Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

nå ler jeg på meg brokk

Kva får TV2 til å sende ein slik ræva tv-serie? Blir så håplaust forbanna!

Ho som speler Victoria i familien burde bli voldtatt av ein diger hest, eventuelt av Panic.

Jeg ser bare gull og grønne skoger i tiden fremover

Haha, da har jeg sett det også. Føler forumdagen ble komplett når Strandis gjorde retur, god natt folkens :D

on topic i alle fall, savner fortellingene dine pazuzu, du er jo så flink til å skrive, why give up? :boxed:

Flere grunner. For det første så har jeg mindre stoff å ta av nå, har fortalt det meste som kan fortelles. Ikke alt, men det meste. For det andre så er det stadig fler kjente som kan finne på å titte innom, så jeg er litt mer forsiktig med hva jeg legger ut. Med det sagt, så er det ikke utenkelig at det kommer en historie til en gang. Har vurdert det et par ganger, men er ikke der helt ennå.

BcK har potensiale til å bli en god gammel Strandis, men forskjellen på BcK og Strandis

er at Strandis går ut og møter folk RL mer enn en gang i uken så han får litt inspirasjoner!

Jeg bøyer meg i støvet for trådens kommentar :D

Altså, her tilber vi BcK, og hvis dere ikke liker det så hut dere tilbake til chat.no :D

Altså, her tilber vi BcK, og hvis dere ikke liker det så hut dere tilbake til chat.no :blush:

Det gjør vi! :D For de som lider og ikke gjør det, dere er idioter! :boxed:

En ting som fortsatt plager meg er at jeg fikk ban når jeg prøvde å samle inn underskrifter for å få Thomg permbannet fra forumet =(

Du feila, beklager Sondre.

Er Thomg banna nå? Kom jo veldig mye vas fra han før, men han har jo skjerpet seg mye.

Jeg er her forsatt, har bare bedre ting å ta meg til istede for å henge her (som å få meg et ligg eller drikke meg drita hver helg :D )

Er Thomg banna nå? Kom jo veldig mye vas fra han før, men han har jo skjerpet seg mye.

Thomg er Active, tror han faktisk skjerpet seg litt ettter den pausen han hadde før i år

Hadde aldri noen ban på meg før i år, borsett fra en uke fordi jeg spurte om invite til torrent-side.

Jeg er her forsatt, har bare bedre ting å ta meg til istede for å henge her (som å få meg et ligg eller drikke meg drita hver helg :blush: )

:boxed: Bra du får deg noe da! :D

Slenger meg på fanboyklubben til BcK, aldri kjedelig posting fra den karen. :D

Is BcK willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him BcK?

Liker btw hvordan det ikke går an å få liste av AllFathers poster!

Gud* sine veier er uransaklige.

*Meg

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...