Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nildo

Voks

Recommended Posts

bruker Renati Strong Hold, pleier å få ganske tykt hår selv når det blir langt, har det rimelig kort nå da i forhold : ) brukte renati med langt hår også, men da i usannsynlige mengder.

angående Sebastian, for all del, det er en god voks og alt det der, men om man bruker litt så må man bruke renseshampoo eller noe i den duren, for det er faktisk leire du klisser oppi håret og det går ikke bort med det første.

Jeg har ekstremt tjukt hår, folk kan tynne ut håret mitt i timer og det syns ikke. Bruker Renati Paste. Voks som holder, men den er litt løs så det er lett å spred uten å bruke en halv boks om gangen. Anbefales på det sterkeste!

Jeg har lenge vært på leting etter en voks som ikke er så jævla klissete og som holder hele dagen. Man tar seg jo gjerne i håret et par ganger løpet av dagen, og bli klissete på hendene er det verste jeg veit.

Gjennom 4år har jeg vært innom alt fra DAX til de verste kjærring sprayene. Men ingenting greier å holde ut hele dagen.

I høst kom jeg tilfeldigvis over Dust It http://fashionfiles.wordpress.com/2007/04/25/osis-dust-it/

Det er noe av det beste jeg har vært borti. det er pulver som du strør/gnir inn i hodebunnen.

Håret blir veldig tørt, men man kan forme det til hva faen man vil, uten at det forsvinner eller gjør håret fett og flatt etter et par timer.

jeg har litt lengde på håret, og fikk det til å stå rett opp en hel dag uten at det la seg.

Tror saltvann-spray skal gi den samme effekten.

Visst du har behov for at håret skal skinne og se stivt ut, kan du sikkert blande litt voks sammen med pulveret.

Har brukt renati så lenge jeg kan huske. men etter jeg flytta til sverige så gikk det opp for meg at det ikke var like lett å finne tak i de vanlige produktene jeg ellers ville brukt, så jeg kom tilfeldig borti Dax.

Resultatet var helt latterlig bra. Men det er viktig med en viss mengde, og at du fukter håret før du tar det i bruk. da holder det i flere dager. og vaske ut voksen er ikke noe problem, og har ikke hatt noen problemer med at håret faller av som visse andre her klager på (tror de begynner å bli gamle :) ).

Varierer vel fra hår til hår (tongue.png), men selv har jeg vært innom en haug med hårvokser. Prøvde til og med sånn mousse en periode. Det eneste som fungerer for mitt hår er Renati. Og jeg vil si at håret mitt er passe tykt.

selv har jeg vært innom en haug med hårvokser. Det eneste som fungerer for mitt hår er Renati.

Jeg prøvde iallefall, men så kom BcK og ødela alt også påpekte jeg at han var en alkoholiker, så begynte han og gråte virtuelt.