KrigersteiN 0 Report post Posted February 1, 2009 MIN: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted February 1, 2009 Formaterte pc'en min å går, så har ikke fått inn noe skins elns. Clean and simple, med min nye 24 2og den gammle 19" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 1, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted February 1, 2009 Fikk min nye TV idag ^^ Fy faen det var deilig å gå fra en 19" til en 32" Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted February 1, 2009 MIN:http://img104.imageshack.us/img104/2492/minsinatc2.jpg Vræl, hvor fant du den? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 1, 2009 flotte flotte flotte flotte dama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted February 1, 2009 Du kjører dual screen? hvordan får du ting til å legge seg ned på samme skjerm og ikke hovedskjermen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 1, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted February 1, 2009 Mr. Dott, han kjører UltraMon Google it! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted February 1, 2009 Mr. Dott, han kjører UltraMonGoogle it! Tusen takk. Funker utrolig bra_!!!! :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
brisi1nor 0 Report post Posted February 1, 2009 (edited) Noen som vet koss eg kan få strukket et bildet over begge skjermene isteden for bare main skjermen? EDIT: Jøss har mæsjøl enda på friends list på x-fire :x Edited February 1, 2009 by brisi1nor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted February 1, 2009 Noen som vet koss eg kan få strukket et bildet over begge skjermene isteden for bare main skjermen? EDIT: Jøss har mæsjøl enda på friends list på x-fire :x Du må høyreklikke på desktopen og "Tilpass > Skrivebordsbakgrunn > Hente frem bilde du skal ha > Velge Side ved Side. Det funker ikke vist du høyreklikker på bilde og legger det til som bakgrunn. Du må stikk på Skrivebordsbakgrunn å gjøre det der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted February 1, 2009 MIN:http://img104.imageshack.us/img104/2492/minsinatc2.jpg Vræl, hvor fant du den? Fikk den av min kjære Thadon. Link: Wintersønn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 1, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gekonody 0 Report post Posted February 2, 2009 Her er min: @ KrigersteiN: Hva slags plugin er det du bruker? Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted February 3, 2009 @ KrigersteiN: Hva slags plugin er det du bruker? Helt valig Stardock. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 3, 2009 hvor blir det av damene med sverd her på hf?! nå ble jeg missunnelig!!11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fjeld 0 Report post Posted February 3, 2009 Hvor fant du det stean miniprogramet BcK? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 3, 2009 http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...f4e28f&bt=1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 5, 2009 J Dilla Quote Share this post Link to post Share on other sites