dainol 0 Report post Posted December 27, 2008 hei jeg fikk bf2 complete collection til jul men jeg har et problem bf2 euro force, bf2 armored fury og bf2 special forces hvirker ikke online. jeg har også registrert complete collection gjennom internet Share this post Link to post Share on other sites
shot1000p 0 Report post Posted December 30, 2008 hei jeg fikk bf2 complete collection til jul men jeg har et problem bf2 euro force, bf2 armored fury og bf2 special forces hvirker ikke online. jeg har også registrert complete collection gjennom internet Jeg er ikke helt sikker på hva som virker hos deg. Men før hadde jeg bare vanlig BF2. Når jeg fikk complete collection, funket ikke disse over internett heller. Men når jeg avinstallerte BF og installerte alt på nytt og installerte patchen på nytt, funka det. Men dette tipset funker selvfølgelig bare hvis du hadde BF fra før av. Men mer enn det kan ikke jeg hjelpe deg med ... Men hvilken feilmelding får du opp når du prøver å gå online? Share this post Link to post Share on other sites