Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

Hva faen.

Jeg likte aldri BF.no egentlig, men det ble jo liv etterhvert.

Så man snakket jo litt skit med hvermanns...

Sjekket innom for litt siden, og merket at det var særdeles liten aktivitet her. Bry, men i hor.

Dere har 8.182 topics og 422.550 replies i generelt. Hva har dere gjort? Naziadmin? Ban for hver minste "lite reklamevennlige" kommentar? Eller har det rett og slett bare blitt så kjedelig at 'Generelt'-folket har dratt? For alt jeg vet, så er resten av forumet flust av liv...

-Ludde ble fascinert av ting som døde...og kanskje litt full.

LOL, den var god.

Vel, jeg for min del vanker en god del på Office tråden :D

Merker det er en del mindre aktivitet rundt temaer i Generelt forum.

Mye av grunnen kan jo være det at de "gamle traverne" som holdt til her før, har funnet andre ting å gjøre?

Mangen av dem var/er studenter osv. Jobber som kommer opp, får seg dame/samboer osv.

Liker uansett godt å kikke innom her av og til, selv om Generelt delen muligens har dalt litt i kvalitet.

Hva kunne du tenke deg var bedre da? :D

Så vidt jeg vet så ble alle som holdt til på generelt forumet seksuelt trakassert av en hvis Ludwig med bilder av nevnte person i dameundertøy med en dildo opp ræven.

Dette og kombinert med at jeg poster lite for tiden gjorde at vi skremte vekk de få som var igjen etter at mine disipler forsvant!

Aktiviteten er mindre enn den var før. Det blir nok mer fart igjen når neste bf-spill kommer. BF.no kløna det til med CoD4 servere (og har vel ikke fått helt draget på CoD5 heller). Derfor har folk forsvunnet. Multigammer og hellfragger har vel også stukket av med en del folk.

Ingen av de sidene har noe særlig folk.

hellfragger.no har ikke en side engang, bare et pngbilde på index.php.....

Grunnen er vel enkel: Layout & innhold er hva som skremmer folk vekk, noe som er synd da jeg mener bf.no communityet er/var en av de beste i nåreg.

Grunnen er vel enkel: Layout & innhold er hva som skremmer folk vekk, noe som er synd da jeg mener bf.no communityet er/var en av de beste i nåreg.

Agreed!

Er vell mangel på eit godt Bf spel som har gjort at mange forsvant.

Trenger ein Jesus bf release snart...

De fleste som hang på bf2-foraene hang ikke på generelt. Det er ganske vanlig at generelt-delen av communities som dette får en hard kjerne som poster mye men etterhvert forsvinner. Før eller siden ender vi opp med en ny opptur. Det går i bølgedaler.

Jeg var aktiv en stund, med andre ord "tråd-nekrofili".

Trur jeg dro opp 20 @ 1-2års gamle tråder.

Folk ble kjedelige og dissingen falt ned på fjortissnivå. Straks de få med intelligent humor forsvinner så gidder ikke folk å sjekke topicer lengre

Tja.. BF2 døde mer eller mindre ut, noe som førte til mindre aktivitet på forum enn før. Ihvertfall for hele BF2-forumet. Men var vel en del BF2-spillere som forsvant herfra også (av de som "hang" her). Dessuten blir mange opptatt med nye ting. Jobb, studier, kjæreste osv. Mulig aktiviteten har dalt litt her, men det er fortsatt grei aktivitet generelt sett :D

Serieux er det nesten ikke noe aktivitet i.. Men kan nesten sammenligne med cathgamer. Det er mye aktivitet der, men altfor mange idiotiske og meningsløse tråder. Kanskje et off-topic forum hadde vært noe^^

Har vært med siden det startet opp, og som dere sikkert allerede vet så henger jeg ikke så veldig mye her lenger.

Etter min mening ble det alt for stort etterhvert. Før så 'kjente' man en flesteparten av de som skrev innlegg ved at man kjente igjen nicks og avatarer, men etterhvert ble det så mange å forholde seg til. Ble for stort og upersonlig.

Var helt sjef i starten... man alternerte mellom å spille bf1942 og komme her, og alle hadde samme nick både i spillet og her på forumet.

Ordentlig koselig var det! :boxed:

Det var også et rimelig stort slag da han derre morsomme med bildet av kermit i avataren, og som alltid skrev på nynorsk ble bannet. Husker ikke hva nicket hans er nå i farten. :D

Folk faller vel bort sakte men sikkert, før var det artig å lese forumet, nå har det ikke vært så mye morsomt å lese, og da forsvinner vel folk :D

Synes det var koslig når BF2-miljøet var i slaget jeg. Var alltid no morsomt å lese i klanprat-forumet =)

Det som skjedde var at jeg la opp

Da strømmet de gamle forumvankerne til, men gleden var dessverre kortvarig. :boxed:

Synes det var koslig når BF2-miljøet var i slaget jeg. Var alltid no morsomt å lese i klanprat-forumet =)

Var jo egentlig bare flaming bland "pros'a", men kan ikke nekte på at det var morsomt å lese :D

generelt er jo også delt opp i et lass med ubrukelige underfora nå, det var det ikke før. Generell prat er nå 18 forskjellige fora av en eller annen grunn.

(...)

Var helt sjef i starten... man alternerte mellom å spille bf1942 og komme her, og alle hadde samme nick både i spillet og her på forumet.

Ordentlig koselig var det! :D

Det var også et rimelig stort slag da han derre morsomme med bildet av kermit i avataren, og som alltid skrev på nynorsk ble bannet. Husker ikke hva nicket hans er nå i farten. :happy:

Ditto!

Men det har jo vært gode ting på trykk her etter den perioden også...!

-Hylende morsomme billedtråder,

-Aktive søk etter ubåten på Battelaxe..

-Bodybagprank... Link her. Du skal ikke langt avgårde...!

Mange av bidragsyterene fra den gangen har fått andre ting å tenke på, soner dommer, innlagt på lukket post, er "missing in action" eller har rett og slett blitt voksne. Synd.

Men det kommer nye medlemmer! Hele tiden.

Vi har forhåpninger til dem...! (Vi har passert 20 tusen medlemmer nå! Kake?)

Jeg har stor sans for nyvinningene og satsingen innen:

* redaksjonen, (hei, Hauger! Kjekt å krangle med deg!) :boxed:

* bigwars og særlig da tilbudene om å få være kanonføde for XO... :blush:

* økningen av antall underforum

* juledugnad/e-sport dekning via NRK osv..

Dette går veien.

Den rette, altså!

Men det er jo lov å re-definere hva "generelt forum" egentlig skal brukes til?

Kall det noe annet eller fjern hele greia?

GG fra MISTER!

(som ble slettet som medlem i 2003 på grunn av inaktivitet!)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...