Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Lost

Recommended Posts

LOST er og forblir bra. De lol-regissørene sa jo at denne sesongen vil besvare flere av mysteriene istedenfor å skape nye. Time-travel forklarte noe, men det er fortsatt maaasse som gjenstår. Og dette med Locke.. Død/gjenopplives/hva?

Anyways.. Tror denne sesongen vil bli awesome! wub.png

Lost sesong 5 har jo eid til nå. Så nettopp episode 6 og sitrer av spenning etter neste injeksjon av denne serien :)

Lost har alltid vært en god serie. Serien har hatt noen stille perioder i sesong 2, men veldig interessant for dem som følger med. ' /> Lett å falle ut hvis man går glipp av episoder. Gleder meg til episode 7, 25/26 Feb.

Jeg så for ikke så lenge siden sesong 1 og 2 av lost på nytt for å friske opp, før jeg hoppet rett tilbake på sesong 5. De to første er jo fantastisk bra, helt unikt. Hva faen har skjedd? Det er jo null lost-feeling igjen, føles som en dårlig såpe opera-star trek'ish kopi, med ræva budsjett.

Edited by snillgegegekeke

kalles plot, hvis du ikke følger med på hele rekka så vil selvfølgelig starten på en reise og slutten på en reise ha veldig store forskjeller smile.png

Kalles fail.

Nå har ikke jeg fulgt med så veldig på det som skjer bak kulissene, men har dem mistet et par manusforfattere eller noe? Venter på at Locke kommer tilbake fra fremtiden i en DeLorean.

Edited by snillgegegekeke

Kalles fail.

Nå har ikke jeg fulgt med så veldig på det som skjer bak kulissene, men har dem mistet et par manusforfattere eller noe? Venter på at Locke kommer tilbake fra fremtiden i en DeLorean.

ok, så slutt å se på da hvis du misliker serien så mye?

Jeg syns serien eier totalt og neste episode kommer til å være herlig :)

Det der var en interessant vending! Denne serien eier så jævlig :blush:

ok, så slutt å se på da hvis du misliker serien så mye?

Jeg syns serien eier totalt og neste episode kommer til å være herlig :blush:

Buhu korr? Er ikke lov å komme med andre meninger enn "er utrolig bra!111 :panic::blush::blush::D"? Jeg liker jo serien, syns bare et par episoder i sesong 5 har vært helt forferdelig dårlig, som en transportetappe inn mot ep08. Den var dog utrolig bra.

Jeg liker jo serien, syns bare et par episoder i sesong 5 har vært helt forferdelig dårlig, som en transportetappe inn mot ep08. Den var dog utrolig bra.

Det du må tenke på er at de episodene faktisk var nødvendig for å kunne forstå alt som skjer. Uten dem ville jo det hele bare vært

Jack: "Kate *pustpust* We have to go get *pustpust* back to the island"

Kate: "A dingo wanna eat mah beibi!"

Hurley: "Dude"

Eloise: "Here are some plane-tickets"

Ben: "Hi thar, Hurley!"

Hurley: "KHAAAAAAAAN!"

Lupidus: "You're not going to Guam are you?"

Jack: "We're on the island again"

Men bra du har funnet fornuften igjen og ser at Lost EIER!!! :blush:

Lost er en fantastisk serie og jeg har sett allle Lost episodene som er kommet. Er enormt spent på hva som vil skje i siste episode av Lost. Når den engang kommer.

Edited by viking665

6 sessonger har jeg hørt, og lest? Kan være jeg tar feil men skjønner ikke hvis de klarer å dra det ut så mange flere sessonger. Når det er sagt, er Lost kanskje den mest vellskrevne serien jeg har sett noen sinne. De bør ikke ødelegge forventingene mine :blush:

Ja, faen ser det nå. Må ha vært en eller anna stressa tv-rep som babla om 9, begynner å bli en stund siden jeg hørte det :blush:

Men samtidig er det ganske trist for det begynner å gå tomt for gode serier

Da vil vi nok få vite ganske mye denne sesongen. Jeg er ihvertfall spent som faen på neste episode :blush:

Helt enig, er ikke mye jeg syns er like spennende som Lost for tiden. Digget Heroes i begynnelsen, men tålte trynet på noen etter 3. sessong var begynnt.

klart den best skrevne serien som går om dagen, forrige episode ga meg skikkelig godstemningen tilbake :blush: