Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cappa

En obligatorisk sikkerhetsmodul kan ikke aktiveres. Dette programmet k

Recommended Posts

Siden jeg ikke i alt rotet ikke fant igjen orginal cd så kjøpte jeg komplett online utgave av bf2 som poppa inn som tilbud. Satsa på en god kveld med bf2. Meeeeen nope får en feilmelding jeg ikke finner noe svar på.

En obligatorisk sikkerhetsmodul kan ikke aktiveres.

Dette programmet kan ikke kjøres (5024)

Kan godt være brannmur som sperrer . F prot . Men aner ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke. Hardware er eksakt samme som fungerte med orginal cd, tips motas med takk.

cappa

mindre happy akkurat nå :D

Hmmm det problemet er nå greit nok løst . Feilmelding kommer når sysinternals process explorer kjører / eller har vært kjørt i inneverende session. Hmmppfffff

Nå får jeg bare svart skjerm og vips tilbake til skrivebordet. Noen ganger undres en på hvorfor en faktisk gidder å kjøpe spill. Får google meg frem til ett eller anna svar på dette også, regner tross alt med at en online utgave av bf er patcha opp fult ut iogmed at det er en all included sak. skulle noen ha andre synspunkter på dette så kom med det . sys specs er :

p4 3 ghz , 2 gb ram , lcd , x800xl gfx , dx 9c , oppdaterte skjerm og lyd drivere ( skal tvangskjøre begge nok engang ) .

cappa , mere frustrert enn godt er

LØST

første del beskrevet over deretter var det direcx som av en eller annen grunn trengte en oppdatering. endelig fungerte det

yihaaaa

hmmm skremmende å raskt en ble drept dah

Sign in to follow this  

• Create New...