Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Rusty_

GunGame server på CoD4 er nå åpen!

Recommended Posts

Litt moro må vi ha det på CoD4 serverne til Battlefield.no så etter den enorme pågangen på Mayhem serveren :D har jeg nå kjørt opp en GunGame server.

Battlefield.no #3 GunGame :: Multigamer

81.166.125.35:29260

(cut and past til console: /connect 81.166.125.35.29260 )

Denne serveren er satt opp med maks 24 spillere og kjører følgende map:

Killhouse

Shipment

i tillegg kjøres disse mod maps:

Iceworld:

http://www.codutility.net/custom_images3/cod4iceworld.jpg

Warehouse:

http://www.codutility.net/custom_images3/cod4warehouse.jpg

Wizard:

http://www.codutility.net/custom_images3/cod4wizard.jpg

Håper dette kan falle i smak.

Rusty ®

Takker :D

Slått av killcam og lagt til et nytt map som så døds kult ut. Ikke testet det mappet ennå :D , dersom det ikke virker så gi meg beskjed her.

feuer taufe (brann dåpen)

http://www.codutility.net/ci7/cod4feuertaufe.jpg

Jeg jobber også med å få opp statistikk (Ultrastats) for alle CoD4 og CoD5 serverne men trenger flere folk på serverne for å debugge oppsettet noe. Play on folks :D

For de som ikke har forsøkt en GunGame server før er her en kort beskrivelse :)

Alle spillere starter med en pistol (Beretta). For å få et kraftigere våpen må du drepe 2 av dine motstandere. Dersom du er kjapp og nøyaktig med kniv så kan du knive en motstander og få et nytt våpen med en gang, og den som blir knivet mister et nivå og går ett våpen tilbake i listen. Alle spiller seg gjennom listen med våpen som avsluttes med kniv. Den som først klarer å avslutte med å knive 2 stykker vinner runden. Om du skyter eller kniver en på ditt eget lag mister du selv et nivå, det samme skjer om du faller ned eller tar livet av deg selv. Dette er hektisk, vanedannende moro og kan anbefales å prøve, du merker fort om dette er noe du vil fortsette å spille. Denne spillformen skaper fort situasjoner som kan medføre hissig språkbruk på serveren, vi tillater selvfølgelig ikke dette og gjennomgår daglig loggene. Så om du er frustrert over ikke å henge med i spillet la det ikke gå ut over chat på server, hold det for deg selv. Spillet kan være noe utsatt for campere så vi oppfordrer alle til å bevege seg mye, alle følger jo ikke dette da :lol: . Om du camper så er det samtidig lett for at du blir tatt med kniv og mister et nivå.

Jeg tar imot forespørsler om nye kart eller en annen våpenrekkefølge om noen vil ha den endret. Din forespørsel vil bli vurdert opp mot hvor mye du spiller på GunGame serveren.

Statistikk her: http://cod4stats.battlefield.no/index.php?serverid=3

Her er nåværende våpen rekkefølge:

beretta,usp,colt45,deserteagle,winchester1200,m1014,mp5,skorpion,uzi,ak74u,p90,m16,ak47,m4,g3,g36c,m14,mp44,saw,rpd,m60e4,m40a3,m21,dragunov,barett,frag_grenade,knife

Og her er nåværende map rekkefølge:

Middels store map med Team Deathmatch : Wizard, Shipment 2, DHD Junkyard

Stort map med Free for All: Wet Works

Lite map med Team Deathmatch: Iceworld, Warehouse, Killhouse

Rusty ®

Ja det er noe aktivitet på GunGame serveren men man blir fort sliten så folk gir seg etter et par map. Jeg har tatt vekk "DHD Junkyard" da det var for mange detaljer på det til GunGame.

Og her er nåværende map rekkefølge:

Middels store map med Team Deathmatch : Wizard, Shipment 2

Stort map med Free for All: Wet Works

Lite map med Team Deathmatch: Iceworld, Warehouse, Killhouse

Om noen vet om brukbare små til middels map så legg inn ønske :lol:

Denne kan pastes rett inn i console:

/connect 81.166.125.35:29260

Wizard må fjernes, er for lett å dominere spawns der. Warehouse er også litt for trangt egentlig. Kan man gjøre iceworld til free for all?

Gungame er utrolig gøy, fikk en del folk innom i dag.

Tja, alt kan fikses egentlig men er det really flere som ønsker free for all på iceworld? Kan du ta en poll på dette når du er på serveren og spiller med minimum 6 stk?

Beklager sen tilbakemelding Pazuzu :)

Rusty ®

Jeg lurer på om denne serveren har punkbuster? Dere sjønner, min punkbuster funker ikke i og med at jeg har Windows 7 beta. Vil så gjerne spille med dere! :boxed:

Ja, vi kjører punkbuster på alle serverne våre. Det kommer sikker en fix til PB for Windows 7 snart.

Call of Duty 4 serverne er nå oppdatert og skulle være spillbare. Dersom dere ønsker andre map på GunGame serveren så gi beskjed her.

®

Seriøst patchet dere dem først nå? Det kan forklare hvorfor jeg ikke har funnet serverne og måtte funnet meg en annen plass å spille det på :)