Det er slutt på kjøping av fullversjoner hvor jeg kan kjøpe det 100 spenn billigere hos zell. OK, jeg må vente litt lenger, men til gjengjeld så holder jeg en nordmann i arbeid :)

Personlig så avventer jeg med dom inntil jeg faktisk har fått testet 1943.

Er det noe hold i ryktene om at skipene på Guadacanal ikke kan bemannes og flyttes rundt, eller er også dette avkreftet/modifisert?

Synd at EA "bruker opp" en runde med Battlefield WW2 ved å lage 1943 til et noobifisert konsollspill. Hadde helst ønsket meg at de hadde laget et fullverdig spill.

Er det noe hold i ryktene om at skipene på Guadacanal ikke kan bemannes og flyttes rundt, eller er også dette avkreftet/modifisert?

Synd at EA "bruker opp" en runde med Battlefield WW2 ved å lage 1943 til et noobifisert konsollspill. Hadde helst ønsket meg at de hadde laget et fullverdig spill.

Jeg har sett endel intervjuer og så langt så virke det som om man kan flytte på fly, stridsvogner, lettbåter og jeeps. Med andre ord så kan man glemme å kjøre carrier og annet. En blek kopi av 1942 med andre ord.

en ting jeg bare lurer mer og mer på:

hvorfor i helvete spiller dere ikke alle bf 1942?

digger ikke nettkoden:)

spilte jo et par av disse 1942 kveldene som var en stund tilbake, men ble liksom ikke like hekta igjen.

Faktisk endel av de som har postet her som faktisk gjør det. Både jeg, azo, kake, sjef spiller i en bf42klan akkurat nå, men jeg er enig med deg.. Alle de som syter om at bf42 var så bra og at vi dice bør lage et nytt lignende spill kan bare legge inn bf42 på maskinen igjen :)

Faktisk endel av de som har postet her som faktisk gjør det. Både jeg, azo, kake, sjef spiller i en bf42klan akkurat nå, men jeg er enig med deg.. Alle de som syter om at bf42 var så bra og at vi dice bør lage et nytt lignende spill kan bare legge inn bf42 på maskinen igjen :)

Det som er synd er at de fleste som nå holder på med 1942 er "elite-soldater". Så når jeg kommer rusten etter noen år, blir jeg skameid. Derfor bør de lage ett liknende spill, Battlefield 194/* der newbsa kan samle seg rundt granatene mine.

/Neida

Edited by random(360)

Det som er synd er at de fleste som nå holder på med 1942 er "elite-soldater". Så når jeg kommer rusten etter noen år, blir jeg skameid. Derfor bør de lage ett liknende spill, Battlefield 194/* der newbsa kan samle seg rundt granatene mine.

/Neida

Jeg sa da virkelig at sjef spiller :)

Du kan si til han utvikleren at folk er kukskuffa over hva de har blitt til.

hmmm - kukskuffa

hva menes her, tro. :)

Du kan si til han utvikleren at folk er kukskuffa over hva de har blitt til.

hmmm - kukskuffa

hva menes her, tro. :)

Noen dager er kuken skuffa, mens andre dager.. :)

-Kjetil

PS BF1942, CS, Raven shield 6 og WoW er de eneste spillene som er installert på maskina mi!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...