Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

særiøst admins kan folk virkelig få lov til å slenge seg rundtomkring med rassisstbemerkninger uten av det blir gjort noe??? hva med alle som har kreft som skal se på status juledugnad og ser at det blir hetset mot neggers og jøder her uten at det blir gjort noe det er ganske teit.

En klar forbedring av bf.no forumet over natten, men jeg greier ikke å sette fingeren på hva.

særiøst admins kan folk virkelig få lov til å slenge seg rundtomkring med rassisstbemerkninger uten av det blir gjort noe??? hva med alle som har kreft som skal se på status juledugnad og ser at det blir hetset mot neggers og jøder her uten at det blir gjort noe det er ganske teit.

Moar sensasjonalizm. Crafty jew.

Liker uansett godt å kikke innom her av og til, selv om Generelt delen muligens har dalt litt i kvalitet.

Hva kunne du tenke deg var bedre da? :D

Det er din feil at forumet suger.

Håper du er klar over at du gir Cthulu enormt med credz her abel. Å alene få et forum til å suge er noe av en prestasjon for ett enkeltmenneske, jeg tror ikke Cthulu er så flink. Du virker attpåtil temmelig misunnelig på denne evnen du tillegger Cthulu.

Er jo ikke tvil om at Abel har et veldig godt poeng. At Abel forsvant og Cthulu tok over(og noen andre) er ganske destruktivt for en community.

Passe eråttent imo!

edit: nei, hva er det jeg esier...

*snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus*

*hjerteklapp*

:D

Aner virkelig ikke hvorfor, men den kommentaren fikk meg til å le høyt.

Sånn ellers er det litt søtt å se kidsa og et par utdanka heroes prøve å tøffe seg. Selv savner jeg i hovedsak Stålull. Det var en av de få som klarte å produsere gull med større frekvens enn 10%. For de fleste som tidvis lagde geniale poster skrev jo 90% piss man bare måtte bla seg forbi.

Var vel noen få til som fikk til sånt, og det er klart jeg også savner en del av de man virkelig kunne diskutere med også, men Stålull var min første virkelige ehelt.

*snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus*

*hjerteklapp*

:D

Aner virkelig ikke hvorfor, men den kommentaren fikk meg til å le høyt.

Sånn ellers er det litt søtt å se kidsa og et par utdanka heroes prøve å tøffe seg. Selv savner jeg i hovedsak Stålull. Det var en av de få som klarte å produsere gull med større frekvens enn 10%. For de fleste som tidvis lagde geniale poster skrev jo 90% piss man bare måtte bla seg forbi.

Var vel noen få til som fikk til sånt, og det er klart jeg også savner en del av de man virkelig kunne diskutere med også, men Stålull var min første virkelige ehelt.

For meg handler det ikke nødvendigvis om morsomme poster hele tiden, men det at en kan faktisk ha en samtale og lire av seg litt piss uten at enkelte moderatorer skal være helt fullstendig nazi. I tillegg ødela det veldig med alle BF2 kidsa.

En ting som fortsatt plager meg er at jeg fikk ban når jeg prøvde å samle inn underskrifter for å få Thomg permbannet fra forumet =(

Skjønner ikke all whiningen på modereringen jeg, har aldri opplevd noe problem rundt det å lage tråder/poste i tråder. Og jeg har skrevet mye skval i min tid. Angel og Ghad har vel vært de eneste pungklaskerne som har hengt seg opp i dette.

Enig med Paz, blitt mye kids med attitude og lite tyngde i innleggene sine.

Slår meg nå at mange av de som syter gjerne er de som lekte tøffe fjortisser i tråden om juledugnad. Føler tråden har svart seg selv.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...