Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Vi oppsummerer første finaledag

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7236&g2_serialNumber=1 Vi oppsummerer første finaledag

Da er en særdeles innholdsrik dag ferdig, og Hellfragger.no gir dere de viktigste hendelsene.

hf-league03.thumbnail.jpgStudio 12: Like før det braker løs(Hellfragger.no) Dagen startet med oppmøte for spillerene klokka 17:00. Før dette hadde NRK og Datakjeden jobbet på spreng i to dager for å rigge studioet - og det gav resultater: Lokalene satt en perfekt setting for kampene vi skulle se utover kvelden.

Første kamp for dagen var Multigamer mot Teatime. Multigamer var nok favoritter til kampen, men hadde likevel litt å revansjere; Teatime var laget som gikk seierende ut av kampen mellom disse lagene i rundespillet. Drozo ledet dog laget sitt på en meget overbevisende måte, og Teatime måtte til slutt bite i gresset med siffrene 16 - 8 mot seg.

Neste kamp var Evilzone mot Oslo Lions. Her må vi vel være såpass ærlige å innrømme at Evilzone var klare favoritter, men Oslo Lions hadde på ingen måte tenkt å gi fra seg noe gratis! Løvene fra tigerstaden (vel, fire er vel egentlig bergenser, men..) bet godt fra seg og tok noen meget pene rundeseiere. Etter noen ganske jevne perioder ble dog Evilzone sin rutine og  tidvis meget sterke enkeltprestasjoner for mye for Oslo Lions og kampen endte 16 - 8 i Evilzone sin  favør.

hf-league01.thumbnail.jpgGreenroom: NRK hadde rigget opp prosjekter, Xbox360 og flygel til en million kroner. Jaggu!Det var da klart for første LB-kamp. Oslo Lions ble sittende etter kampen mot Evilzone og Teatime tok plass på andre siden av studio. Kampen gikk på inferno, og Teatime vant knivrunden. Ikke uventet valgte de å starte som CT. Oslo Lions startet VELDIG overbevisende og klarte på et tidspunkt å dra i land 5 - 5, noe som er sterkt som terror på dette kartet. Mange trodde at dette skulle gå løvenes vei, men så satte Teatime virkelig inn ekstragiret. Mange særdeles gode enkeltprestasjoner og godt samspill tok luften ut av Oslo Lions, og kampen endte 16 - 5 til Teatime.

Hellfragger.no vil takke Oslo Lions for årets innsats - og vi kan med hånda på hjertet si at dere har imponert alle med utrolig bra spill gjennom hele sesongen. Vi håper virkelig å se dere til neste sesong!

I morgen håper vi at alle e-sport-interesserte vil klikke seg inn på www.spiller.no og ser på storkampene - showet hf-league02.thumbnail.jpgStudio rett før sending: Kong Kord og PzN gjør seg klar til sendingbegynner klokken 13:00!

Skulle gjerne ha sett på i morgen kl. 13 hvis det ikke hadde vært for at jeg har jobbhelg =/

Stå på, Roar, Pzn, BF.no, HF.no og Spiller.no! :D

bra!

MEGET BRA!

Fikk med meg første kampen, men plutselig datt hele sendinga ut når kamp nr 2 skulle starte.

Leste idag at jeg kunne sett de resterende om jeg gikk inn via spiller.no, det leste jeg desverre ikke i går.

Har rigget meg til igjen i dag for å få med meg de siste kampene!!!

Gå til #hellfragger.no på quakenet. HFLiga-botten holder dere live oppdatert

med kamphendelser og resultatene.

Knallbra dette her :D Synd svigermor er på besøk og opphold foran pc'n blir sterkt begrenset :boxed:

sitter klar med kald cola og nonstop nå og venter på at sendingen skal begynne :D

I kjent stil er vi litt sein. Noen små technical issues. Men vi håper at vi er ready innen 13.30.

Ahhh, det forklarer alt. Takk for at du sier ifra!

Jeg har slitt ett par uker med null lyd i nettleserne (aner ikke hva som er galt, har prøvd alt hva jeg kommer på)... går det an å få åpnet sendingen i VLC? :D

Jeg har slitt ett par uker med null lyd i nettleserne (aner ikke hva som er galt, har prøvd alt hva jeg kommer på)... går det an å få åpnet sendingen i VLC? :D

Prøv å restarte browseren.

Får det samme problemet når Mozilla har vært konstant oppe i 2 til 3 uker..

Jeg har slitt ett par uker med null lyd i nettleserne (aner ikke hva som er galt, har prøvd alt hva jeg kommer på)... går det an å få åpnet sendingen i VLC? :boxed:

Prøv å restarte browseren.

Får det samme problemet når Mozilla har vært konstant oppe i 2 til 3 uker..

Jeg har restartet både PC og browser maaaange ganger siden jeg først fikk problemet, og det er ikke kun i Mozilla det ikke funker :D

Det vart rett og slett dritbra å se på

Utrolig bra spilt av Evilzone. Imponert av lederegenskapene til Warclown!

Det er når man ser kamper som dette man virkelig innser hvor noob man selv er i css :D

Faen så usportslige kommentarer den ene fjellapa klarte å lire ut av seg, burde fått kjeften tetta igjen med gaffa... :D Bortsett fra det var det morsomt å se på.

Faen så usportslige kommentarer den ene fjellapa klarte å lire ut av seg, burde fått kjeften tetta igjen med gaffa... :boxed: Bortsett fra det var det morsomt å se på.

tenker du på vendetta? :D

"stinger, du suger, gå tilbake til 1.6!"

"herregud magnus, du suger!"

WarClown klarte kunststykket å være blærete på en noenlunde høflig og dannet måte, den andre (om han kalte seg Vendis/Vendetta veit jeg ikke) var bare flaut og uprofesjonelt som fan. Hadde jeg vært cupadmin hadde det vært regler mot sånt tull, og de hadde blitt håndhevet strengt. At lagene kanskje har en god tone seg i mellom kommer ikke til uttrykk på "tv", og gutta som spiller er forbilder for mange "ferskinger" som tar etter oppførsel og væremåte. Nok om det, jeg hater CamperStrike som pesten selv, men det var artig å se på.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...