IlIlIlIlIlIl 0 Report post Posted December 6, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=pGIf-OweEt4 Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 denne tråden trenger mer :happy: Share this post Link to post Share on other sites
Isopor 0 Report post Posted December 6, 2008 trusler om vold nå, ja. det er faktisk straffbart. men du er så sykt dårlig person at jeg faktisk kunne tenke meg å se dere gjøre det, så hadde jeg fått en unnskyldning til å gi dere juling. Tae Kwon Do er i utgangspunkt noe man trener for sin egen skyld, for selvkontroll og kroppsbeherskelse, men med mine fem år med erfaring hadde jeg enkelt tatt hånd om dere begge. Jeg tar ikke akkurat lite i benken heller. Det er likevel ikke noe jeg kommer til å gjøre ettersom det alltid er best å løse konflikter uten vold. Se bare på Irak, ikke akkurat vellykket, eller hva? (nei, glem det, det vet vel ikke du noe om, som bare sitter hjemme hos moren din og slenger drit til andre på internett) Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 taikwondo er for pussies, har selv samme belte som avean i judo (slutta da jeg fylte 10, men hadde uansett knust deg) Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 det hadde ihvertfall blitt en cat-fight jeg hadde betalt for å se Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 i see what u did there Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 jævla sherlock holmes også, i'm impressed Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 ironi er et litterært virke middel ofte brukt i kåseri og andre humoristiske tekster Share this post Link to post Share on other sites
tafkaF 0 Report post Posted December 6, 2008 Ivar Aasen, sant? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 orddeling er også en viktig ting i tekster (uansett sjanger) Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 knut nærum bruker ofte ironi og forumposter bck er kjent for sin originale bruk av ironi - en kan si han er en pioneer, som har stått i spissen for gjenoppfinnelsen av ironi også kalt new irony orddeling er en skrivefeil som ofte forekommer i tekster Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 neineinei Post-moderne ironi. jeg bruker ironi ironisk. Jeg er fåkkings lvl 55 Scribe Share this post Link to post Share on other sites
BlueGrot 0 Report post Posted December 6, 2008 Nei det er det ikke. Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 ironi er et komplisert virkemiddel og kan være vanskelig å formidle i både tekster og muntlig Share this post Link to post Share on other sites
tafkaF 0 Report post Posted December 6, 2008 Du er lvl 55 etellerannet, det skal du ha... Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 lvl55 loser am i rite Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 jeg scorer høyt på mange RPG-skalaer. Ingen av dem relevante dessverre, men who the fuck cares? Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 kan du lære meg noen synonymer for analsex bck Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 riding the chocolate wave of løøøv, putte sausen på sjokoladen, thrusting the oil-well ... eating a mars-bar Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 lol ty. nå er jeg ready2impress Share this post Link to post Share on other sites
Isopor 0 Report post Posted December 6, 2008 taikwondo er for pussies, har selv samme belte som avean i judo (slutta da jeg fylte 10, men hadde uansett knust deg)kan ikke se for meg at du har trent en dag i hele ditt liv. Tipper du sitter i kjellern til moren din nå omringet av tomme halvannenliters flasker med cola og grandispakker. uansett er det åpenbart at du ikke vet hva du snakker om. Tae Kwon Do er totalt overlegent judo på alle måter. En tae kwon do utøver med grønt belte vil i praksis ikke ha noen problemer med å uskadeliggjøre en judo-utøver med sort belte. Når det er sagt respekterer jeg Judo som en kampsport, til tross for at den er underelegen. Kampsport er en fin måte å utvikle egen kropp på, men jeg respekterer ikke deg som person. Sånne som deg burde holde seg unna kampsporten, for det første dere kommer til å gjøre er gå ut på gata og yppe til kamp med tilfeldige personer bare for å komme i bråk. Det er det verste jeg veit. (Jeg har heldigvis fått muligheten til å lære et par sånne folk en lekse fra tid til annen Tok ikke lang tid det, for å si det sånn.) Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 lol ty. nå er jeg ready2impress Du vil spise min Mars-bar? Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 hva er marsbaren egentlig har du deep-frya mars-baren din, hørt de pleier å gjøre det i skottland Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2008 Det er det som kommer ut etter en nattevakt hvor man spiser usunne mengder med hasselnøtter og jeg vil bli imponert, så open wide! Deep fried er nice. Rett fra Skottlands hellige frityrstekere Share this post Link to post Share on other sites
THIS MACHINE KRILLS FASCIS 0 Report post Posted December 6, 2008 i morgen skal jeg henge med brosa mine og bruke orda, kommer til å bli konge, skal bli blunted&drunk yea Share this post Link to post Share on other sites