Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Giftemål, Ring og Hjelp!

Recommended Posts

Stikker på luksuscruise i mars i Karibien og gifter meg der :lol:

Og det får jeg vite nå...?

Jeg som trudde det var ganske vanlig og bruke et par månedslønner på gifteringen.

trodde "den gyldne regel" var at en forlovelsesring skulle koste ca 2 x månedslønner, mens gifteringen kunne være litt billigere :lol:

uansett hvor man vrir og vender på det så blir et giftemål dyyyyyrt ' />

men lykke til, håper alt går bra p

Til trådstarter: GL :lol:

Men: Har alltid lurt på hvorfor ringen absolutt skal koste så jævlig mye. Blir man lykkeligere med en dyr ring? Think not! Hadde dama krevd at ringen skulle koste ditt og datt, hadde varsellampene begynt å hyle rimelig bra her. Hvis kostnaden på ringen betyr mer enn det den representerer så kan man lure på hvorfor man i det hele tatt skal ta steget? Ringen symboliserer noe, kostnaden blir egentlig en skrytefaktor som er underordnet.

Hvis jeg noengang gifter meg (as if !) så er dette eneste option til meg også. Aldri i verden om jeg skal gifte meg i noe kirke med hele slekta tilstedet. No way, no how !

Mye bedre å ta det på en eksotisk øy eller noe ved stranda, gjøre det litt spesielt med aper og kokosnøtter. mmmmmm

Hvis jeg noengang gifter meg (as if !) så er dette eneste option til meg også. Aldri i verden om jeg skal gifte meg i noe kirke med hele slekta tilstedet. No way, no how !

Mye bedre å ta det på en eksotisk øy eller noe ved stranda, gjøre det litt spesielt med aper og kokosnøtter. mmmmmm

Jess, og jeg vil gifte meg i en Enterprise-replika og kalle ungene mine Zelda, Samus og Luigi.

Desverre så forsvinner ofte planene "som vi vil ha uansett" fort når madammen sine meninger kommer inn i bildet. Og om man ikke er villige til å lette på kravene så blir det fort ikke noe madam inn i bildet i det hele tatt.

Bryllup er for jenter, vi skal bare overleve sulamitten.

Vi gifta oss i tinghuset, men kun 2 forlovere tilstede. Ingen andre visste noe som helst.

I etterkant var det noen som ønsket seg en feiring, så pappa tilbød seg å spytte inn 30K for at vi skal invitere venner på fest. Jeg er svært fornøyd med denne løsningen. :lol:

Jeg trodde du sa ingen slektninger.

zomg!

Fruen har registrert seg her på forumet, SKJUL TRÅDEN! :lol:

Lykke til Nirex.

Aldri skjønt den tradisjonen med giftering. Hvis man må ha en ring på fingeren for å huske at man har giftet seg, bør man snarest vurdere gamlehjem. Men nå er jeg sikkert litt farget av at jeg hater smykker og ringer og dill, og aldri har gått med annet enn klokke og halskjede (til nøkler) selv. Eneste utsmykningen som jeg liker på damer foruten klær er halskjeder, alt annet er overkill. ^^,

Lykke til Nirex.

Aldri skjønt den tradisjonen med giftering. Hvis man må ha en ring på fingeren for å huske at man har giftet seg, bør man snarest vurdere gamlehjem. Men nå er jeg sikkert litt farget av at jeg hater smykker og ringer og dill, og aldri har gått med annet enn klokke og halskjede (til nøkler) selv. Eneste utsmykningen som jeg liker på damer foruten klær er halskjeder, alt annet er overkill. ^^,

Er for at vi single skal slippe å mase, som er helt 100% kurrant imho. Helst burde kjærester også hatt ring.

Stikker på luksuscruise i mars i Karibien og gifter meg der :)

Og det får jeg vite nå...?

:lol:

Vel nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her så nå er det på tide.

Jeg og damen har bestemt oss for å endelig forlove oss. Hun er nå bortreist i flere uker, og det gir meg tid til

å tenke og reflektere over ting. Og jeg har kommet fram til at jeg elsker henne og kan ikke leve livet mitt uten henne.

Jeg kjenner jeg er ensom her jeg sitter alene uten henne. Det går greit å være borte fra hverandre om dagene, men ingenting

er som å krype inn til henne om kvelden. Det savner jeg nå, hun er snill og god mot meg. Og hun er alt det jeg ønsker i en kjæreste, forlovede, kone.

Så ja jeg har nok blitt bitt av forelskesbasillen igjen. Selv om vi ble sammen for snart 2 år siden Så er jeg like nyforelska som da jeg traff

henne for første gang.

Så nå har vi bestemt oss for å forlove oss og få ring på fingeren! Hun har ringstørrelse 62, usikker på min egen. Må få det sjekka.

Og har funnet ut at en glatt ring blir rette valget.

Jeg er lykkelig og glad for at jeg , ja altså jeg klarte å finne noen. At jeg klarte å finne noen å dele livet mitt med. Det hadde jeg aldri trodd.

Bra Nirex, følg hjertet. Gratulerer.

Jeg har gjort det før også men da gikk det til faens. Kanskje jeg bare var for kåt ?