Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Vi oppsummerer første finaledag

Recommended Posts

Engasjement er altid bra. Ikke legg for mye bånd på dere gutter :D

Jeg vedder på at om vi hadde tapet en mic på Martin Andresen, ex capt. of Norway Soccer, så hadde det nok vært adskillig mindre flatterende enn de glosene som kom ut her.

Det som er absolutt no-no er eksempelvis rasisme, sexhets, lyteting og slikt.

Fra det ene til det andre:

Når det gjelder fredagens opptak, så er det fucka. Vi har det på bånd, men må da spille det over + gjøre en liten redigeringsjobb.

Det er altså litt mer jobb + at det tok oss en del tid å finne ut at alt på disken var tapt.

Ha litt tålmodighet, så kommer Oslo Lions og Teatime også.

Takk for sist til dere alle, forresten. Veldig morsomt å møte dere. :boxed:

Hehe WarClown, det er ikke dine utsagn jeg sikter til overhodet, setningen min kunne feiltolkes, ser det nå. Beklager. Min tro er forøvrig ikke-eksisterende om det sier deg noe. :D

Hvis "trashtalk" må til for å skape god nok underholdning utav Camper-Strike eller andre spill på TV/Stream, er jeg mer skeptisk til underholdningsverdien i spillet enn det som godt er. Jeg har sett masse god underholdning i regi av QuadV der lagene har klart å oppføre seg noenlunde dannet, så jeg stiller meg meget tvilende til at dette behøver å være en del av ett godt underholdende konsept.

At en eller annen fotballspiller eller tourettes-rammet ikke klarer å beherske seg, betyr da ikke at det bør være legitimt i sosiale sammenhenger forøvrig KongKord? I bunn og grunn er vi enige WarClown, ikke verst bare det. :boxed: Snus er forøvrig en uting innen gaming, for jeg er sikker på at hadde toppidrettsutøvere hatt like høye verdier av nikotin i kroppen som enkelte "gamere" hadde de blitt disket for doping. :blush: ( Nå står vel ikke nikotin på dopinglista, men poenget står imo.)

Gret, jarle, well played :D , eg legger meg flat på den første, eg reagerte vel egentlig bare på tonen din, du virket litt oppgitt for at noen skal gidde å ta opp snusing... anyways, my bad.

Men når du må overdrive så kraftig for å få fram poenget ditt at det heller mot useriøsitet, skjønner eg ikkje hvorfor eg orker å diskutere engang. Hvis du mener snusing er så vanlig blant folk flest, så si no just det...

Hehe WarClown, det er ikke dine utsagn jeg sikter til overhodet, setningen min kunne feiltolkes, ser det nå. Beklager. Min tro er forøvrig ikke-eksisterende om det sier deg noe. :blush:

Hvis "trashtalk" må til for å skape god nok underholdning utav Camper-Strike eller andre spill på TV/Stream, er jeg mer skeptisk til underholdningsverdien i spillet enn det som godt er. Jeg har sett masse god underholdning i regi av QuadV der lagene har klart å oppføre seg noenlunde dannet, så jeg stiller meg meget tvilende til at dette behøver å være en del av ett godt underholdende konsept.

At en eller annen fotballspiller eller tourettes-rammet ikke klarer å beherske seg, betyr da ikke at det bør være legitimt i sosiale sammenhenger forøvrig KongKord? I bunn og grunn er vi enige WarClown, ikke verst bare det. :happy: Snus er forøvrig en uting innen gaming, for jeg er sikker på at hadde toppidrettsutøvere hatt like høye verdier av nikotin i kroppen som enkelte "gamere" hadde de blitt disket for doping. :happy: ( Nå står vel ikke nikotin på dopinglista, men poenget står imo.)

Nå er du virkelig ute å kjøre.. På vei til pølsenboden? :D

Okey, greit nok, godt poeng at snus ikke tar seg godt ut på tv. Men å sammenligne det med toppidrettsøvere som man ser annenhver dag på tv med største prisen innunder overleppa går vel alvorlig talt ikke? :boxed: Norges beste spydkaster: Andreas Thorkildsen snuser på tv. Halve fotball-landslaget snuser på TV. Har også sett jenter på det norske håndball-landslaget som snuser. Og når du først sammenligner oss med toppidrettsøvere; Hvor er den finansielle backingen vår? Hvor er trenerne våre?

Den store finansielle backingen vil komme når e-sport blir "stuerent", spillere og turneringer klarer å skape en ramme som potensielle sponsorer ser gevinst i, og ikke minst når spillene og kampene får ett format som egner seg for en større seergruppe enn de som er spillere selv. På dette punktet skal Kong Kord ha ros, han gjør det han kan for å inkludere de som ikke kan spillene fra før, selv om det kanskje kan bli litt mye av det gode for oss som kan det mest grunnleggende.

Hva angår stuerent, så er det to ting som kan føre til en dramatisk endring i norsk e-sport. Ett eller flere seriøse forbund som de fleste communities og spill kan samles i, og at så mange LAN og online-turneringer som mulig har ett synkronisert og helhetlig regelverk og evner å skape en så profesjonell ramme som mulig. Sannsynligvis er spill-Norge for lite til slike forbund og turneringer, så det er sikkert noen år til vi ser koreanske tilstander. :D

Nikotin har få eller ingen prestasjonsfremmende egenskaper ifølge de få utredningene jeg har skumlest, og er som jeg nevnte ikke på dopinglista. Hovedegenskapene til nikotin er å øke puls, blodtrykk og senke blodsirkulasjonen pga. sammentrekte blodårer. At det har en sentralstimulerende effekt gjør seg mest gjeldende som negativ stimuli, de som ikke får sin daglige dose vil prestere dårligere pga. fysisk og psykisk abstinens. Nikotin er så vidt jeg forstår derfor kun ett "dop" for folk som har vært så dumme å starte med skiten i utgangspunktet. :boxed: Koffein derimot har en tydelig prestasjonsfremmende effekt, men ble alikevel fjernet fra dopinglista for noen år siden. Hva angår doping i e-sport kan vi godt starte en diskusjon om emnet, men kanskje ikke i denne tråden. Har med selvsyn sett spillere i Counter-Strike benytte ulovlige substanser i den tro at de fikk økt prestasjonsevne, så ett fokus på emnet trengs så absolutt. ( Amfetamin, for de som lurer... )

Det er sant at nikotin ikke gir deg noen fordeler. Abstinser gjør heller ikke det, og folk som er avhengig (meg selv inkludert) får problemer med konsentrasjon osv når det eneste du tenker på er å få tak i noe snus. Sitter du der med nikotinabstinser vil du, etter all sannsynlighet, prestere dårlig.

Så folk begynner ikke å snuse for å treffe mer hs, de fortsetter med det slik at de ikke slutter å treffe hs og begynner med det av 'spilluavhengige' grunner.

La dem snuse slik at de kan prestere som best de kan :D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...