Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Flylover

Sands of fire trailer NY!

Recommended Posts

Gutta i digital warriors snekra sammen en julespesial til oss :lol: Skal si de har lagd mye tid i den filmen. Den kommer i år en gang-ENDELIG!

HDlink

Hjemmesiden

Skjekk forresten og ut Showcasen til Captivas kommende storfilm i BF2;

wow, dette har virkelig tatt sin tid, kan man si. Håper den lever opp til forventningene jeg hadde i 2007 :lol:

Haha! jeg husker man ventet p[ denne filme for lenge siden. Bra de ikke har gitt opp da :lol: Men skal dette være en film, som i 2 timer film, eller mye kortere? Kan ikke skjønne hva som tar så jævlig lang tid om de ikke har tenkt å kjøre for fult med vanlig lengde.

hørte at den ferdige filmen skulle bli ca 45min. dette var lenge siden, så det kan jo har forandret seg til nå.

men gleder meg sykt til denne filmen :lol: bare håper at de som lager den ikke er som ea/dice. utsatt utsatt utsatt utsatt.

Haha! jeg husker man ventet p[ denne filme for lenge siden. Bra de ikke har gitt opp da :lol: Men skal dette være en film, som i 2 timer film, eller mye kortere? Kan ikke skjønne hva som tar så jævlig lang tid om de ikke har tenkt å kjøre for fult med vanlig lengde.

Spilletiden blir over 1 time, ja.

Hvis du leser litt på siden der skjønner du fort hva som tar så lang tid. Filmen er spilt inn uten noen mods. Alt av effekter er lagt til i ettertid. Tenk deg Karkand, så legger du til dritmasse effekter som får det til å se ut som natt med regnvær, torden og helt annen himmel. Regndråpene er kodet og lagt på over filmen, slik at de treffer bakken før de blir til rennende vann.

Alt av lyder er fjernet fra de orginale opptakene og blir lagt på i ettertid mixed i 5.1 (eller 7.1?) surrond. I tillegg er det maaaange minutter tale som er spilt inn.

Sånn, make it happen! Er ikke bare å knipse.

Se

så skjønner du litt. Sånn gjør de for hvert klipp.

|EDIT|

Her var det jeg prøvde å beskrive ovenfor:

VFX_rain.jpg

Det er noe ala CAptiva og gjør bare ikke så omfattene. Btw filmen hans kommer ut innen 30dager. GLED DERE !

Men må si at jeg gleder meg stort til captivas storfilm :lol: Så nettopp en svært heftig trailer!

Forresten, lenge til hjemmesiden din er oppe igjen, captiva?

Men må si at jeg gleder meg stort til captivas storfilm :lol: Så nettopp en svært heftig trailer!

Forresten, lenge til hjemmesiden din er oppe igjen, captiva?

Hjemmesiden min er laget av Lommis. Og han er på ferie ¤#%"!#¤"!#¤&¤¤

Han kommer vel hjem snart. xD

Kult at du gleder deg til TDPC. Den kommer etterhvert. er mye jobb å fikse stemmene og musikken til den filmen.

Men jeg gir ut en litt mindre film nå om maks en måned. ser det ut til. Den er også ganske kul =)

20 minutter lang ca.

Den har ikke jeg hørt om CaptivA. Link?

Og, Zen0x, jeg beklager. Virka som om du sa at CaptivA var bedre, men sory det er ikke mulig.

www.captiva.cc burde være en grei start.

Gleder skikkelig til å høre Scoret på filmen din :lol: Elsker Machinimafilmer med et tøft score sammen med filmen. Sånt får du ikke i fragfilmer ' />

Har du skaffa deg en egen komponist? p

Og den kortfilmen du gir ut, er det en helt egen film, eller en smakebit til The Downed Pilot Conflict?

Jøss CaptivA, denne filmen har gått meg hus forbi.

Den så spennende nok ut den, selv om jeg/vi ikke fikk noe ordentlig inntrykk av hva den vil handle om. Det er ikke mulig å sammenligne seg med SoF uansett, det er liksom et annet univers.

Filmen din skal sees...Ja, og det var ikke meningen å være krenkende (hvis du tolket posten min sånn), var ikke klar over at du lagde en ny film :lol:

Gleder skikkelig til å høre Scoret på filmen din ' /> Eller jo.. Husker jeg fikk frysninger av introen til dogfigther. Så herlig med musikken mens du flyr over Wake, mens teksten hopper opp. http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/biggrin.png

Har du skaffa deg en egen komponist? ' />

Og den kortfilmen du gir ut, er det en helt egen film, eller en smakebit til The Downed Pilot Conflict?

