BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 we's all gonna get drunk and get laid! Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 er du en proud bright Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 damn proud! Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 husker første gang jeg leste the god delusion fikk boner Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 i came...hard Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 Bildet viser en tretten-millondel av nattehimmelen. Hvis det kjente universet vi kan se er en mynt, er den faktiske størrelsen på universet lik Jorda. Forestill deg den størrelsen inni hodet ditt stop blowing my mind ps. bck og allfather er det verste som har skjedd battlefield.no 4 reals pps. jeg liker ikke minoriteter ppps. allfather er pedofil pppps. samme med resten av gamlingene, come on, hvorfor henge på et nettsted med en haug med 14-åringer. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 fordi 14-åringer er ez Share this post Link to post Share on other sites
pii 0 Report post Posted December 6, 2008 jeg liker krill Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 krill er mat for hvaler (som er gode å spise). maskiner er uvurderlige. følgelig vil da en krillmachine være bra Share this post Link to post Share on other sites
BlueGrot 0 Report post Posted December 6, 2008 Ha ha H EH EH HIH HI HO HO! Share this post Link to post Share on other sites
tko 0 Report post Posted December 6, 2008 isopor ha deg til helvete ut av denne tråden du må da skjønne at det er mye tull her og stonerkrill jeg vet ikke hva du har røyka men du bør slutte med en gang med det for det passer deg dårlig, og bluegrot du er bare sur hele tiden, hva med å se litt lyst på livet innimellom å ikke være så hard med bck for haner egentlig snill og grei. Share this post Link to post Share on other sites
Banii 0 Report post Posted December 6, 2008 Vet dere hvorfor det er så vanskelig å identifisere en voldtektsmann? - Fordi 99% av alle kvinner kysser med øynene lukket. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted December 6, 2008 knut nærum bruker ofte ironi og forumposter bck er kjent for sin originale bruk av ironi - en kan si han er en pioneer, som har stått i spissen for gjenoppfinnelsen av ironi også kalt new ironyorddeling er en skrivefeil som ofte forekommer i tekster Knut Nærum bruker ofte punktum. Anyways. Bck, du har ødelagt mitt såre barnesinn Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 isopor ha deg til helvete ut av denne tråden du må da skjønne at det er mye tull her og stonerkrill jeg vet ikke hva du har røyka men du bør slutte med en gang med det for det passer deg dårlig, og bluegrot du er bare sur hele tiden, hva med å se litt lyst på livet innimellom å ikke være så hard med bck for haner egentlig snill og grei. ouch man kommer aldri til å slutte 420 smoek everyday 4 lyfe Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted December 6, 2008 The mens flows deeply within this one. Share this post Link to post Share on other sites
siDDis 0 Report post Posted December 6, 2008 Kan det ha noko med at miljøet her blei mishandla av tyrannstyret her? Share this post Link to post Share on other sites
Banii 0 Report post Posted December 6, 2008 10 poeng til deg. Hva er likheten mellom en traktor og en neger? - Begge jobber best med kjetting. Share this post Link to post Share on other sites
tko 0 Report post Posted December 6, 2008 he he ha ha så moro du er med RASISTVITSER bani, herregud har du ikke tenkt på at det faktisk kan være folk her med annen hudfarge de kan jo bli støtt isopor ha deg til helvete ut av denne tråden du må da skjønne at det er mye tull her og stonerkrill jeg vet ikke hva du har røyka men du bør slutte med en gang med det for det passer deg dårlig, og bluegrot du er bare sur hele tiden, hva med å se litt lyst på livet innimellom å ikke være så hard med bck for haner egentlig snill og grei. ouch man kommer aldri til å slutte 420 smoek everyday 4 lyfe nei det er jo valget du tar det at du vil være høy som et kumlokk døgnet rundt, gratulerer til deg det er er bursdagen din osv. nå skal eg ut og løpe i skogen fordi DET ER BRA MED SUNNE AKTIVITETER ikke røyke pot og cræck og kokain 247. ps: lenge til klokka er 4:20 hah inurface Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 Yeah, I love being famous. It's almost like being white, y'know? People are nice to ya, they give you the beneift o' the doubt... You drive a flash car down the freeway and the cops'll pull y'over and before they even look they like 'What the f**k are you doing?' and then they see it's you and they like 'Awww man, it's Chris Rock, it's okay, man we thought you was a nigga'. Share this post Link to post Share on other sites
tko 0 Report post Posted December 6, 2008 usaklig post, håper du blir bannet. Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted December 6, 2008 Ho ho for en tråd! I går kveld var det 30 poster, nå er det pluttselig over 100??? Btw, BcK ER kul! Alltid vært. Share this post Link to post Share on other sites
tko 0 Report post Posted December 6, 2008 ja enig bck virker som en real fyr håper ikke han stikker fra bf plassen blir aldri den samme Share this post Link to post Share on other sites
Banii 0 Report post Posted December 6, 2008 Yeah, I love being famous. It's almost like being white, y'know? People are nice to ya, they give you the beneift o' the doubt... You drive a flash car down the freeway and the cops'll pull y'over and before they even look they like 'What the f**k are you doing?' and then they see it's you and they like 'Awww man, it's Chris Rock, it's okay, man we thought you was a nigga'. hey, jeg krever royalties siden du saksa den fra siggen min. til kornfake: jeg ser ikke farger, kun mennesker så fuck off. ( ) Share this post Link to post Share on other sites
Skumling 0 Report post Posted December 6, 2008 Jævla jøder. Har forresten rundet Battlefield for evig lenge siden. Share this post Link to post Share on other sites