Sign in to follow this  
Ravn

Battlefield 1943 annonsert!

Recommended Posts

bf1943_1.thumbnail.jpg(Multigamer.no): Ai ai ai!! Ryktene var sanne. Vi fortalte tidligere i dag om ryktene rundt en lansering av et nytt Battlefield-spill. Ryktene holdt vann. For kun noen minutter siden annonserte EA og DICE at Battlefield 1943 ankommer PC, Xbox og Playstation 3 allerede denne sommeren. Spillet vil ikke bli utgitt på plate, men kommer kun som nedlasting. EA Downloader, anyone?

Wake Island... igjen

bf1943_2.thumbnail.jpg

I Battlefield 1943 står striden mellom US Marines og Imperial Japanese Navy.Tre kart er allerede offentliggjorte. Disse er Wake Island, Guadalcanal og Iwo Jima. Opptil 24 spillere kan møtes til dyst på samme server. Battlefield 1943 benytter seg av Frostbite-motoren så forvent dere mye ødeleggelse på slagmarken. 

Vi blir lovet et helt arsenal av våpen og kjøretøy, matchmaking, ranks og medaljer.

Les mer om Battlefield 1943 og se spillets første trailer på Battlefield 1943s splitter nye hjemmeside.

Last ned en høykvalitetsversjon av traileren her.

Oooohh, måtte bare få igang hjertet igjen.

Dette kommer jeg til å glede meg noe aldeles til

BF2 hadde ikke samme sjarmen som 1942 hadde. Sitter med gåsehud her etter å ha sett traileren.

For en skrekkelig, forferdelig, elendig, forpestende og usaklig nyhet. WW2 er OLD, oppbrukt, utslitt og til de grader gjennomgått, og burde vært strøket fra historiebøkene! ( Vel, i allefall i spillsammenheng.)

Håper alikevel, og på tross av mitt hat til spill i WW2-sjangeren at det blir ett særdeles godt klanspill, for Gud bedre hvor jævlig det er å spille rene inf-spill.

Gleder meg helt sykt! må samle gamle gjengen igjen og progame public:P

litt skeptisk til at det skal komme til sommern, jeg mener BF:Heroes skulle komme sist sommer og hvor er det? (ny beta starter straks)

Spillet vil ikke bli utgitt på plate, men kommer kun som nedlasting. EA Downloader, anyone?

Nå er jo EA på steam, så det er jo alltids eit håp bf43 og kjem der

Opptil 24 spillere kan møtes til dyst på samme server.

Var ikkje det skrekkelig lite?

tipper EA kommer til å bruke steam og games for windows. siden de allerede kommer til å bruke XBL til x360 så er jo gfw samme dretten. men funker helt fint å bruke begge deler:)

Ohhhh shexeh! Håper dog ikke at EA klarer å fucke opp alt med å sleppe spillet før det egentlig er ferdig og ordentlig (ref: Bf2)

Dette var saiko nytt! Ekstremt gledelig!

Håper vi får samme opplegget som BF2, men selvsagt med bedre grafikk! Gleder meg kjempemasse i hvert fall :lol:

Trekk kniven, folkens!

Edited by Yomack

Sommeren 2009 ja :lol: Det tror jeg ikke skjer men. Godt å se det kommer, det så deilig ut. Men som så ofte før så kan skinnet bedra.

24 spiller virker også litt lite :lol: Tipper det blir samme antall på BF BC2 også, var 24 i BF BC.

Kunne godt vært mer ja, men det er vel for å gjøre ting likt på kryss av platformer
Ser ikke helt hvorfor de ikke kan dra en Team Fortress 2, og tillate større servere på PC-versjonen. Hvorfor skal vi ekte gamere få kjedeligere spill bare fordi konsoll-tardsene ikke skal føle seg oversett?

For en skrekkelig, forferdelig, elendig, forpestende og usaklig nyhet. WW2 er OLD, oppbrukt, utslitt og til de grader gjennomgått, og burde vært strøket fra historiebøkene! ( Vel, i allefall i spillsammenheng.)

Neida. Problemet er bare at det er så veldig få _gode_ WWII-spill.

Forresten kommer BF:Bad Company 2 til PC..

Neida. Problemet er bare at det er så veldig få _gode_ WWII-spill.
Achtung! Schwere panzer!.

Hmm. Kanskje man skulle reinstallere RO.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this