Det er en selvstendig film som har vært i produksjon siden 1 Desember. Den er kun spilt inn i AIX2.

Den bruker mye av de samme teknikkene jeg brukte for å lage TDPC, men absolutt alt i filmen er påtenkt,

skrevet ned og gjort bare i løpet av få dager.

Grunnen til at jeg har klart å lage den så fort, er pga alt arbeidet som har blitt lagt i

TDPC. Som er veldig mye.

Enkelt fortalt.. Filmen som nå kommer er en slags "forsmak på TDPC". men likevel en selvstendig film.

Og ja. jeg har egen komponist og egne voice actors p

Jøss CaptivA, denne filmen har gått meg hus forbi.

Den så spennende nok ut den, selv om jeg/vi ikke fikk noe ordentlig inntrykk av hva den vil handle om. Det er ikke mulig å sammenligne seg med SoF uansett, det er liksom et annet univers.

Filmen din skal sees...Ja, og det var ikke meningen å være krenkende (hvis du tolket posten min sånn), var ikke klar over at du lagde en ny film :lol:

Det du har sett er en showcase. En grøt av scener som bare er kastet sammen for å gi et intrykk av action i filmen og utseendet generellt.

Det du sier at sands of fire er i et annet univers, så håper jeg for din egen skyld at du mener at den har effekter som overgår mine.

Hvis du mener at effekter er alt som teller i en film, da mener du at transformers er en bedre film en gudfaren. Og da banner du i kirka.

En film er en god del mer en effekter for å si det mildt.

Jeg så traileren til SoF og mente den var kjedeligere en den greia de ga ut for 2 år siden.

Det er skremmende. For en trailer skal "selge" filmen. Og hvis traileren er kjedelig. Da blir jeg litt skremt.

Jeg håper og tror de gjør det bra med SoF. At de ikke har jobbet i 4 år uten å få noe bra ut av det.

Så om SoF er i et eget univers. vel det får vi nå se på xD

Det er merkelig hvordan tidene snur. Jeg mente at de gamle stuntfilmene dine var i overkant spekket med effekter og techno før. Nå er det du som legger vekt på story og ikke action og effekt. Artig, egentlig :lol:

Jeg personlig bryr meg ikke en døyt om SoF. Det er i min bok en enorm klump med bortkastet tid. Oppskrytt er den og. Det var en stund jeg tenkte "Dette blir fett" Men det var vel mest pga det er basert på bf2, noe jeg brukte rimelig mye tid på da...

Kjekt å se du lager film enda captiva. smile.png

captiva.cc er nede btw.. lenge til den kommer opp igjen?

"The webpages are temporary down due to security issues."

Det er merkelig hvordan tidene snur. Jeg mente at de gamle stuntfilmene dine var i overkant spekket med effekter og techno før. Nå er det du som legger vekt på story og ikke action og effekt. Artig, egentlig :lol:

Jeg personlig bryr meg ikke en døyt om SoF. Det er i min bok en enorm klump med bortkastet tid. Oppskrytt er den og. Det var en stund jeg tenkte "Dette blir fett" Men det var vel mest pga det er basert på bf2, noe jeg brukte rimelig mye tid på da...

Kjekt å se du lager film enda captiva. ' />

captiva.cc er nede btw.. lenge til den kommer opp igjen?

"The webpages are temporary down due to security issues."

Det med stuntfilmene var bare slik det var da. Jeg laget 3viators bare for å teste. Så var det jo morro da, så jeg

laget stuntmen arena. Og siden jeg var så godt i gang med å lage slike filmer tenkte jeg at jeg skulle knuse

min egen film og så laget jeg stuntmen lagends. Bare for å overgå meg selv flere ganger.

Men det som egentlig er min interesse er film. Vanlig film. Jeg er en filmelsker og har alltid vært det.

Med 3ciators og de andre filmene lærte jeg meg mye om redigering.

Nå som jeg kan en del om redigering så følte jeg tiden var inne for å begynne med det jeg egenelig ønsker

å gjøre. Så i 1,5 år nå har "The Downed Pilot Conflict" vært i produksjon.

Det er en 1 time lang action/humor/spenning film.

Den siste action scenen i TDPC er 18 minutter lang uavbrutt.

Det eneste som er nede på siden min er ting som ikke er viktig i skrivende stund.

Slikt som download links og sånt. Man kan fortsatt se streamen av showcasen for TDPC.

Siden min kommer opp igjen når Lommis er hjemme fra ferie p

Gromt . . . ante ikke at du holdt på med et så stort prosjekt captiv.

Venter i spenning :lol: