Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

I'M BACK!

Recommended Posts

Med ny pc er jeg igjen å se i RO, fy faen så kult med 50 player når alt flyter i høyeste oppløsning. :lol:

Med ny pc er jeg igjen å se i RO, fy faen så kult med 50 player når alt flyter i høyeste oppløsning. :lol:

Innstalerer nå.

Noen bra norske servere? Hva slags server spiller du på?

RO er fett, spiller det med jevne mellomrom som regel på Wildbunch 50-player server. Nicket er enten Ketle eller Get in the Cap Zone!

Spiller også litt på WB, men hadde vært artig å fått til en VT server for oss norske som spiller der :lol:

Jeg suger på RO, er helt ny, men det er utrolig morsomt når man snakker med folk på VT o.l. mens man spiller :lol:

Jeg tror jeg fikk somla meg til å svare etter en stund. :lol: Ser i det hele tatt en del nordmenn på serverene, så det er tydelig at RO lever fremdeles.

Godt å se at nordmenn forsatt kjemper i krigen. Max Manus gjorde susen eller hva? :lol: Hvor mange av dere har installert Darkes Hour? Spillere det innemellom, blir mest Insurgency nå. Legg meg til på Steam og skrik ut når det spilles. Vurderte å få satt opp norsk server igjen, men det er desverre alt for få norske som spiller. Hvis flere og flere norske spiller aktivt blir det snart en server!

Steam: totalboy

101stcoverfire.jpg.jpg

63274.jpg.jpg

63275.jpg.jpg

gunbcopyir4.jpg.jpg

miscingameactionmay08jc7.jpg.jpg

Huff av meg, om du skal spille noe, så spill vanlig RO.

Prøvde Darkes Houre i går med Thadon, og det sugde. Bare lagg og "bugs" overalt. :lol:

Men kanskje sette opp en vanlig RO server? :lol:

Spiller litt fremdeles og da alltid på Wild Bunch. Syns spilelt skinner best når det er 50 spillere, så kjekt og være mg.. :lol: Eneste som er kjipt med Wild Bunch er at det er noen skikkelig crap maps som sirkulerer.... Btw hvorfor er de fleste trådene her inne om "spiller folk enda?" :lol:

Hvilke maps liker folk best da?

Syns Daniz_remix (?) er ganske bra. Syns Ammo Cache capzonen gjør mappet mye bedre + bygningen gir et par gode strategiske muligheter. Liker også Zhitomir, Odessa og endel andre.

Morro hvis vi hadde samlet oss en gang på feks Wild Bunch og rundkjørt det andre laget med superior tacs and teamwork ^___^

Prøvde også den der Darkest Hour modden. Var ikke det helt store egentlig... :\ Lenge siden jeg prøvde da men..

Huff av meg, om du skal spille noe, så spill vanlig RO.

Prøvde Darkes Houre i går med Thadon, og det sugde. Bare lagg og "bugs" overalt. :lol:

Men kanskje sette opp en vanlig RO server? :lol:

Nja, det var en del bugs. Kartet var helt svart, falt igjennom bakken etter å ha gått ut av en av de nye tankene, men det var i betaen. Har ikke opplevd noen feil siden starten av februar, men som alltid er det mangel på spillere og det er ikke vits å prøve en gang når det er så få som spiller RO i første omgang. Jeg er med på RO når som helst. Noe server blir det ikke på en stund, vi hadde server oppe i evigheter uten at noen brukte den.

Jeg syntes det er helt forferdelig å skyte med våpen laget av andre en tripwire, er liksom noe som mangler med det. Syntes også DH er ganske så upolert, men kan nok bli ganske bra bare de får oppdatert det noen ganger.

Av costum maps er Zhitomir, Zhitomir_revenge og Danzig_remix best. Leningrad er ikke så ille den heller, men kartet blir egentlig alt for stort.

Tror heller ikke det er vits og satse på noe bf.no server. Vi er så få som spiller uansett at det er bedre om vi samler oss en kveld for å daske russere og tyskere.

Den er stengt fordi ingen brukte den.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å samle sammen folk, men kun 2-3 stk som møtte opp, og da ble det lite av det. Det var tider da alle siklet over spillet rett før lansering, og alle som spilte den første uka.

Da er jeg nettopp ferdig med the final testing av nye maps og Steam Achievements stuff til Red Orchestra!! :) Dæven dette blir sykt bra.

Da er jeg nettopp ferdig med the final testing av nye maps og Steam Achievements stuff til Red Orchestra!! :) Dæven dette blir sykt bra.

Nye maps er kult. Achievements er jeg i utgangspunktet lunken til - føler at implementasjonen av sånne greier ikke akkurat promoterer teamplay. Håper selvfølgelig å ta feil..