Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

Bildet viser en tretten-millondel av nattehimmelen. Hvis det kjente universet vi kan se er en mynt, er den faktiske størrelsen på universet lik Jorda. Forestill deg den størrelsen inni hodet ditt

stop blowing my mind

ps. bck og allfather er det verste som har skjedd battlefield.no 4 reals

pps. jeg liker ikke minoriteter

ppps. allfather er pedofil

pppps. samme med resten av gamlingene, come on, hvorfor henge på et nettsted med en haug med 14-åringer.

krill er mat for hvaler (som er gode å spise). maskiner er uvurderlige. følgelig vil da en krillmachine være bra

isopor ha deg til helvete ut av denne tråden du må da skjønne at det er mye tull her og stonerkrill jeg vet ikke hva du har røyka men du bør slutte med en gang med det for det passer deg dårlig, og bluegrot du er bare sur hele tiden, hva med å se litt lyst på livet innimellom å ikke være så hard med bck for haner egentlig snill og grei.

Vet dere hvorfor det er så vanskelig å identifisere en voldtektsmann?

- Fordi 99% av alle kvinner kysser med øynene lukket.

knut nærum bruker ofte ironi og forumposter bck er kjent for sin originale bruk av ironi - en kan si han er en pioneer, som har stått i spissen for gjenoppfinnelsen av ironi også kalt new irony

orddeling er en skrivefeil som ofte forekommer i tekster

Knut Nærum bruker ofte punktum.

Anyways. Bck, du har ødelagt mitt såre barnesinn :D

isopor ha deg til helvete ut av denne tråden du må da skjønne at det er mye tull her og stonerkrill jeg vet ikke hva du har røyka men du bør slutte med en gang med det for det passer deg dårlig, og bluegrot du er bare sur hele tiden, hva med å se litt lyst på livet innimellom å ikke være så hard med bck for haner egentlig snill og grei.

ouch man

kommer aldri til å slutte 420 smoek everyday 4 lyfe

Kan det ha noko med at miljøet her blei mishandla av tyrannstyret her?

10 poeng til deg.

Hva er likheten mellom en traktor og en neger?

- Begge jobber best med kjetting.

he he ha ha så moro du er med RASISTVITSER bani, herregud har du ikke tenkt på at det faktisk kan være folk her med annen hudfarge de kan jo bli støtt :D:boxed:

ouch man

kommer aldri til å slutte 420 smoek everyday 4 lyfe

nei det er jo valget du tar det at du vil være høy som et kumlokk døgnet rundt, gratulerer til deg det er er bursdagen din osv. nå skal eg ut og løpe i skogen fordi DET ER BRA MED SUNNE AKTIVITETER ikke røyke pot og cræck og kokain 247. ps: lenge til klokka er 4:20 hah inurface

Yeah, I love being famous. It's almost like being white, y'know? People are nice to ya, they give you the beneift o' the doubt... You drive a flash car down the freeway and the cops'll pull y'over and before they even look they like 'What the f**k are you doing?' and then they see it's you and they like 'Awww man, it's Chris Rock, it's okay, man we thought you was a nigga'.

ja enig bck virker som en real fyr håper ikke han stikker fra bf plassen blir aldri den samme :D:boxed:

Yeah, I love being famous. It's almost like being white, y'know? People are nice to ya, they give you the beneift o' the doubt... You drive a flash car down the freeway and the cops'll pull y'over and before they even look they like 'What the f**k are you doing?' and then they see it's you and they like 'Awww man, it's Chris Rock, it's okay, man we thought you was a nigga'.

hey, jeg krever royalties siden du saksa den fra siggen min.

til kornfake: jeg ser ikke farger, kun mennesker så fuck off.

( :D )

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...