Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

Tenårene mine er long gone dessverre. Bare et gammelt, grått og kjedelig skall igjen i denne stolen.

men når jeg var ung! det var tider det. Knulle 14-åringer på stranda i benidorm, ruse seg ut av skallen, kun bry seg om neste kveld....Det gode liv :boxed:

u suck

I'll cradle the balls, stroke the shaft, work the pipe, and swallow the gravy. Get it over here, buddy. Let's do this.

i get it

suge ironisk kuk :blush:

wtf slags lamerforum er dette :D ???

hvem faen er dere til å komme hit og begynne å slenge drit? hæ? faenmeg lavmål. folk som dere får meg til å se rødt!!

håper dere får kreft i trynet

(Edit: beklager det siste. Kreft er ikke noe man bør spøke med. Utallige mennesker lider hver dag.)

(Edit: beklager det siste. Mens er ikke noe man bør spøke med. Utallige mennesker lider hver dag.)

Oh snap! Under beltestedet, gammern.

Hårfestet mitt er forresten mer som en möbius strip.

Tenårene mine er long gone dessverre. Bare et gammelt, grått og kjedelig skall igjen i denne stolen.

men når jeg var ung! det var tider det. Knulle 14-åringer på stranda i benidorm, ruse seg ut av skallen, kun bry seg om neste kveld....Det gode liv :boxed:

u suck

I'll cradle the balls, stroke the shaft, work the pipe, and swallow the gravy. Get it over here, buddy. Let's do this.

i get it

suge ironisk kuk :blush:

wtf slags lamerforum er dette :D ???

Ironi? kk, your loss

Noen som her som vil kjøpe no coke, skaffe non horer, leie et rom og bare se hva som skjer?

det er på grunn av all wacky tabackey opp igjennom åra

i'm a hoot

Tenk hva som skjer når de små barna leser denne tråden, alle de livene ødelagt allerede i tenårene :D

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'kukgomler' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

lær deg norsk før du begynner å spy rundt deg med eddik og galle, Ontrax (eller skal jeg kalle deg Oncocks kanskje??)

(Edit: Her er URL-en til ordboken, i tilfelle det var noen som lurte: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Ganske kjekk å bruke innimellom. Sånn hvis man er i tvil. :D )

Et sted må de jo lære om bifile orgie-fester som involverer en støvfjerner i anus og et glass med Nutella. Hvem skulle ellers lært dem?

Er ikke sikker, iso....Likte klangen på kukgomler. Gomle kuk. Hørtes veldig mainstream ut. et ord de kan lære unger på barnehager liksom :D

Hva med at BcK kan svare på tiltale istedet for å avverge seg noe som helst ansvar for sitt svineri mot menneskeheten med vage hentydninger til noe som kan minne om et forsøk på å være morsom?

Edit: typolol!

Skolen, kirken, mamma og pappa ? Man burde iallefall begrense sitt språk på et offentlig forum som leses av sårbare barnesinn.

Skolen, kirken, mamma og pappa ? Man burde iallefall begrense sitt språk på et offentlig forum som leses av sårbare barnesinn.
Nettopp! helt 100% enig. Dette er et offentlig forum, og vi har mange medlemmer av den yngre garde her på bruket (på godt og vondt, hehe :D). syntes ikke det er for mye for langt å forvente at de eldre brukerne viser litt ansvar og respekt.

men det skjønner jo ikke tullinger som Bluegrot og krillmachine som bare er ute etter å mele sin egen kake. Herregud, får dere et liv.

e: ca 50 pps ffs!

PPS er en elektronisk database for ca 300 grunnleggende prosedyrer i sykepleie.

FFS: Fédération Française de Ski, French Ski Federation

men det skjønner jo ikke tullinger som Bluegrot og krillmachine som bare er ute etter å mele sin egen kake. Herregud, får dere et liv.

Vi fra Sandnes skal nok rotte oss mot deg og slå de ordene der tilbake i kjeften din med balltre. Bokstav for bokstav!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...